Nowe samochodu - co to jest z ich wielkością?

Data: 2013-05-21 11:37:47
Autor: J.F
Nowe samochodu - co to jest z ich wielkością?
Użytkownik "Franc"  napisał w wiadomości
Wsiadałem i do nowej Rav 4, Auris, Avensis, Verso itd. Wszystkie są one
jakieś takie napompowane z zewnątrz, ale w środku to już podobnie z
miejscem.

No wiesz - Verso na plycie Avensis. Rav4 niby Corolla.

Co jest? Unifikacja jakaś?

Poniekad ... zaczyna sie projekt od usadzenia modelowego kierowcy ?

Jak będę szukał duże osobowego z dużą ilością miejsca w środku i dużym
bagażnikiem to dopiero np. Audi A6?

Skoda superb ? Ford Mondeo ? Opel Insignia ?

J.

Data: 2013-05-21 11:49:51
Autor: Franc
Nowe samochodu - co to jest z ich wielkością?
Dnia Tue, 21 May 2013 11:37:47 +0200, J.F napisał(a):

Skoda superb ? Ford Mondeo ?
Nie siedziałem, popatrzę sobie. Widziałem natomiast nową konsolę Forda
Mondeo - brrr.... To jakiś koszmar. Nie na temat jednak i rzecz gustu.

Opel Insignia ?
W Insigni czułem się jak w czołgu. Małe ta okienka jakieś, widoczność taka
sobie. Miejsca w środku jednak było całkiem sporo - to fakt.

--
Franc

Data: 2013-05-21 14:39:33
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-05-21 11:49,  *Franc* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Opel Insignia ?
W Insigni czułem się jak w czołgu. Małe ta okienka jakieś, widoczność taka
sobie. Miejsca w środku jednak było całkiem sporo - to fakt.

Z przodu, bo z tyłu jest wprawdzie lepiej niż e Vectrze HB/sedan, ale gorzej niż w kombi.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-05-21 17:18:30
Autor: Axel

"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:519b6b05$0$26708$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bo V kombi jest o prawie 20cm dłuższa... Ale miejsca na głowę mniej w Insigni, niż w Vectrze...

--
Axel

Data: 2013-05-22 08:36:34
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-05-21 17:18,  *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

13 cm na nogi w Vectrze kombi jest więcej :) - a z miejscem na głowę w Insigni HB/NB pełna racja :)

Data: 2013-05-21 17:17:23
Autor: Axel

"Franc" <wp@wp.pl> wrote in message news:8a8zoglkcrb8$.1mfqpr1pgf6xh$.dlg40tude.net...
[...]

Sporo? No nie wiem. Zwykle jeżdżę Vectrą, a jak się przesiadam za kierownicę Insigni, to jakoś mi ciasno, szyba przednia bliżej, a wejście na miejsce pasażera, jak fotel nie jest na max odsunięty do tyłu, graniczy z cudem - zawsze walę kolanem w schowek. Z tyłu - na nogi trochę więcej miejsca niż w Vectrze sedan/liftback, ale głowa opiera mi się o sufit, w Vectrze liftback jest trochę więcej miejsca na głowę (o sedanie nie wspomnę).

--
Axel

Data: 2013-05-21 17:56:47
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-05-21 17:17, Axel pisze:

"Franc" <wp@wp.pl> wrote in message
(...)
[...]

Pisałem o tym jakiś czas temu - ja duży nie jestem, ale ciasno jakoś.

Nowe samochodu - co to jest z ich wielkością?