Nowe ustalenia ekspertów zespołu Macierewicza

Data: 2011-09-08 20:06:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowe ustalenia ekspertów zespołu Macierewicza
Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą - twierdzą eksperci pracujący przy parlamentarnym zespole badającym przyczyny katastrofy smoleńskiej. Przedstawili oni wyliczenia i analizy dotyczące kluczowego momentu katastrofy z 10 kwietnia 2010 r.

 Prof. Wiesław Binienda, dziekan wydziału inżynierii z Ohio, za pomocą telemostu zaprezentował podczas posiedzenia zespołu animacje oraz modele matematyczne wykonane za pomocą programu, z którego korzysta NASA.

 Dodał, że bardzo chciałby przyjrzeć się szczegółowym badaniom komisji szefa MSWiA Jerzego Millera dotyczącym zderzenia samolotu z brzozą. Według naukowca analiza masy samolotu, jego prędkości i średnicy brzozy pokazują, że maszyna mogła utracić jedynie niewielką krawędź skrzydła, co nie wpłynęłoby na jej stabilność.

więcej: http://niezalezna.pl/15850-nowe-ustalenia-ekspertow-zespolu-macierewicza

Pewien świadek widział jak kilku Rosjan tuż po katastrofie siekierami odrąbywało kawałek skrzydła siekierami.
Niestety, już nie może zeznawać, bo zniknął w tajemniczych okolicznościach.

Jedynie, co mnie dziwi, że kilka dni wcześniej w ten samolot uderzył ptaszek, taka ptaszyna, co waży kilka dekagramów i roz...ił osłonę radaru. Ale to mi się chyba śniło.

Data: 2011-09-06 01:22:30
Autor: pluton
[...]

Ptaszek byl z kevlaru, a oslona byla przerdzewiala.

Nullification

Data: 2011-09-08 13:10:39
Autor: Hans Kloss
Nowe ustalenia ekspertów zespołu Macierewicza
On 8 Wrz, 20:06, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Jedynie, co mnie dziwi,
Nie przejmuj się, jesteś idiotą a więc mają cię prawo dziwić nawet
zupełne oczywistości.
J-23

Data: 2011-09-09 01:09:50
Autor: stevep
Dnia 08-09-2011 o 22:10:39 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]
A jakie to debilu oczywistości?

--
stevep

Data: 2011-09-08 16:29:58
Autor: Hans Kloss
Nowe ustalenia ekspertów zespołu Macierewicza
On 9 Wrz, 01:09, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
[brednie jak zwykle]
Nie kłąp nadmiernie sztuczna szczęką starcze zapaździały bo się nią
udławisz.
J-23

Data: 2011-09-09 16:22:56
Autor: stevep
Dnia 09-09-2011 o 01:29:58 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]
Podrap swoją czerwoną dupę małpo nieczłekokształtna.

--
stevep

Data: 2011-09-08 14:33:30
Autor: Leszczur
[...]

Ja mam jedną sugestię. Niech sie Macierewicz zapakuje z całym majdanem
do drugiego Tu-154 i wykona badanie praktyczne. Co my sie tu bedziemy
bawic w teorie - mogła, nie mogła, musiała, w żadnym wypadku... Lecieć
i sprawdzić. Będzie wiadomo kto ma racje, a nie tak sie przepychac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-08 15:03:04
Autor: Hans Kloss
Nowe ustalenia ekspertów zespołu Macierewicza
On 8 Wrz, 23:33, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

Ja mam jedną sugestię.
 A ja mam drugą- takich jak ty powinno się usypiać na koszt podatnika..
Społeczeństwo tylko by na tym zyskało.
J-23

Data: 2011-09-09 10:38:08
Autor: Leszczur
On 9 Wrz, 00:03, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 8 Wrz, 23:33, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Ja mam jedną sugestię.

 A ja mam drugą- takich jak ty powinno się usypiać na koszt podatnika.
Społeczeństwo tylko by na tym zyskało.

Na szczescie faszysto masz za krotkie łapki i mozesz sobie tylko
toczyć pianę z pyska.

Data: 2011-09-10 17:25:29
Autor: pluton
Nowe ustalenia ekspertów zespołu Macierewicza
 A ja mam drugą- takich jak ty powinno się usypiać na koszt podatnika.
Społeczeństwo tylko by na tym zyskało.
J-23

Czy to element programu PiS ?

Nullification

Data: 2011-09-09 01:10:40
Autor: stevep

==========================================>
[...]

Z wykorzystaniem helu i sztucznej mgły?

--
stevep

Data: 2011-09-08 16:30:59
Autor: Hans Kloss
Nowe ustalenia ekspertów zespołu Macierewicza
On 9 Wrz, 01:10, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Z wykorzystaniem
...twojego zakutego łba, plugawy starcze
J23

Nowe ustalenia ekspertów zespołu Macierewicza