Nowe terminale na Neste

Data: 2010-01-12 20:15:48
Autor: Valdi
Nowe terminale na Neste
Ma ktoś z was fotkę tego cuda, o którym piszą na ich stronie? :)

Data: 2010-01-12 12:49:03
Autor: Marek
Nowe terminale na Neste
On 12 Sty, 20:15, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
Ma ktoś z was fotkę tego cuda, o którym piszą na ich stronie? :)

Rzadko fotografuję terminale z których korzystam, ale widziałem i
korzystałem już z niego w Bytomiu na Chorzowskiej. Wygląda nieźle jest
czytelny, i potrafi korzystać z kart zbliżeniowych. Po za tym terminal
jak terminal...

Data: 2010-01-12 22:16:07
Autor: Valdi
Nowe terminale na Neste
"Marek"

Rzadko fotografuję terminale z których korzystam

Jak będziesz miał możliwość to pstryknij fotkę telefonem ;)

ale widziałem i korzystałem już z niego w Bytomiu na Chorzowskiej. Wygląda
nieźle jest
czytelny, i potrafi korzystać z kart zbliżeniowych. Po za tym terminal
jak terminal...

W takim razie kilka pytań:
1. terminal nadal jest umiejscowiony tak jak jego poprzednicy tj. w budce
przed dytrybutorem, czy też zamontowany oddzielny terminal po każdej stronie
dystrybutora?
2. jak prezentuje się "czytelność" menu? Czy Neste poprawiło jego
"intucyjność"? Jest bardziej czytelne?
3. transakcja idzie z chipa czy z paska?
4. czy wraz ze zmianą terminali zmieniła się kwestia blokad tj. od razu
miałeś przyblokowane tyle za ile zatankowałeś czy też tyle ile
zadeklarowałeś?

Pozdrawiam.

Data: 2010-01-13 12:14:09
Autor: Mron
Nowe terminale na Neste
"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hiin96$uev$1news.interia.pl...
[...]

Tak jak było, czyli budka

2. jak prezentuje się "czytelność" menu? Czy Neste poprawiło jego
"intucyjność"? Jest bardziej czytelne?
Tak jak było - trochę inna kolejność i czasami wybiera się na dzień dobry kwota za jaką chcesz tankować
3. transakcja idzie z chipa czy z paska?
nie wiem
4. czy wraz ze zmianą terminali zmieniła się kwestia blokad tj. od razu
miałeś przyblokowane tyle za ile zatankowałeś czy też tyle ile
zadeklarowałeś?
Tak jak było - ile zadeklarowałeś.

--
Pozdrawiam.
Piotrek

Data: 2010-01-14 19:14:28
Autor: blad
Nowe terminale na Neste
Użytkownik "Valdi"
Ma ktoś z was fotkę tego cuda, o którym piszą na ich stronie? :)

na rogu Płowieckiej i Korkowej są te nowe
- menu całkiem inna kolejnosc ale reszta taka sama
*** blad ***

Nowe terminale na Neste