Nowe światła w samochodach

Data: 2016-09-20 22:28:56
Autor: re
Nowe światła w samochodach
http://niusy.pl/9tg

"Kierunkowskazy i stopy to za mało"

:-)

Data: 2016-09-20 23:44:25
Autor: sczygiel
Nowe światła w samochodach
W dniu wtorek, 20 września 2016 22:29:06 UTC+2 użytkownik re napisał:
http://niusy.pl/9tg

"Kierunkowskazy i stopy to za mało"

:-)

Mi sie podoba. Przydało by sie też z tyłu. I zaprogramowane komunikaty:
"wioze akwarium"
"swiatla za wysoko"
"wyprzedzaj droga wolna"

itp....

Data: 2016-09-21 08:12:21
Autor: masti
Nowe światła w samochodach
sczygiel@gmail.com wrote:

[...]

a z przodu lustrzane: "Kapelusz plonk warning!"

Data: 2016-09-21 09:45:46
Autor: Uncle Pete
Nowe światła w samochodach
Mi sie podoba. Przydało by sie też z tyłu.
I zaprogramowane komunikaty:
"wioze akwarium"
"swiatla za wysoko"
"wyprzedzaj droga wolna"

"Odklej się od mojego zderzaka"
"Nie zapierdalam w zabudowanym"

Data: 2016-09-21 10:35:25
Autor: Maciek
Nowe światła w samochodach
W dniu 2016-09-21 o 08:44, sczygiel@gmail.com pisze:
Mi sie podoba. Przydało by sie też z tyłu. I zaprogramowane komunikaty:
"wioze akwarium"
"swiatla za wysoko"
"wyprzedzaj droga wolna"
itp....
"Przechodzisz, k*, czy nie??!" ;-)

Maciek

Data: 2016-09-21 13:00:21
Autor: Budzik
Nowe światła w samochodach
Użytkownik Maciek maciek@nospam.pl ...

[...]

"Juz 3 skrzyzowania wczesniej zauwazyłem Twoje inklinacje analne. Odczep sie od mojej dupy!"

"Wez pigułkę"

"Snickersa?"

Data: 2016-09-21 11:34:13
Autor: yabba
Nowe światła w samochodach
Użytkownik <sczygiel@gmail.com> napisał w wiadomości news:5bb3f59f-ff6b-45ed-9308-60f1253537dagooglegroups.com...
[...]

Widziałem już samochody z wyświetlaczami z tyłu. Miały zaprogramowane "Policja, zatrzymaj się".

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-09-21 13:59:36
Autor: PiteR
Nowe światła w samochodach
na  ** p.m.s **  sczygiel pisze tak:

[...]

i zaraz pojawiłaby się hacki

szybka porzeczka ;)

powiększ swoją męskość w siedem dni i zrób 3 x większą kupę.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-09-21 15:43:50
Autor: re

[...]