Nowe stroje reprezentacji Turcji

Data: 2011-11-08 09:35:59
Autor: Rowerex
Nowe stroje reprezentacji Turcji
Tak mi się zdawało, że te nowe stroje reprezentacji - http://tinyurl.com/bpj6o83
- to ja chyba gdzieś już widziałem ... http://tinyurl.com/cp8j5de

;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-11-08 10:45:48
Autor: ligwan
Nowe stroje reprezentacji Turcji
Brak orzełka to skandal ale ogólnie te koszulki wyglądają jak
"czekolada z okienkiem"... loga Biedronki jeszcze brakuje...

Data: 2011-11-08 18:54:39
Autor: yamma
Rowerex wrote:
Tak mi się zdawało, że te nowe stroje reprezentacji -
http://tinyurl.com/bpj6o83 - to ja chyba gdzieś już widziałem ...
http://tinyurl.com/cp8j5de

Bez orzełka! To jest, kurwa, skandal!
:-(
yamma

Data: 2011-11-08 23:01:09
Autor: grzeda
W dniu 2011-11-08 18:54, yamma pisze:
Rowerex wrote:
Tak mi się zdawało, że te nowe stroje reprezentacji -
http://tinyurl.com/bpj6o83 - to ja chyba gdzieś już widziałem ...
http://tinyurl.com/cp8j5de

Bez orzełka! To jest, kurwa, skandal!

Moze to i dobrze, ze Francuzi i Niemcy nie beda nosili orzelka.

pozdr
PG

Data: 2011-11-08 18:59:18
Autor: tomus_king
Nowe stroje reprezentacji Turcji
Rowerex <rowerex@op.pl> napisał(a):
Tak mi si=EA zdawa=B3o, =BFe te nowe stroje reprezentacji - http://tinyurl.=
com/bpj6o83
- to ja chyba gdzie=B6 ju=BF widzia=B3em ... http://tinyurl.com/cp8j5de

Ze strony PZPN:

"Już na etapie projektu dołożono wszelkich starań, by logo zawierało elementy
najważniejsze dla kibica, kojarzące się z polskością i narodową dumą."

"W badaniu opinii na temat wizerunku PZPN udział wzięło 2248 osób. Najliczniej
reprezentowani byli kibice, rekrutowani do badań z grupy osób, które w ciągu
ostatnich 3 miesięcy kupiły bilet na mecz reprezentacji Polski.

Zdecydowana większość respondentów pozytywnie oceniła nowe logotypy Związku i
reprezentacji. Nowy logotyp reprezentacji bardzo dobrze i dobrze ocenia 60%
kibiców, 74% przedstawicieli mediów i 67 % osób z innych środowisk."

Pewnie Adamiakowa maczała w tym wszystkim palce...

Data: 2011-11-08 22:26:21
Autor: Gil
Nowe stroje reprezentacji Turcji
Wymogi Unii Europejskiej.
Reprezentacje Państw odchodzą do historii. Jeszcze pozwala się na  tradycyjne
nazwy - Polska, Holandia,Francja. Kto wie, czy nie po raz ostatni.
Teraz ludzie przełkną to, że reprezentacja nie gra z Orzełkiem.
Za 4 lata pogodzą się z tym, że grają reprezentacje regionów a nie Państw
narodowych.
Musimy się pogodzić tym, że gra reprezentacja FIFA regionu Odra-Bug.
O Orzełku zapomnijcie. Było, minęło.
Ktoś ma żonę w Opolu. Pracuje w Monachium. Jedno dziecko                     jest w Polsce. Drugie w Niemczech. Dwoje dzieci z drugiego małżeństwa
wyjechało do Szwecji.
Mówią trochę po niemiecku, polsku i szwedzku. W rodzinie mówią po angielsku.
Taki świat.

Data: 2011-11-09 17:13:26
Autor: maciej
W dniu 2011-11-08 23:26,  Gil pisze:
[...]

1. Zdarzają się takie przypadki, ale robienie z tego jakiejś światowej normy to naginanie rzeczywistości, żeby nie napisać manipulacja. No i Unia Europejska (a dokładniej kilka jej krajów: Polska, czy Turcja) to nie cały świat. Jakoś nie słyszałem, żeby Szwajcarzy, czy Niemcy masowo emigrowali ze swojego kraju.

2. Strasznie irytujące moim zdaniem ciągłe tłumaczenie zmian "bo inni tak robią". Naprawdę posiadanie swojego zdania jest dla Ciebie czymś wstydliwym?

3. Poważnie nie masz ani krzty szacunku dla tych, których pomordowano w przeszłości z jednej strony Niemcy, z drugiej Rosjanie? Ludzie oddawali życie, żeby tysiącletnia tradycja mogła być podtrzymana, żeby coś takiego jak Polska istniało, żeby można było kultywować ich język, symbole, a dla ciebie "Musimy się pogodzić tym, że gra reprezentacja FIFA regionu Odra-Bug. O Orzełku zapomnijcie. Było, minęło."?
Wcale nie musimy, wcale nie było-minęło.

4. Jestem gotowy z tobą się założyć (notarialnie), że znacznie szybciej coś takiego jak Unia Europejska przestanie istnieć niż Polacy (nawet z masowo i natarczywie pranym mózgiem przez media) zapomną o orzełku. Taki naród, że im intensywniej będzie się mu coś wmawiać tym bardziej będzie stawał okoniem (na szczęście).

4. Jebać PZPN. Nawet się wybierałem na Polska - Węgry, ale rozpoczynam bojkot tej organizacji, nie wspomogę ich ani groszem. Z bojkotem Nike nie mam problemu, bo życiu nie kupiłem ani jednej rzeczy tej wieśniackiej firmy.

Data: 2011-11-09 17:18:40
Autor: Doomin
[...]

Akurat Nike nie jest tu niczemu winne.

Data: 2011-11-10 11:01:53
Autor: Marcin Kasperski
Nowe stroje reprezentacji Turcji

Akurat Nike nie jest tu niczemu winne.

Twierdzenie, że wygląd strojów jest niezmienialny, bo ewentualne
przeprojektowanie zajmie dwa lata, pochodzi od Nike.

Data: 2011-11-10 13:16:00
Autor: Michal Jankowski
Marcin Kasperski <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> writes:

Akurat Nike nie jest tu niczemu winne.

Twierdzenie, że wygląd strojów jest niezmienialny, bo ewentualne
przeprojektowanie zajmie dwa lata, pochodzi od Nike.

W jaki sposób PZPN zarabia na umieszczeniu na strojach _swojego_ logo?
Bo że zarabia na logo sponsora, to rozumiem. Ale mówią, że zastąpili
orła swoim logo dla zarobku...

  MJ

Data: 2011-11-10 13:34:08
Autor: Mrqs
[...]

To dosyć proste - jeśli ktokolwiek będzie chciał wyprodukować repliki koszulek reprezentacji musi uzyskać zgodę PZPN na użycie ich logo.

Do tej pory każdy mógł sobie produkować koszulki z orłem i nic za to nie płacić.

Mrqs

Data: 2011-11-10 14:24:17
Autor: yamma
Mrqs wrote:
[...]

A jakby tam na środku, obok logo Nike i PZPNu widniał orzełek, to już nie musiałby uzyskać zgody?
yamma

Data: 2011-11-10 15:21:44
Autor: Mrqs
W dniu 2011-11-10 14:24, yamma pisze:

A jakby tam na środku, obok logo Nike i PZPNu widniał orzełek, to już
nie musiałby uzyskać zgody?
yamma

Pytanie było w jaki sposób oni zarobią na zmianie koszulek.
Uważam za skandal, że osunięto orzełka. To pokazuje jakimi drogami chodzą myśli panów z PZPN - tylko o tym jak się nachapać za wszelką cenę.

Mrqs

Data: 2011-11-10 15:22:29
Autor: Doomin
W dniu 2011-11-10 15:21, Mrqs pisze:
[...]

Przeciez Krecina to nawet przyznal sam dzisiaj.

Data: 2011-11-11 11:06:49
Autor: Roberto
On 10 Lis, 13:34, Mrqs <mrqsd...@o2dddd.pl> wrote:

> [...]

koszulek reprezentacji musi uzyskać zgodę PZPN na użycie ich logo.

Do tej pory każdy mógł sobie produkować koszulki z orłem i nic za to nie

Te koszulki to skandal. Ja jej nie chcę nawet za darmo. Wstyd i tyle.
Niemcom jakoś godło nie przeszkadza. Mam już dość tego złotego łysola
Laty.

Data: 2011-11-10 14:24:10
Autor: Doomin
W dniu 2011-11-10 11:01, Marcin Kasperski pisze:

Akurat Nike nie jest tu niczemu winne.

Twierdzenie, że wygląd strojów jest niezmienialny, bo ewentualne
przeprojektowanie zajmie dwa lata, pochodzi od Nike.

Ale wbrew pozorom co to ma do rzeczy? Widzisz jakas wole
ze strony PZPN? Myslisz, ze nie wiedzieli ze nie bedzie
mozna tego zmienic i teraz sa 'wiezniami' tej korporacji?

Z reszta nie wierze, ze nie daloby sie tego zmienic,
Nike po prostu przyjmuje stanowisko lojalne do klienta,
by mu nie sprawiac klopotu.

Data: 2011-11-10 14:36:48
Autor: tester
Nowe stroje reprezentacji Turcji

Z reszta nie wierze, ze nie daloby sie tego zmienic,

A wyobrażasz sobie taką sytuację?
Dzwoni prezes klubu Tęcza do oddziału Nike i chce
zamówić komplet strojów na nowy sezon. Stroje mają
mieć pstrokate parwy i jakieś tam symbole.
Pracownik Nike odpowiada:
- Nie ma sprawy. W 18 miesięcy powinniśmy się wyrobić.
Niech się pan zgłosi za 20 miesięcy do magazynu po
odbiór.

Data: 2011-11-10 14:54:56
Autor: Doomin
W dniu 2011-11-10 14:36, tester pisze:

[...]

No wiec o tym mowie, ze nie wierze w cos takiego,
a Nike sciemnia tak jak na reke klientowi jest.
Jakby PZPN uznal ze chca zmienic, to cos by wymyslili
ze jednak sie dalo.
Ale PZPN ani mysli.

Tym bardziej ze projekt koszulki specjalnie skomplikowany
nie jest :)

Data: 2011-11-10 15:04:14
Autor: tester
Nowe stroje reprezentacji Turcji

dziej ze projekt koszulki specjalnie skomplikowany
nie jest :)

Dokładnie. Wszyscy mówią o orle i mało kto ocenia
zaawansowany koncepcyjnie i graficznie, potrzebujący
18 miesięcy męk i potu wizjonerski pomysł koszulki
z prostokątem.

Data: 2011-11-10 15:17:11
Autor: Doomin
W dniu 2011-11-10 15:04, tester pisze:

[...]

No tak, malo kto docenia tez jak trudna praca jest proces
decyzyjny, przeciez tam na pewno mieli wiele innych
projektow do wyboru np. projekt z kwadratem, z rombem
trzeba wybrac z pelna odpowiedzialnoscia a to nielatwe.

Data: 2011-11-10 01:57:02
Autor: ligwan
[...]

http://www.weszlo.com/news/8445-Koszulka_MULTI-KULTI_na_Euro_2012_-_pierwsze_projekty

Nowe stroje reprezentacji Turcji