Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentacyjne"

Data: 2009-10-08 13:47:14
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentacyjne"
 Marsz ateistów i agnostyków przejdzie w sobotê ulicami Krakowa. To
pierwszy taki manifest w Europie. - Ludzie boj± siê wyj¶æ, pokazaæ, ¿e nie
wierz± - mówi Ewelina Podsiad z Grupy M³odych Wolnomy¶licieli w rozmowie z
reporterem Radia TOK FM.

Franciszkanin Ojciec Jan Szewek obawia siê, ¿e taka demonstracja pogl±dów
mo¿e zaszkodziæ samym uczestnikom marszu. - Takie rzeczy nie s³u¿± dobrze
nikomu. W¶ród nas ¿yj± niewierz±cy. My ich znamy, sprzyjamy im. Mo¿na
uk³adaæ normalne relacje ze sob±. To jest o wiele zdrowsze ni¿ takie
ostentacyjne "pokazywanie siê" - twierdzi o. Szewek w rozmowie z reporterem
radia TOK FM.

Trudno byæ ateist±

- Chcemy zaistnieæ w przestrzeni spo³ecznej i publicznej, ale g³ównie
politycznej - nie kryje Ewelina Podsiad. - Chcemy pokazaæ, ¿e atei¶ci i
agnostycy s± dyskryminowani na ró¿nych p³aszczyznach - dodaje.

Poza swoist± banicj± spo³eczn± w¶ród g³êboko wierz±cych nie podaje jednak
innych przyk³adów. - Ja nie mogê wyj¶æ z Ko¶cio³a, bo to odbije siê na
moich rodzicach. Pochodzê z ma³ej miejscowo¶ci - wyznaje.

Prowokacja?

- Nie wiem czemu s³u¿y ten marsz - przyznaje o. Jan Szewek. - Tym bardziej,
¿e w Polsce atei¶ci nie s± prze¶ladowani. Nie s± im zabierane ¿adne prawa.
Co wiêcej: sam mam znajomych ateistów i to nie przeszkadza nam siê
przyja¼niæ, mimo, ¿e wiedz±, ¿e jestem zakonnikiem - zdradza o. Szewek.

- Bojê siê, ¿e wiele osób mo¿e potraktowaæ to jako prowokacjê wymierzon± w
ludzi wierz±cych, którzy te¿ czasami czuj± siê dyskryminowani - zaznacza
franciszkanin.

Poka¿emy, ¿e jeste¶my

- To nie jest marsz przeciwko katolikom! Chcemy pokazaæ, ¿e jeste¶my i
chcemy byæ traktowani na równi - podkre¶laj± organizatorzy manifestu.

Marsz ateistów i agnostyków ruszy ulicami Krakowa w sobotê,10 pa¼dziernika.
Organizatorzy zapowiadaj±, ¿e przejdzie w nim blisko pó³ tysi±ca osób. -
Sam marsz rozpocznie siê piosenk± Johna Lennona - "Imagine". Nie chcemy
skandowaæ hase³ - zapowiada Ewelina Podsiad.

Marsz przejdzie od Collegium Novum Uniwersytetu Jagielloñskiego, przez
krakowski Rynek, pod pomnik Tadeusza Boya-¯eleñskiego.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7122916,Ateisci_wyjda_na_ulice__Duchowni_pytaja__Po_co_.html

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 13:51:09
Autor: flower
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentac yjne"
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Dodaj jeszcze, jakie straszne represje ich dotykaj±:
http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,44425,7047972,Ateistyczny_marsz_przejdzie_przez_Krakow.html
"Bo uwa¿amy, ¿e jako atei¶ci i agnostycy jeste¶my dyskryminowani. Ma to
swoje ¼ród³o nie tylko w polskiej mentalno¶ci, ale choæby w codziennym
¿yciu, np. podczas prowadzonego przez w³adze pañstwowe spisu powszechnego.
Co ma wpisaæ ateista w rubrykê "wyznanie" skoro nie jest ¿adnego wyznania, a
innej rubryczki nie ma?

Zostawiæ pust± kratkê.

- ¯adne wyj¶cie. (...)"

Data: 2009-10-08 13:58:59
Autor: Piotr
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 13:47:14 +0200, Grzegorz Z. napisa³(a):

Poka¿emy, ¿e jeste¶my

- To nie jest marsz przeciwko katolikom! Chcemy pokazaæ, ¿e jeste¶my i
chcemy byæ traktowani na równi - podkre¶laj± organizatorzy manifestu.

Ostentacyjnie, taaak to dobre s³owo!
Bo "oni" atakuj± ostentacyjnie! Nawet tu, na psp, zosta³em zaatakowany
ofert± stsunku homoseksualnego:
"Chcesz wzi±æ do buzi pedale?
Przyjed¼ do ¦widnicy, zagoniê ciê do pa³y za darmo..."
Na co wam jeszcze jakie¶ manifestacje, zgrzesiu? Ostentacji jest ju¿
do¶æ.
Piotr

Data: 2009-10-08 14:06:57
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 13:58:59 +0200, Piotr napisa³(a):

[...]

Ciekawe czy kontrostentacja aktywu robo... parafialnego jest przewidziana -
wyposa¿onego w zabytkowe tonfy z Marca jeszcze?

Na co wam jeszcze jakie¶ manifestacje, zgrzesiu? Ostentacji jest ju¿
do¶æ.

"I nikomu nie wolno siê z tego ¶miaæ,¶miaæ,¶miaæ,¶miaæ,¶miaæ"

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 14:13:30
Autor: Piotr
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:06:57 +0200, Grzegorz Z. napisa³(a):

Ciekawe czy kontrostentacja aktywu robo... parafialnego jest przewidziana -
wyposa¿onego w zabytkowe tonfy z Marca jeszcze?

Nic siê nie bój, wieczorkiem dostaniesz instrukcje.
Piotr

Data: 2009-10-08 14:17:27
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:13:30 +0200, Piotr napisa³(a):

[...]

Ja nie potrzebujê instrukcji Piotrze - zechcê - w sobotê bêdê w Krakowie,
bêdê mia³ co innego w g³owie - nie bêdzie mnie. Sam wybiorê.

Ty za¶ kiedy¶ sta³e¶ pod Wujkiem jak pisa³e¶ - dzisiaj jeste¶ po stronie
systemu, w dodatku zawijaj±cego siê w jeszcze ¶mieszniejsze paz³otka ni¿
tamten od ZOMO.

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 14:30:06
Autor: Piotr
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:17:27 +0200, Grzegorz Z. napisa³(a):

Nic siê nie bój, wieczorkiem dostaniesz instrukcje.

Ja nie potrzebujê instrukcji Piotrze - zechcê - w sobotê bêdê w Krakowie,
bêdê mia³ co innego w g³owie - nie bêdzie mnie. Sam wybiorê.

Uhm, jasne.

Ty za¶ kiedy¶ sta³e¶ pod Wujkiem jak pisa³e¶ - dzisiaj jeste¶ po stronie
systemu, w dodatku zawijaj±cego siê w jeszcze ¶mieszniejsze paz³otka ni¿
tamten od ZOMO.

Nie pieprz zgrzesiu gupot.
Piotr

Data: 2009-10-08 14:35:38
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:30:06 +0200, Piotr napisa³(a):

Uhm, jasne.

My¶lisz ¿e ju¿ z Centrali dosta³em polecenie s³u¿bowe stawiennictwa?

Nie, to nie ta strona p³otu.

"¶miaæ,¶miaæ,¶miaæ,¶miaæ"

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 15:35:19
Autor: Piotr
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:35:38 +0200, Grzegorz Z. napisa³(a):

Data: 2009-10-08 15:40:22
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 15:35:19 +0200, Piotr napisa³(a):

Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:35:38 +0200, Grzegorz Z. napisa³(a):

My¶lisz ¿e ju¿ z Centrali dosta³em polecenie s³u¿bowe stawiennictwa?

Nie, to nie ta strona p³otu.

Uhm, jasne.

Chyba nie! Wg ciebie wolno¶æ zgromadzeñ publicznych powinna byæ ograniczona wy³±cznie
dla bia³ych Polaków, wyznania rzymsko-katolickiego, o orientacji
heteroseksualnej (sprawdziæ czy nie ksi±dz)

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 14:15:44
Autor: flower
> [...]

Ciekawe czy kontrostentacja aktywu robo... parafialnego jest
przewidziana -
wyposa¿onego w zabytkowe tonfy z Marca jeszcze?

Jak jeste¶ taki wra¿liwy na cudz± krzywdê to napisz o masakrach chrze¶cijan
w Indiach i Sudanie. Dziwnym trafem to jest temat ma³o wygodny i atrakcyjny,
natomiast oburzaj±ca i nie daj±ca ¿yæ jest rubryka "wyznanie" w
kwestionariuszu.
Ludziom siê w dupach przewraca jak maj± za dobrze.

--
"¯a³uj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-10-08 14:19:13
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:15:44 +0200, flower napisa³(a):

Jak jeste¶ taki wra¿liwy na cudz± krzywdê to napisz o masakrach chrze¶cijan
w Indiach i Sudanie.

Dokonanych przez wierz±cych w "jedynego boga" czy mo¿e przez ateistów?

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 14:35:50
Autor: flower
> [...]

chrze¶cijan
> w Indiach i Sudanie.

Dokonanych przez wierz±cych w "jedynego boga" czy mo¿e przez ateistów?

A co za ró¿nica?

Nie, sorry za g³upie pytanie. Oczywi¶cie ¿e jest ró¿nica. U ateistów rz±d
wielko¶ci jest zazwyczaj kilka zer wy¿szy.

--
"¯a³uj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-10-08 14:39:39
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:35:50 +0200, flower napisa³(a):

[...]

Ró¿nica, bo je¶li ¶wiadomie jej nie zauwa¿asz to manipulujesz tematem w±tku
- maszerowaæ w Krakowie bêd± atei¶ci, nie brodacze z gór Tora Bora.

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 14:44:19
Autor: flower
> [...]

w±tku
- maszerowaæ w Krakowie bêd± atei¶ci, nie brodacze z gór Tora Bora.

Niepotrzebnie ci odpowiada³em. Zapomnia³em ¿e za twoim tokiem my¶lenia -
tfu, nie my¶lenia, tylko jakich¶ funkcji mózgu, wypranego podczas byciem
¦J - siê nie nad±¿y.
Czo³em.

--
"¯a³uj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-10-08 14:53:18
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:44:19 +0200, flower napisa³(a):

[...]

No dobrze. W Krakowie przemaszeruj± pod zielonymi sztandarami brodaci
¶wiêci mê¿owie w turbanach i ¶nie¿nobia³ych szatach, wznosz±c zaci¶niête
piê¶ci i okrzyki "a³³a akbar! a³³a akbar! a³³a akbar!"

Teraz ci siê zgadza?

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 14:30:52
Autor: HaMMeR
Grzegorz Z. wrote:
  Marsz ateistów i agnostyków przejdzie w sobotê ulicami Krakowa.

ciach

A dakad chca tym marszem dojsc te jebiedaki..?
Smiac mi sie chce, jak slucham o jakis 'marszach' z udzialem
wszelkich marginesow spolecznych od dewiantow umyslowych po
alfonsow i zdrajcow wszystkich i wszystkiego!
A wszystko to w imie samoreklamy i protegowania rui i porobstwa, za ktorymi
kryja sie ci, dla ktorych wystawianie tych 'straganow obrzydliwosci i niegodziwosci' ma stanowic srodek deprawacji, dezintegracji i oglupiania Polakow.

Data: 2009-10-08 14:33:19
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñcó w - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 08 Oct 2009 14:30:52 +0200, HaMMeR napisa³(a):

Grzegorz Z. wrote:
  Marsz ateistów i agnostyków przejdzie w sobotê ulicami Krakowa.

ciach

A dakad chca tym marszem dojsc te jebiedaki..?

ciach

No jak to gdzie? Wprost na wasz wygolony szpaler, by¶cie mogli "dor¿n±æ
ateistyczn± ho³otê".

Pan za¶ rozpozna swoich.

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 14:35:31
Autor: Piotr
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñcó w - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:33:19 +0200, Grzegorz Z. napisa³(a):

No jak to gdzie? Wprost na wasz wygolony szpaler, by¶cie mogli "dor¿n±æ
ateistyczn± ho³otê".

Pan za¶ rozpozna swoich.

Który pan? I po czym, po popuszczaniu?
Piotr

Data: 2009-10-08 14:37:59
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñcó w - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:35:31 +0200, Piotr napisa³(a):

[...]

No ten wasz, w niebiesiech, ten co powo³a³ do istnienia religiê ¿ydów,
islamistów i sekcijan.

Nie wierzysz w jego istnienie? A mo¿e on jest tylko tak± alegori± do umieszczenia na sztandarach, by
uzasadniaæ wasz± nienawi¶æ i kompleksy?

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 15:44:39
Autor: Piotr
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñcó w - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:37:59 +0200, Grzegorz Z. napisa³(a):

[...]

To jaki¶ jêzyk nienawi¶ci, zgrzesiu... Zrób sobie baranka o ¶cianê,
mo¿e ci ul¿y?
Piotr

Data: 2009-10-08 16:32:08
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñcó w - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 15:44:39 +0200, Piotr napisa³(a):

[...]

Pytanie o to czy wierzysz w Boga zaliczasz do "mowy nienawi¶ci" ? Chyba jednak jeste¶ ksiêdzem, Piotrze bo "kompleks oblê¿onej twierdzy" bije
z ciebie w tym momencie.

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 16:55:22
Autor: Piotr
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñcó w - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 16:32:08 +0200, Grzegorz Z. napisa³(a):

[...]

Oj zgrzesiu, najpierw syczysz nienawistnie, a pó¿niej udajesz
idiotê...
Mo¿e jednak baranka?
piotr

Data: 2009-10-08 17:20:14
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñcó w - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 8 Oct 2009 16:55:22 +0200, Piotr napisa³(a):

[...]

Pytanie "Czy wierzysz w Boga?" zaliczasz do kategorii idiotycznych?

Gratulujê. --
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 14:52:30
Autor: HaMMeR

Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zauwazylem, ze juz od dawna trapia cie Grzesiuprzezwies,
jakies leki i poczucie zagrozenia...
A cuze to sie stalo, ze tak 'drzysz i cienko piszczysz'?

Data: 2009-10-08 14:54:00
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñcó w - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 08 Oct 2009 14:52:30 +0200, HaMMeR napisa³(a):

Grzegorz Z. wrote:
[...]

Tak? Po czym zauwa¿y³e¶?

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 15:09:13
Autor: HaMMeR

Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -

W twoich tekstach! Tego sie nie da ukryc, ale nie bede drazyl
dalej tego watku.., nie ma potrzeby.

Data: 2009-10-08 15:34:57
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñcó w - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 08 Oct 2009 15:09:13 +0200, HaMMeR napisa³(a):

Grzegorz Z. wrote:
[...]

W moich tekstach! No popatrz! Przyzna³em siê publicznie ¿e nie uczêszczam do pedo¶cio³a.

Tchórz ze mnie.

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 17:50:23
Autor: HaMMeR

Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -

Albo 'nasycony'...

Data: 2009-10-08 21:03:25
Autor: Grzegorz Z.
Nowe s³owo w s³owniku zboczeñcó w - "ostentacyjne"
Dnia Thu, 08 Oct 2009 17:50:23 +0200, HaMMeR napisa³(a):

Grzegorz Z. wrote:
[...]

Albo za g³upi jestem by poj±æ to ostatnie.

--
"Ka¿dy my¶l±cy cz³owiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-10-08 14:34:59
Autor: Slawomir Stoff

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hakm20$1hp6$1newsread2.aster.pl...
Grzegorz Z. wrote:
[...]

   na cudzym chlebie dobrze sie je...
   chlopcy i dziwczeta od sorosa.

   ar

Nowe s³owo w s³owniku zboczeñców - "ostentacyjne"