Nowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych?

Data: 2017-04-24 12:19:15
Autor: J.F.
Nowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych?
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58fcd2da$0$5155$65785112@news.neostrada.pl...
http://moto.wp.pl/nowe-samochody-elektryczne-volkswagena-w-cenie-spalinowych-6114448234563201a
Pijar i marketing czy może jednak się da? :-)

Konstrukcyjnie kto wie czy nie prostsze.

Prius jakis bardzo drogi nie jest, a przeciez zawiera i elektryczny i spalinowy - to czysto elektryczny moglby byc sporo tanszy.

Tylko te baterie drogie.

Tylko jaki to jest tani?
Dla mnie to 30 tys. Ale pewnie trzeba się będzie cieszyć jak będzie 60.

Ale my o VW.
Za 30 tys to nie wiem czy polo dostaniesz ...

J.

Data: 2017-04-24 14:09:58
Autor: z
W dniu 2017-04-24 o 12:19, J.F. pisze:
Za 30 tys to nie wiem czy polo dostaniesz ...

Jak elektryki w miastach mają się upowszechnić to powinny te 30 kosztować a nie więcej. Być może razem z dotacjami.
Inaczej to jeszcze długo długo NIE

Data: 2017-04-24 05:50:02
Autor: Bolko
W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 14:09:58 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Jak elektryki w miastach mają się upowszechnić to powinny te 30 kosztować a nie więcej. Być może razem z dotacjami.

osobowówki na allegro
przedział cenowy > ilość ofert
1  do 10 kzł > 50 tys 10 do 20 kzł > 61 tys 20 do 30 kzł > 36 tys
30 do 40 kzł > 21 tys
40 do 50 kzł > 14 tys
50 do 60 kzł > 9,5 tys

Data: 2017-04-24 17:16:07
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58fdeb15$0$5147$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Polo sie sprzedaje, golf i pasat sie sprzedaja, ba - mercedesy sie sprzedaja,
to i elektryczny za 50 tys sie sprzeda.

J.

Data: 2017-04-24 20:58:18
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-04-24 o 17:16, J.F. pisze:

[...]

Kiedy ?
Bo na razie się nie sprzedaje.
Sprzedaje się Tesla, głównie dzięki reklamie i zdaje się tylko w USA.

Pozdrawiam

Data: 2017-04-24 17:04:11
Autor: Cavallino
W dniu 24-04-2017 o 12:19, J.F. pisze:
[...]

Dacię Sandero i to w wersji "4 koła+kierownica".

Data: 2017-04-24 18:56:48
Autor: Janusz
Nowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych?
W dniu 2017-04-24 o 12:19, J.F. pisze:

Konstrukcyjnie kto wie czy nie prostsze.
Pewnie że prostsze, elektroniki więcej niż mechaniki.

Prius jakis bardzo drogi nie jest, a przeciez zawiera i elektryczny i
spalinowy - to czysto elektryczny moglby byc sporo tanszy.
Pirus jest tani bo ma śladowe ilości akumulatorów i nie jest żadną hybrydą w pełnym słowa tego znaczeniu, moment z silnika spalinowego jest przez specjalną przekładnię przenoszony na koła, silnik elektryczny w nim to popierdółka na ruszenie z miejsca czy jazdę w korku. Więc jest to nadal zwykłe auto spalinowe z dodatkiem elektrycznym na jazdę po mieście.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2017-04-24 20:08:03
Autor: J.F.
Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:odlaoj$g6c$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Tym niemniej silnik elektryczny ma, a nawet dwa, do tego stosowna elektronike, a nawet dwie.
To jest sredniej mocy, na chinskie miasta moze by wystarczylo :-)

J.

Data: 2017-04-25 22:24:54
Autor: Janusz
W dniu 2017-04-24 o 20:08, J.F. pisze:
[...]

No zgoda, ale odniosłem się do taniości jego, mało ma akumulatorów
a wcale taki tani nie jest i to nie tylko w zakupie ale i w produkcji,
producent może nie dokłada ale jedzie na minimalnej marży aby zdobyć
rynek, segment rynku.

--
Pozdr
Janusz

Nowe samochody elektryczne Volkswagena w cenie spalinowych?