Nowe samochodu - co to jest z ich wielkością?

Data: 2013-05-21 16:53:36
Autor: Cavallino
Nowe samochodu - co to jest z ich wielkością?

Użytkownik "Franc" <wp@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fsy0sz71xv9$.myep251s56lc$.dlg@40tude.net...
Hej grupo,

Nasuneła mi się taka refleksja po wczorajszej wizycie w salonie Toyoty
(żeby nie było - byłem służbowo).
Obejrzałem wszystkie wystawione samochody, powsiadałem, pomacałem i
doszedłem do wniosku, że one w środku mają praktycznie taką samą wielkość.

Wsiadałem i do nowej Rav 4, Auris, Avensis, Verso itd. Wszystkie są one
jakieś takie napompowane z zewnątrz, ale w środku to już podobnie z
miejscem.

Ostatni przymierzam się do jakiegoś dupowozu crossovera i mam podobne spostrzeżenia - na zewnątrz wielkie to jak kompakt, a wewnątrz mniejsze niż moje byłe Punto.
Kto tak projektuje auta i po co?

Nowe samochodu - co to jest z ich wielkością?