[piatek] Nowe (samochodowe) zastosowanie coca-coli

Data: 2010-02-04 21:11:03
Autor: Michał
[piatek] Nowe (samochodowe) zastosowanie coca-coli
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/DurmH-XLKzSUkppxktVFeA?feat=directlink

Zdjecie autentyczne (Carrefour), pod cena tez staly te same butelki :-)

Ja to kiedys wleje jako płyn hamulcowy :)

i opisze co się dzieje - z nałeczowianka było ok, tylko wygazowana była

Data: 2010-02-04 22:28:45
Autor: Tomasz Pyra
  Michał pisze:
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/DurmH-XLKzSUkppxktVFeA?feat=directlink

Zdjecie autentyczne (Carrefour), pod cena tez staly te same butelki :-)

Ja to kiedys wleje jako płyn hamulcowy :)

Za bardzo gazowane - nie będzie dobrze.
Za to niegazowana woda jako hamulcowy powinna działać jak najbardziej, chociaż teraz lepiej się sprawdzi płyn do chłodnic, bo nie zamarznie. Spryskiwacz też nie najlepiej, bo szybko wrze.

[piatek] Nowe (samochodowe) zastosowanie coca-coli