Nowe rozwiazania dla polskiego e-commerce.

Data: 2009-04-09 11:17:37
Autor: Damian Dynarowicz
Nowe rozwiazania dla polskiego e-commerce.
Witam,

Zakończono tworzenie nowych darmowy narzędzi online dla ogólnopolskiego rynku e-commerce. Mają one na celu zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnym obniżaniu kosztów reklamy i systemów własnych. Od kilku lat inwestujemy w polski e-commerce posiadając kilkanaście serwisów online oraz opracowując nowe rozwiązania i technologie nie wymagające rejestracji, logowania, udostępniania danych osobowych oraz przedpłat i prowizji. Nasze technologie udostępniamy za darmo do wolnego ich rozpowszechniania lub bezpłatnej integracji.

Nasze trzy nowe projekty:

www.Cenoniada.pl - Wyszukiwarka ofert, produktów, usług, wczasów, części... Wyszukiwarka składa się z procesów integrujących systemy xml (cenoniada, ceneo, nokaut...) oraz z uniwersalnego systemu integracyjnego każdy system sklepu oparty o bazy sql. Silnik wyszukiwarki oparty jest o skomplikowane technologie indeksująco - wyszukiwawcze, które na bierząco rozwijamy o nowe schematy archiwizacji oraz obrabiania danych. Algorytmy systemu mają na zadaniu utworzyć nowy standard wyszukiwań ofert e-comerce w Polsce. Zdecydowaliśmy się na prostotę, czytelność oraz ciągłą modyfikację słowników wyszukiwawczych dla dobra osób wyszukujących ofert.System jest bezpłatny.

www.aukcje.fm - W 100% polski nowoczesny serwis aukcyjny. Testowany przez nas przez blisko rok pod względami użyteczności i bezpieczeństwa. W końcowym opracowaniu systemu skoncentrowano się na indywidualnym podejściu do aukcji oraz jej widoczności w wyszukiwarce Google. Serwis jest darmowy.

www.DarmoweOgłoszenia.pl - Ogólnopolski serwis darmowych ogłoszeń online mający na celu pomoc udzielenie pośrednictwa w drobnych ofertach osób prywatnych i firm. Skoncentrowano się na prostocie oraz łatwości zamieszczania ogłszeń przy jednoczesnym utrzymaniu bezpieczeństwa w serwisie. Serwis jest darmowy.

-- -- -
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do opini i testów.

Główny informatyk
Damian Dynarowicz
info@aukcje.fm

Data: 2009-04-09 07:46:37
Autor: A.L.
Nowe rozwiazania dla polskiego e-commerce.
On Thu, 9 Apr 2009 11:17:37 +0200 (CET), "Damian Dynarowicz"
<no_mail@auklcje.fm> wrote:

[...]

Szkoda ze Glowny Informatyk nie wie gdzie jest klawisz Enter

A.L.

Data: 2009-04-09 15:26:43
Autor: komos
Nowe rozwiazania dla polskiego e-commerce.

Szkoda ze Glowny Informatyk nie wie gdzie jest klawisz Enter

A.L.

Przesadzasz albo ksiazki nie widziales w zyciu.

Moje zastrzeżenia z 10 sekund uzywania:
  - wolny serwer (nie lacze)
  - znalezieone wyniki z czapy

Data: 2009-04-09 10:29:42
Autor: A.L.
On Thu, 09 Apr 2009 15:26:43 +0200, komos <jasinie@noce.pl> wrote:

Szkoda ze Glowny Informatyk nie wie gdzie jest klawisz Enter

A.L.

Przesadzasz albo ksiazki nie widziales w zyciu.

jakiej ksiazki?

jak dla mnie, jezeli "glowny informatyk" nie potrafi prawdidlowo
wyslad postu na grupe, to mam niejakie wiatpliwosci do do jakosci
reklamowanego pzrez niego softu

A.L.

Data: 2009-04-16 15:46:02
Autor: Noe Bat
Nowe rozwiazania dla polskiego e-commerce.

Uzytkownik "A.L." <alewando@aol.com>

jak dla mnie, jezeli "glowny informatyk" nie potrafi prawdidlowo
wyslad postu na grupe, to mam niejakie wiatpliwosci do do jakosci
reklamowanego pzrez niego softu

A.L.

Wydaje Ci sie. Wszystko jest ok. Moze zboczony jestes.

--
PS. nudzi mi sie

Data: 2009-04-16 08:48:05
Autor: A.L.
On Thu, 16 Apr 2009 15:46:02 +0200, "Noe Bat" <noe123@op.pl> wrote:

[...]

Moze dla ciebie. Jak bylem w szkole podstawowej to tez mi sie wydawalo
ze wszystko jest ok

A.L.

Data: 2009-04-19 13:40:31
Autor: Noe Bat
[...]

Mi sie wydaje, ze dalej w niej jestes.

--
PS. nudzi mi sie

Data: 2009-04-11 10:42:32
Autor: Mateo
Nowe rozwiazania dla polskiego e-commerce.
Szkoda ze Glowny Informatyk nie wie gdzie jest klawisz Enter

Ja z kolei jak czytam na stronie
http://cen[..]da.pl/xml/standard_cenoniada_xml.html

Taki oto tekst
 <city>Miasto (preferowane polskie znaki zaczynając z durzej litery)</city>

I widze "durzej" tak pisane to domyslam sie, ze licealisci przygotowywali
Wasz produkt a co za tym idzie... mozecie sobie dalej dopowiedziec!!!!!

--
Pozdrawiam Mateo

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wiadomosc zostala przeslana z testowej wersji programu
do zarzadzania wiadomosciami na grupach dyskusyjnych
oraz mass-mailingu. AnoMail 2007 - www.ANOMAIL.pl

Data: 2009-04-16 15:47:51
Autor: Noe Bat
Nowe rozwiazania dla polskiego e-commerce.

Użytkownik "Mateo" <mateo@test.pl>

[...]

Następny. Jak ktoś ma problemy z ortografią to będzie je miał do końca życia.

--
Pozdrawiam Mateo

Wiadomosc zostala przeslana z testowej wersji programu
do zarzadzania wiadomosciami na grupach dyskusyjnych
oraz mass-mailingu. Ano...

Co to kogo obchodzi ?!

--
PS. nudzi mi się

Nowe rozwiazania dla polskiego e-commerce.