Nowe samochody a stare.

Data: 2013-08-18 22:42:38
Autor: BAREK
Nowe samochody a stare.
W dniu 2013-08-15 09:53, megrims pisze:
Na czym zależy ludziom, którzy kupują nowe auta.

Na gwarancji?
Na niezawodności?
Na mniejszym spalaniu?
Na funkcjonalności?
Na wyglÄ…dzie?

Może są po prostu znudzeni dotychczasowym autem.
Spokój i spokój.
Brak czasu i wiedzy, żeby kupić tanio, bo okazje to może są DLA handlarzy, ale nie U handlarzy...
Nowe auto, dbane i szanowane to jakieś 200 do 300 tys km normalnej eksploatacji; czyli serwisy i zużycie eksploatacyjne.
Według mnie większe znaczenie mają kilometry pokonywane a nie wiek.
I przeznaczenie auta, czy to musi być pewne auto do pracy, czy do domowego użytku, wtedy może być bardziej zawodne może ciut.
Wiesz co masz pod tyłkiem i co pod butem.
Kupno używanego to już los na loterii i tych zdecydowanie wygrywających losów jest mało, większość to mniej lub bardziej przegrane losy, albo co najwyżej kolejnej szansy...

Aczkolwiek każdy ma swoją własną ekonomie i kalkulacje czego oczekuje i co mu się opłaca, a co nie.

Ja ostatnio zastanawiam się, czy jakby odpowiednio spróbować zestawić auta używane o podobnych parametrach różnych producentów to po 5 i 10 latach jaką mają utratę wartości, to ciekawy jestem czy w liczbach bezwzględnych i w ujęciu procentowym to jednak marki bardzo drobie w zakupie chyba szybciej tracą niż takie pogardliwie traktowane ulubieńce flotowe, które bronią się właśnie może trwałością?

Nowe samochody a stare.