Nowe stare auto dojazdowe

Data: 2014-11-16 01:52:12
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Nowe stare auto dojazdowe
Powitanko,

Mniej rdzewiejacy niz Mondeo.

Volvo v70 lub 850. Raczej nie zardzewieje. Moj diesel ma juz 380 kkm i jak dotad regenerowalem turbinke i wymienialem swieczki zarowe. Z rzeczy psujacych sie, to dosyc czesto leca silentblocki w wahaczach przednich.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-11-18 09:38:42
Autor: Trybun
Nowe stare auto dojazdowe
W dniu 2014-11-16 o 01:52, Pawel "O'Pajak" pisze:
[...]

Kiedyś tak. Natomiast teraz... Gdy moja Vectra sie rozkraczyła Volvo był na czele listy aut na które chciałem się przesiąść. Co prawda interesowały mnie tylko sedany, (czyli "s" a nie "v")i takich sprawdziłem z 30 sztuk, zarówno w komisach w Polsce jak i w Niemczech. Budżet to 20 000 zł. Jednak okazało się że za taką sumę nie sposób dostać auta które nie byłoby przerdzewiałe. Tak, kiedyś blachy odporne na korozję to był atut aut tej marki, dzisiaj jest to ich najsłabszy punkt.

Nowe stare auto dojazdowe