Nowe samochody a stare.

Data: 2013-08-15 12:59:06
Autor: PiteR
Nowe samochody a stare.
na  ** p.m.s **  megrims pisze tak:

Na czym zależy ludziom, którzy kupują nowe auta.

z tego co słyszałem od 60 latka

żeby mieć jakis czas spokój (2 lata) i nadzieję że się nie zepsuje
(następne 2 lata)

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-08-15 13:35:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nowe samochody a stare.
Hello PiteR,

Thursday, August 15, 2013, 12:59:06 PM, you wrote:

Na czym zależy ludziom, którzy kupują nowe auta.
z tego co słyszałem od 60 latka
żeby mieć jakis czas spokój (2 lata) i nadzieję że się nie zepsuje
(następne 2 lata)

Kupiłem nowy samochód w znacznie młodszym wieku. Mam go już ponad 14
lat. I nadal jestem zadowolony. Okres bezstresowy trwał znacznie
dłużej niż 4 lata.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-08-15 17:15:16
Autor: z
Nowe samochody a stare.
Kupiłem nowy samochód w znacznie młodszym wieku. Mam go już ponad 14
lat. I nadal jestem zadowolony. Okres bezstresowy trwał znacznie
dłużej niż 4 lata.

To były inne czasy. Spróbuj to teraz powtórzyć :-)

Data: 2013-08-15 19:15:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nowe samochody a stare.
Hello z,

Thursday, August 15, 2013, 5:15:16 PM, you wrote:

[...]

Ale jak kupowałem, to lakier miał obleźć po tygodniu a reszta rozpaść
się po max 30kkm. Samochód ma przejechane 260kkm i nadal jeździ.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-08-15 20:45:46
Autor: z
Nowe samochody a stare.
Ale jak kupowałem, to lakier miał obleźć po tygodniu a reszta rozpaść
się po max 30kkm. Samochód ma przejechane 260kkm i nadal jeździ.

Lata mijają a postęp w dziedzinie celowego postarzania produktu następuje. Do tego nowe obowiązkowe "systemy"...

Ciągle mi siedzi w głowie koło zębate "zintegrowane" z wałem korbowym w 2.0 TDI
Każdy młokos po technikum mechanicznym wie że to się będzie szybko zużywać.

Data: 2013-08-16 07:37:48
Autor: ZIWK
Nowe samochody a stare.
W dniu 2013-08-15 20:45, z pisze:
[...]

Ciekawe, że inni producenci silników potrafią wykonać łańcuchowy napęd pompy oleju jako bezobsługowy - przez pierwszy milion kilometrów...
I jeszcze dostarczać koło napędzające jako oddzielny element zamienny za całkiem "ludzką" cenę...

Ale polactwo znaczkowi TDi bije na klęczkach pokłony :)

--
/\    Wojciech Smagowicz - Kraków      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-08-16 10:14:33
Autor: hisjusz
Nowe samochody a stare.
W dniu 2013-08-16 07:37, ZIWK pisze:
W dniu 2013-08-15 20:45, z pisze:
[...]

Bo się mało płaci za tankowanie. Płacz zaczyna się przy awarii;/

Data: 2013-08-17 08:41:46
Autor: Cavallino
Nowe samochody a stare.

W dniu 2013-08-15 20:45, z pisze:
[...]

Tak jakby przy dieslach konkurencji (tańszych) płaciło się więcej....

Data: 2013-08-21 08:39:55
Autor: ZIWK
Nowe samochody a stare.
W dniu 2013-08-17 08:41, Cavallino pisze:

Ale polactwo znaczkowi TDi bije na klęczkach pokłony :)

Bo się mało płaci za tankowanie.

Tak jakby przy dieslach konkurencji (tańszych) płaciło się więcej....

Z definicji...

Przecież jak wujek (co to ma passata - jak herr doktor Muhamed sprzedawał to płakał) na imieninach opowiadał jak to mu pali tylko 2,5 litra na setkę... i w ogóle "rozumeszpan nie pali ani kropelki oleju"...

p.s. wśród rodziny passat wujka jest nazywany "błękitną chmurą, ops chciałem powiedzieć błękitną strzałą"

:)

Data: 2013-08-16 12:25:59
Autor: Jan Koval
Nowe samochody a stare.

Użytkownik "ZIWK" <wsmag@o2.pl> napisał w wiadomości news:kukdr1$c6r$1dont-email.me...
[...]
A czy mi się wydaje, że w F125 i polonezie pompa była napędzana wałkiem rozrządu?

J.

Data: 2013-08-28 11:24:46
Autor: robot
Nowe samochody a stare.
W dniu 2013-08-16 07:37, ZIWK pisze:

Ale polactwo znaczkowi TDi bije na klęczkach pokłony :)

Widziałem fiata, na którym chyba w celu podniesienia prestiżu, był przyczepiony z tyłu znaczek TDI :)

--
pozdro

Data: 2013-08-15 21:17:16
Autor: J.F.
Nowe samochody a stare.
Dnia Thu, 15 Aug 2013 19:15:25 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello z,
[...]

Ale przyznaj ze stresa z tym lakierem miales :-)

się po max 30kkm. Samochód ma przejechane 260kkm i nadal jeździ.

Uzywana sierra z nieokreslonym przebiegiem stowke dodatkow przejechala
bez wiekszych przygod :-)

J.

Data: 2013-08-16 03:45:38
Autor: sczygiel
Nowe samochody a stare.
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2013 17:15:16 UTC+2 użytkownik z napisał:

> [...]

> dłużej niż 4 lata.

To były inne czasy. Spróbuj to teraz powtórzyć :-)

No to jestem drugi czy trzeci taki ufok jak RoMan.
Jedno auto od nowosci jezdzi juz 90-ty tysiąc i tylko łozysko oporowe po prawej z przodu bylo wymienione. reszta w normie. Auto na F.
Drugie robi już 250-ty tysiąc. Ma 6 lat. Kupilem jak miało uczciwe 190kkm. Jezdze juz dwa lata. Wymianilem ostatnio tylko tarcze na wszystkich kołach. Reszta w normie. Dwumasa, turbo, sprzeglo w normie.
Wymieniłem tez rure miedzy turbo i intercoolerem.
Odpala bez problemu nawet w 25 stopniowe mrozy.
Majątek straszny...

Ide odpukać w mój spodek bo może zapeszyłem...
A i to drugie auto to tez na F.

Data: 2013-08-16 23:36:55
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Nowe samochody a stare.
W dniu 2013-08-16 12:45, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Łżesz kanalio! Przecież wszyscy wiedzą, że te na F, to tylko ładnie w reklamach tv wyglądają, jako zamaskowane testówki już się biodegradują, a w ulotkach przedsprzedażnych producenta są już praktycznie zutylizowane!

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-08-15 21:34:29
Autor: J.F.
Nowe samochody a stare.
Dnia Thu, 15 Aug 2013 13:35:59 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Kupiłem nowy samochód w znacznie młodszym wieku. Mam go już ponad 14
lat. I nadal jestem zadowolony. Okres bezstresowy trwał znacznie
dłużej niż 4 lata.

A w przypadku Nubiry tylko 3 lata. Po 3 latach darmowe assistance sie konczylo, i konczylo tez
bezstresowe wzywanie lawety :-P

J.

Data: 2013-08-16 00:18:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nowe samochody a stare.
Hello J.F.,

Thursday, August 15, 2013, 9:34:29 PM, you wrote:

[...]

A wystarczyło cewkę immobilisera wymienić :P

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-08-17 00:14:51
Autor: J.F.
Nowe samochody a stare.
Dnia Fri, 16 Aug 2013 00:18:27 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello J.F.,
[...]

Zadne ASO na to nie wpadlo. Wolaly naprawiac.

Poza tym to nie tylko immobilizer - bylo pare drobnych usterek, ale
nie znajac auta - konczylo sie na lawecie.

No i w standardzie dostawales zerwanie paska rozrzadu przed planowa
wymiana przy 90kkm :-) Gdyby tak ktos mniej jezdzil i przestal po
gwarancji aso odwiedzac ... wot przykrosc.

J.

Data: 2013-08-17 00:29:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nowe samochody a stare.
Hello J.F.,

Saturday, August 17, 2013, 12:14:51 AM, you wrote:

[...]

Naprawiać? "Sprawdzono, sprawne". Podłączenie komputera - 200PLN.
U mnie wymienili na moje wyraźne żądanie.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-08-18 22:15:29
Autor: BAREK
Nowe samochody a stare.

[...]

NO bo jak się kupuje nowe auto i o nie dba to się bardzo długo jeździ, i pewnie już po jakiś 5-7 latach wychodzi to wcale nie drogo, a jak się naprawdę dba, to i ponad 10 lat jeździć można.
Tylko ciekawe jak z obecnymi wypustami jest; te downsizingi, komputery i inne komponenty zintegrowane....

Data: 2013-08-17 08:40:35
Autor: Cavallino
Nowe samochody a stare.

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA21D84175B686elektronik@localhost.net...
na  ** p.m.s **  megrims pisze tak:

Na czym zależy ludziom, którzy kupują nowe auta.

z tego co słyszałem od 60 latka

żeby mieć jakis czas spokój (2 lata) i nadzieję że się nie zepsuje
(następne 2 lata)

Jak dobrze wybierzesz, to może mieć tak na 5 lat.
Czasem sie udaje, czasem zupełnie nie (dwa moje ostatnie przypadki).
Ze starymi nie udaje się nigdy (wszystkie moje przypadki z autami używanymi).

Nowe samochody a stare.