Nowe uprawnienia policji

Data: 2010-09-03 23:11:27
Autor: Tomasz Pyra
Nowe uprawnienia policji
paranoix pisze:

Kierowcy będą karani za łamanie zakazów na osiedlowych ulicach i sklepowych parkingach.

Hmmm...
A jak zastawiam swoim samochodem, inne moje samochody, to będzie mi można wlepić za to mandat?

Albo jak zastawię sobie wjazd na własną działkę, albo do garażu?

Data: 2010-09-04 11:40:50
Autor: Maverick
Nowe uprawnienia policji
Tomasz Pyra pisze:
paranoix pisze:

[...]

Jesli najpierw ustanowisz na swojej działce strefę ruchu - to tak.

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Nowe uprawnienia policji