Nowe stery NV i czarny ekran

Data: 2009-09-14 15:50:27
Autor: Terminator
Nowe stery NV i czarny ekran
w czym problem ? (monitor LCD jest na pewno sprawny)

dzięki za odpowiedzi, nikt nie trafił a to po prostu zbieg okoliczności, padła grafika gigabyte 8600GT silent, tylko dlaczego akurat przy przeinstalowaniu sterów...

Data: 2009-09-17 13:10:20
Autor: ..Aldi..
Nowe stery NV i czarny ekran
dzięki za odpowiedzi, nikt nie trafił a to po prostu zbieg okoliczności, padła grafika gigabyte 8600GT silent, tylko dlaczego akurat przy przeinstalowaniu sterów...

miałem coś bardzo, BARDZO zbliżonego

wymieniałem grafikę, ale zanim dostałem nową kartę
podmieniłem w Win7 sterowniki na nowsze, ściągnięte
ze strony nVidii, zaczęły się jazdy, restarty...
wszystko wskazuje na to, że kartę, a właściwie pamięć
szlag z lekka trafił, pełno artefaktów

po włożeniu nowej karty jakiś czas nie mogłem nic zobaczyć
na ekranie, restarty, podpinanie monitora przez różne złącza
w końcu po którejś podmianie poszło
i chodzi

a moja 8800GTS 320 nadal uszkodzona i pewnie do piachu

Nowe stery NV i czarny ekran