Nowe samochody a stare.

Data: 2013-08-15 12:18:33
Autor: Myjk
Nowe samochody a stare.
Thu, 15 Aug 2013 09:53:02 +0200, megrims
Na czym zależy ludziom, którzy kupują nowe auta.

Jako że do tej pory miałem trzy samochody w tym dwa nowe to odpowiem:

Na gwarancji?

Nie.

Na niezawodności?

Tak. Kupiłem auto 5 lat temu, poza wymianą oleju i lania paliwa, oraz ostatnio
wymiany łożyska nic więcej nie dotykałem. Używane to zupełna niewiadoma a
ja nie mam czasu i ochoty na słuchanie i szukanie co i gdzie mi stuka oraz
czy w zwiazku z tym mi koło albo tłumik podczas jazdy nie odpadnie, a turbo
nie wyzionie ducha gdzieÅ› na autostradzie we Francji.

Na mniejszym spalaniu?

Nie.

Na funkcjonalności?

Też.

Na wyglÄ…dzie?

Też.

Może są po prostu znudzeni dotychczasowym autem.

Też.

--
Pozdor Myjk

Nowe samochody a stare.