Nowe stare auto dojazdowe

Data: 2014-11-16 22:24:13
Autor: Hinek
Nowe stare auto dojazdowe
Użytkownik "Maciek"  napisaÅ‚

Mniej rdzewiejacy niz Mondeo.
5-osobowy.
Gazowalna benzyna albo prosty diesel.
Wiek praktycznie nie gra roli.
I uwaga - cena maks. 10 tys.(plus "pakiet startowy").

Za circa 7k zl kupujesz Citroena Xsare z niezajebliwym
silnikiem 1.9 lub nawet 2.0 HDI.  Ten ostatni, mimo że
jest już w technologii common rail jest trwały i prosty
prawie tak jak stare diesle. Korozja w Xsarze nie występuje.
Z silnikiem 2.0 HDI lepiej jednak kupić Xsare Picasso, bo
jest większa i wygodniejsza. A legendy o samochodach
na F niech sobie znafcy w dupÄ™ wsadzÄ… :)

--
Hinek

Data: 2014-11-16 22:30:00
Autor: X-Man
Nowe stare auto dojazdowe
"Hinek" <hinek@fuck.pl> wrote in message news:546915fd$0$18075$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Potwierdzam miałem przez 2 lata Xsarę 1.9D z przebiegiem 250.000 mil jak sprzedawałem miała 285 i silnik dalej cykał jak zegarek. W ciągu 2 lat wymieniłem sprzęgło, rozrząd (na samym początku) + eksploatacja czyli klocki płyny itp. aha i sprzęgło alternatora. spalanie średnio 6.5l/100km auto miało 12 lat i rdza była chyba tylko na jednym progu który został gdzieś przytarty

Pzdr
Piotr

Nowe stare auto dojazdowe