Nowe samochodu - co to jest z ich wielkością?

Data: 2013-05-21 10:34:46
Autor: Michał Jankowski
Nowe samochodu - co to jest z ich wielkością?
W dniu 21.05.2013 08:41, Franc pisze:
Hej grupo,

Nasuneła mi się taka refleksja po wczorajszej wizycie w salonie Toyoty
(żeby nie było - byłem służbowo).
Obejrzałem wszystkie wystawione samochody, powsiadałem, pomacałem i
doszedłem do wniosku, że one w środku mają praktycznie taką samą wielkość.

Coś w tym jest - ja mam Fabię, ojciec Primerę i w środku jakby podobnie...

   MJ

Nowe samochodu - co to jest z ich wielkością?