Nowe w KK Citi

Data: 2011-09-01 21:51:30
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowe w KK Citi
W skrocie - miesieczna zamiast rocznej oplaty za KK + podwyzka oplat i oprocentowania. Przyszla dzisiaj nowa TOiP. Chyba to bedzie nowy trend na rynku (miesieczna oplata zamiast rocznej). Po (bezplatnej) wymianie na zblizeniowe przyszly do mnie jakis czas temu KK Citi z podpisem na awersie i zdjeciem - mimo ze nie zamawialem. Zdjecie wyciagniete z karty ZTM. Oczywiscie wygladam jak "nie podchodz" ;)

KK BP mam  w promocji - zwolnienie oplat za wyrobienie odpowiednich rocznych obrotow, ale musze sie upewnic jak teraz bedzie po nowemu -  z TOiP wynika, ze chyba nowe oplaty nie obowiazuja w takim przypadku - ale musze sprawdzic jak to w moim przypadku jest.

A wlasnie z tego powodu dzisiaj  zamknalem MC Multi bo nie wchodzily w miesieczne transakcje mtransfery przy platnosciach internetowych (z lenistwa nie chcialo mi sie wpisywac numerow karty, etc). No i mimo kilku transakcji miesiecznie 7 zl zwrotu nie przyslugiwalo...

Do tego jeszcze wymowilem KK MediaMarkt (splacany lapotop po 30 miesiacach - raty 0%) i jeszcze pod nozyczki idzie w najblizszym czasie KK Tesco. Co ciekawe obslugiwana jest juz w placowkach Lukasa - teoretycznie jeszcze jakies promocje sa dla tej karty. Na stronach Tesco wciaz wisi Lukas.

Tak pastrze, ze mi raptem 6KK zostanie (liczac z DC). Chyba trzeba sie znowu rozejrzec i odnowic kolekcje. Gdzie te czasy, kiedy sie mialo 12KK...

--
Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

Data: 2011-09-01 22:50:24
Autor: RobertS
Nowe w KK Citi

Tak pastrze, ze mi raptem 6KK zostanie (liczac z DC). Chyba trzeba sie
znowu rozejrzec i odnowic kolekcje. Gdzie te czasy, kiedy sie mialo 12KK...

a ja wymówiłem kk z OF, miałem ze sporym niewykorzystywanym limitem i jak chciałem inną to wszędzie dostawałem negaty, bo przekredytowany jestem

trzeba będzie biznesowe kk brać ich w BIK nie widać ;-)

RobertS

Data: 2011-09-01 21:11:34
Autor: Wojciech Bancer
Nowe w KK Citi
On 2011-09-01, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

Tak pastrze, ze mi raptem 6KK zostanie (liczac z DC). Chyba trzeba sie
znowu rozejrzec i odnowic kolekcje. Gdzie te czasy, kiedy sie mialo 12KK...
a ja wymówi³em kk z OF, mia³em ze sporym niewykorzystywanym limitem i jak chcia³em inn± to wszêdzie dostawa³em negaty, bo przekredytowany jestem

trzeba bêdzie biznesowe kk braæ ich w BIK nie widaæ ;-)

A swoj± drog±, wie kto¶ dlaczego tak jest?
Czy firmy nie mog± byæ niesolidnymi d³u¿nikami? :)

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2011-09-02 07:11:34
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowe w KK Citi
On 2011-09-01, RobertS<bob75@xpostx.pl>  wrote:

[...]

[...]

A swojÄ… drogÄ…, wie ktoÅ› dlaczego tak jest?
Czy firmy nie mogą być niesolidnymi dłużnikami? :)

Prawo bankowe, rekomendacje nadzoru, zapewne tez podatkowo rowniez...
Dwa rozne segmenty rynku, mimo ze chodzi czesto o jedna osobe ;) (w przypadku DG). Badanie zdolnosci kredytowej teoretycznie na innej filozofii oparte. Problem w tym, ze zycie nie jest takie latwe - i stad ten problem ;) Bo oczywiscie wiekszosc firm to DG, gdzie mmy tlko jedna osobe. Dla banku to sa obroty firmy, ma prowadzona ksiegowosc, etc.

Bank sprawdza przychody, koszty, zysk, podatek, etc. Na podstawie tego bada zdolnosc teaktujac Firme Jana Kowalskiego jako jeden podmiot, a Jana Kowalskiego jako drugi. Mamy w koncu dwa rozne podmioty. Firma to firma, to ze osobowa, a nie kapitalowa, nie ma w tym przypadku zadnego znaczenia. Mimo, ze w DG odpowiadamy calym swoim majatkiem ;) Jedne DG to duze, kilkunasto (i wiecej) firmy, wiekszosc to pojedczy specjalista na swoim. Generalnie trudny rynek.

Traktowanie inaczej (czyli nie wpisywanie do BIKu i traktowanie tego jako zobowiazania firmy, a nie osoby fizycznej to jedno. drugie to w ogole przyznawanie kredytow firmom).
Osobiscie wskazalbm na wciaz stosunkowo wczesny etap rozwoju oferty kredytowej dla MSP. Do tej pory bardziej oplacalo sie sprzedawacwac wystandaryzowane produkty consumer finance + hipoteki, niz bawic w kredyty dla MSP - wolumenty wcale nie takie wielkie, liczba firm przeciez ograniczona do 1,7 mln miniej wiecej (mowa o tych najmniejszych), wiec generalnie zainteresowanie bylo gdzie indziej.

Banki traktuja jednoosobowe DG jak firmy, w oderwaniu od osoby fizycznej. Mimo, ze w praktyce jest to jednosc, a pieniadze sa przekazywane z lewej do prawej kiszeni tych samych spodni (zysk w DG to pensja).

No i mamy problem - o ile dla osob masz latwo dostepny scoring aplikacyjny (wiek, adres zamieszkania, zwod, etc) lub behawioralny, to w przypadku firm juz tak latwo nie ma - dobrego silnika nie kupisz, kazda firma troche inn a jest, po PKD firme trudno wlasciwie rozpoznac, bo wszyscy wpisuja ile wlezie, nawet jak wpisza 3 glowne dzialalnosci, to i tak roznie to w praktyce wyglada, wiekszosc firm zamyka sie po 2 latach, a po 5 to juz istatnija ostatki, wiec generalnie udzielanie kredytow jest bardzo trudne.

Do tego wszystkiego bank bada zdolnosc firmy (czyli tez jednoosobweoj dzialalnosci gospodarczej) - a ta nie jest osoba fizyczna, ktora jest w BIK.

No i dochodzimy do paradoksow. Musisz prowadzic DG co najmniej 2 lata, zeby dostac kredyt (jakikolwiek wiekszy). Jako osoba fizyczna nie dostaniesz tez zadnego kredytu - bo pracujesz w swojej DG, ktora moze upasc ;)

Ale jak zatrudnisz czlowieka na umowe o prace, to ten czlowiek... kredyt dostanie od reki. Mimo, ze ma wieksze ryzyko ;)

Jednym slowem ze wzgledu na bardzo skomplikowana sytuacje, a przeciez scoring to czysta matematyka, w procesie przyznawania kredytow dla MSP musi byc zaangazowany czlowiek - to podraza i wydluza koszt. Do tego bnkom trudno szacowac ryzyko... Na wszelki wypadek oddzielaja te linie biznesowe.

Chociaz powoli sie to zaczyna zmieniac - zwlaszcza wsrod specjalistycznych instytucji. Robiac scoring malej firmy mozna siegnac po scoring jana kowalskiego. Wszystko zalezy wlasciwie od apetytu na ryzyko (czyli ceny kredytu) i zabezpieczenia.

Data: 2011-09-01 23:09:36
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowe w KK Citi
On 11-09-01 22:50, RobertS wrote:
a ja wymówiłem kk z OF, miałem ze sporym niewykorzystywanym limitem i
jak chciałem inną to wszędzie dostawałem negaty, bo przekredytowany jestem

trzeba będzie biznesowe kk brać ich w BIK nie widać ;-)

No ten grace period jest sporym atutem w przypadku OF ;)

W PKO, Inteligo i Meritum mozna sobie zamowic raport BIK on line w kilka sekund - wlasnie swoje 90 stron kilka dni temu przegladalem (stad mnie tak wzielo na kasowanie tych KK). Co ciekawe Tesco KK w BIKu caly czas nie mam ;)

W Citi mnie troche zalatwili, bo chcialem na druga karte maly limit, a dali dosc spory - musze chyba go zmniejszyc, tyle ze nie przerabialem takiej operacji jeszcze.

Nowych bankow brak, wiec nie ma gdzie zakladac RORow nowych ;) Ostatni w Idea banku otworzylem ;)

Data: 2011-09-02 18:38:20
Autor: Michał
Nowe w KK Citi
Osoba nazywajaca sie Michał 'Amra' Macierzyński w liscie z dnia 2011-09-01 23:09 napisala nastepujace slowa:

W Citi mnie troche zalatwili, bo chcialem na druga karte maly limit, a
dali dosc spory - musze chyba go zmniejszyc, tyle ze nie przerabialem
takiej operacji jeszcze.

Dzwon na citiphone... Robia to od reki.

--
michal

Data: 2011-09-02 19:56:16
Autor: RobertS
Nowe w KK Citi

[...]

w Meritum coś się za to płaci? dawno sobie takiego raportu nie zamawiałem, ostatnio dowiedziałem się w Multi, że jestem "przekredytowany" i dlatego musiałem skasować kk z OF, nawet doradca, który do mnie zadzwonił ze zrozumieniem przyjął moją decyzję o zamknięciu tej karty

Nowych bankow brak, wiec nie ma gdzie zakladac RORow nowych ;) Ostatni w
Idea banku otworzylem ;)

a z cashbacku z IB korzystasz? jako prowadzący DG mógłbyś dostać 2% od wszystkich transakcji bez żadnych limitów ;-)

RobertS

Data: 2011-09-03 09:54:31
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowe w KK Citi
On 11-09-02 19:56, RobertS wrote:

[...]

1.
Opłata za udostępnienie Raportu PLUS w polskiej wersji językowej
27,00 zł
2.
Opłata za udostępnienie Raportu PLUS w angielskiej wersji językowej
36,00 zł
3.
Opłata za udostępnienie Raportu PLUS z Informacją o Ocenie Punktowej w polskiej wersji językowej
32,00 zł
4.
Opłata za udostępnienie Raportu PLUS z Informacją o Ocenie Punktowej w angielskiej wersji językowej
40,00 zł
5.
Opłata za udostępnienie Raportu PLUS w angielskiej i polskiej wersji językowej
50,00 zł
6.
Opłata za udostępnienie Raportu PLUS z Informacją o Ocenie Punktowej w angielskiej i polskiej wersji językowej
55,00 zł
7.
Opłata za wysyłkę Raportu PLUS Pocztą Polską
10,00 zł

tyle ze tam vat 22% byl - trudno znalezc w sumie - przez googla szukalem :)

Data: 2011-09-03 10:42:01
Autor: RobertS
Nowe w KK Citi

[...]

już sobie wyguglałem, bo na stronie banku ciężko znaleźć...zamówię sobie za 32 zł plusa, długo się na pdf czeka?

to tylko 2 zł więcej niż raport zamówiony bezpośrednio w BIK, a zobaczę co tam mam ;-)

RobertS

Data: 2011-09-03 12:35:51
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowe w KK Citi
On 11-09-03 10:42, RobertS wrote:

to tylko 2 zł więcej niż raport zamówiony bezpośrednio w BIK, a zobaczę
co tam mam ;-)>

Tylko w ipko zamawialem. wlasciwie on-line - przychodzi sms i raport jest do pobrania w systemie transakcyjnm...

Data: 2011-09-06 20:58:04
Autor:
Nowe w KK Citi
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisa³(a):
to tylko 2 zł więcej niż raport zamówiony bezpośrednio w BIK, a zobaczę co tam mam ;-)

BIK'o'maniacy? ;) Jak jest sens zamawiania raportu z BIK czê¶ciej ni¿ raz na
pó³ roku? ;) Bezp³atna 'informacja ustawowa' wprost z BIK  - dawnej tzw.
Raport Standard nie wystarcza? ;) Te¿ potrafi mieæ kilkadziesi±t stron ;p

A mo¿e chodzi o 'scoring' (cokolwiek to znaczy ; )))

Data: 2011-09-07 06:41:55
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowe w KK Citi
On 11-09-06 22:58, newsroomy.SKASUJ@gazeta.pl wrote:
RobertS<bob75@xpostx.pl>  napisaÅ‚(a):

to tylko 2 z� wi�cej niş raport zamówiony bezpo�rednio w BIK, a zobacz�
co tam mam ;-)

BIK'o'maniacy? ;) Jak jest sens zamawiania raportu z BIK częściej niż raz na
pół roku? ;) BezpÅ‚atna 'informacja ustawowa' wprost z BIK  - dawnej tzw.
Raport Standard nie wystarcza? ;) Też potrafi mieć kilkadziesiąt stron ;p

A może chodzi o 'scoring' (cokolwiek to znaczy ; )))

Zlikwidowalem 3 KK + zmnejszylem mocno limity na 2KK - i teraz moge sobie za chwile sprawdzic, czy wszystkie te banki poza zamknieciem rachunku kredytowego, rowniez poinformowaly BIK o tym. Kiedys mialem w jednym banku (zreszta jego KK zlikwidowalem wlasnie), ze mi tego z BIKu nie wycieli, tlumaczac sie, ze owszem karte zamkneli, ale limitu do niej nie, bo trzeba zlozyc pisemna rezygnacje...

Data: 2011-09-04 21:24:44
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowe w KK Citi
On 11-09-02 19:56, RobertS wrote:
a z cashbacku z IB korzystasz? jako prowadzący DG mógłbyś dostać 2% od
wszystkich transakcji bez żadnych limitów ;-)

No ja juz "jak Pan Bog przykazal" etatowiec ;)

Data: 2011-09-02 06:28:44
Autor: MrMrooz
Nowe w KK Citi
On 1 Wrz, 21:51, Micha³ 'Amra' Macierzyñski <p...@macierzynski.pl>
wrote:
W skrocie - miesieczna zamiast rocznej oplaty za KK + podwyzka oplat i
oprocentowania.
Jeste¶ pewien ¿e zamiast? Bo ja tam widzê, ¿e op³ata roczna jest
dalej, ale dochodzi op³ata miesiêczna za ka¿dy no¶nik zbli¿eniowy
(2z³). To jest ze strony citi - z informacj±, ¿e za³±czniki obowi±zuj±
od 29 sierpnia 2011.

Pozdrawiam
Micha³ M

Data: 2011-09-02 06:43:56
Autor: MrMrooz
Nowe w KK Citi
wrote:
W skrocie - miesieczna zamiast rocznej oplaty za KK + podwyzka oplat i
oprocentowania.
Jeste¶ pewien ¿e zamiast? Bo ja widzê dalej op³atê roczn± a dodatkowo
- op³atê miesiêczn± za ka¿dy no¶nik zbli¿eniowy (2z³). Table op³at i
prowizji ze strony citi, obowi±zuj±ca od 29go sierpnia 2011.

Pozdrawiam
Micha³ M

Data: 2011-09-02 19:38:09
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowe w KK Citi
On 11-09-02 15:43, MrMrooz wrote:
On 1 Wrz, 21:51, Michał 'Amra' Macierzyński<p...@macierzynski.pl>
wrote:
W skrocie - miesieczna zamiast rocznej oplaty za KK + podwyzka oplat i
oprocentowania.
Jesteś pewien że zamiast? Bo ja widzę dalej opłatę roczną a dodatkowo
- opłatę miesięczną za każdy nośnik zbliżeniowy (2zł). Table opłat i
prowizji ze strony citi, obowiÄ…zujÄ…ca od 29go sierpnia 2011.

Pozdrawiam
Michał M

To chyba dotyczy naklejek zblizeniowych wydawanych do KK moze?

Zmiany w Tabeli Opłat i Prowizji od 1 października 2011 r.

Miesięczna opłata za Kartę Kredytową
Opłata roczna za wydanie i możliwość korzystania z Głównej i Dodatkowej Karty Kredytowej naliczy się w cyklach miesięcznych tzn. zostanie rozłożona na 12 miesięcznych płatności (dotychczas była to jedna skumulowana opłata roczna). Opłata naliczy się automatycznie i dopisana zostanie do comiesięcznego wyciągu transakcji wykonanych kartą. Nowy sposób naliczania opłaty będzie obowiązywał od miesiąca, w którym przypada data naliczenia opłaty rocznej.

Opłata za wydanie i możliwość korzystania z Karty Kredytowej
Zgodnie z nową Tabelą podwyższeniu ulega opłata za wydanie i korzystanie z Karty Kredytowej Citibank. Wysokość poszczególnych opłat, w zależności od typu karty, znajdziecie Państwo w załączonej Tabeli.
Jednocześnie informujemy, że opłaty za wydanie i korzystanie z kart kredytowych objętych promocyjną wysokością opłat, zostają niezmienione, zgodnie z obowiązującymi warunkami promocji.

Opłata za CitiAlerts
Zgodnie z nową Tabelą miesięczna opłata za usługę CitiAlerts dla poszczególnych pakietów będzie wynosiła:
• Pakiet Standard 6 zł (dotychczas 5 zł)
• Pakiet Premium 10 zl (dotychczas 9 zł)

Opłaty za transakcje gotówkowe
Wypłaty gotówki z bankomatów, transakcje w kasynach, płatności na poczcie lub przelewy z rachunku karty są traktowane jak transakcje gotówkowe. Od 1 października br., naliczana będzie od nich prowizja w wysokości 4% min 10 zł (dotychczas 3% min 7 zł). Prosimy pamiętać, że odsetki od tego typu transakcji liczone są od dnia ich dokonania do dnia całkowitej spłaty.

Plan Spłat Ratalnych Komfort
Zgodnie z nową Tabelą wprowadzamy opłatę za rozłożenie transakcji bezgotówkowych na raty w ramach Planu Spłat Ratalnych Komfort w wysokości do 4% wartości rozkładanej transakcji. Podwyższeniu ulega wysokość oprocentowania nominalnego z dotychczasowych 19,18% do 20%.

Data: 2011-09-02 11:03:30
Autor: MK
Nowe w KK Citi
On 2 Wrz, 19:38, Micha³ 'Amra' Macierzyñski <p...@macierzynski.pl>
wrote:

Op³aty za transakcje gotówkowe
Wyp³aty gotówki z bankomatów, transakcje w kasynach, p³atno¶ci na
poczcie lub przelewy z rachunku karty s± traktowane jak transakcje
gotówkowe. Od 1 pa¼dziernika br., naliczana bêdzie od nich prowizja w
wysoko¶ci 4% min 10 z³ (dotychczas 3% min 7 z³). Prosimy pamiêtaæ, ¿e
odsetki od tego typu transakcji liczone s± od dnia ich dokonania do dnia
ca³kowitej sp³aty.

BTW czy UOKiK nie powinien zakwestionowac takich praktyk jak w
przypadku spozionej splaty i rownoczesnego pobierania oplaty za
opoznienie oraz odsetek? Moze ktos zasiegnie opinii UOKiKu? ;)

MK

Data: 2011-09-02 19:37:12
Autor: Rafał
Nowe w KK Citi
W dniu 2011-09-01 21:51, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
W skrocie - miesieczna zamiast rocznej oplaty za KK + podwyzka oplat i
oprocentowania.

A ja właśnie dostałem MC World, trochę wbrew swojej woli, zrobiłem przyjemność pani przy stoisku, niech też ma swoją prowizję. Karta jest badziewna jak mało co, biorąc pod uwagę opłaty i żenujący katalog partnerów i "nagród". Dodatkowo mnie straszą, że MUSZĘ (naprawdę?!) wykonać transakcje już dzisiaj albo jutro (tak parę dni temu to było ;). Pewnie na tej infolini dostają prowizję dopiero po zapłaceniu tym plastikiem. W każdym razie miałem zamiar odstąpić od umowy, ale zamiast tego wypowiem umowę ze względu na zmianę tego cennika. Drugą i tak mam za darmo, chociaż nie wiem po co, bo niczemu nie służy (zero wartości dodanej).

--
Raf

Data: 2011-09-02 19:40:01
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowe w KK Citi
On 11-09-02 19:37, Rafał wrote:
[...]

Noo ja czasami w Merlinie kupuje :) A mam w promocji na zawsze free.
JAk BP zlikwiduje, to najwyzej z tej bede placil rachunki ;)

Data: 2011-09-02 22:36:33
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowe w KK Citi
On 11-09-02 19:37, Rafał wrote:
[...]

Zeby nie bylo - co prawda mam dwa vouchery do MultiKina - ale ze nie mamy czasu wymienic je z rezerwacji, to kupilem dzisiaj dwa bilety via internet na Conana 3D (Amra to "nick" Conana kiedy byl piratem ;) - 10% taniej wyszlo z ta karta ;)

Data: 2011-09-02 23:58:45
Autor: Rafał
Nowe w KK Citi
W dniu 2011-09-02 22:36, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
[...]

Najpierw to by Multikino musiało u mnie być. Merlin to najdroższy sklep w polskiej sieci (obok empik.com). Douglas to taka koszmarna drożyzna, że aż żal zaglądać, a Intersport to nawet nie wiem co to. Na TUI mnie nie stać, a telefon mam służbowy. To co mi zostało? Aaaa, H&M. Nie, dziękuję.

--
Raf

Data: 2011-09-03 10:53:59
Autor: RobertS
Nowe w KK Citi

[...]

empik może i jest drogi, ale jak się kupi w necie i odbierze osobiście to przebija większość ofert z alledrogo, natomiast merlin oferuje czasem interesujące promocje, kupuję tam ale nie tak często jak kiedyś

RobertS

Data: 2011-09-03 12:34:12
Autor: Rafał
Nowe w KK Citi
W dniu 2011-09-03 10:53, RobertS pisze:
empik może i jest drogi, ale jak się kupi w necie i odbierze osobiście
to przebija większość ofert z alledrogo,

Ale na empik to jest Impresja z Millenium ;>

--
Raf

Data: 2011-09-03 13:04:51
Autor: Robert Kois
Nowe w KK Citi
Dnia Sat, 03 Sep 2011 10:53:59 +0200, RobertS napisa³(a):

empik mo¿e i jest drogi, ale jak siê kupi w necie i odbierze osobi¶cie to przebija wiêkszo¶æ ofert z alledrogo, natomiast merlin oferuje czasem interesuj±ce promocje, kupujê tam ale nie tak czêsto jak kiedy¶

Proponujê poszukaæ, s± znacznie tañsze ksiêgarnie: http://selkar.pl
(ostatnio trochê zdro¿a³o) http://szczytnicka.pl (ci maj± dodatkowy plus u
mnie bo mogê na miejscu odebraæ) :).

--
Kojer

Data: 2011-09-03 14:35:46
Autor: mvoicem
Nowe w KK Citi
(03.09.2011 13:04), Robert Kois wrote:
[...]

Szczytnicka to spamerzy. Zarejestruj siê tam, a do koñca ¿ycia bêdziesz dostawaæ *codziennie* jakie¶ ich newslettery. Czasem czê¶ciej ni¿ raz dziennie.

Poza tym, doliczaj± dodatkow± op³atê (bodaj¿e 3%) za p³atno¶æ kart± i dowiedzia³em siê o tym dopiero jak przychodzi³o do p³acenia.

p. m.

Data: 2011-09-05 20:18:49
Autor: Olgierd
Nowe w KK Citi
On Fri, 02 Sep 2011 23:58:45 +0200, Rafał wrote:

 H&M. Nie, dziÄ™kujÄ™.

Fajne koszulki polo sprzedajÄ… :) --
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-09-18 16:33:56
Autor: Jacek Osiecki
Nowe w KK Citi
Dnia Mon, 5 Sep 2011 20:18:49 +0000 (UTC), Olgierd napisa³(a):
On Fri, 02 Sep 2011 23:58:45 +0200, Rafa³ wrote:
 H&M. Nie, dziêkujê.
Fajne koszulki polo sprzedaj± :)

I ca³kiem fajne i niedrogie ciuchy dzieciêce.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-09-05 21:31:55
Autor: xbartx
Nowe w KK Citi
Dnia Fri, 02 Sep 2011 23:58:45 +0200, Rafał napisał(a):

[...]

MC World ma program z nagrodami a na starcie jak się wykona w określonym czasie bodajże jedna transakcję to wskakuje ileś tam punktów co przekłada się na to, że jak dostukamy drugie tyle to mamy zakupy z cashback 1%. Później bez tego wstępnego bonusa jest już tylko 0,5% no ale lepsze to niż nic.

Data: 2011-09-05 00:24:37
Autor: krzysztofsf
Nowe w KK Citi
wrote:
[...]

Ciekawe jak w przypadku, gdy mam zwolnienie przy odnowieniach za
wykonanie okreslonego limitu  w roku poprzedzajacym??

Na wyciagoach podaja ile jeszcze trzeba zakupow wykonac, zeby bylo
zwolnienie od oplat przy przedluzeniu .

Data: 2011-09-05 20:29:03
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowe w KK Citi
On 11-09-05 09:24, krzysztofsf wrote:
[...]

Ro nie jet standardowa oferta, wiec cie dalej obowiazuje - tak sie dowiedzialem na infolinii (zmniejszajac limity na dwoch kartach ;)

Data: 2011-09-05 22:55:15
Autor: krzysztofsf
Nowe w KK Citi
On 5 Wrz, 20:29, Micha³ 'Amra' Macierzyñski <p...@macierzynski.pl>
wrote:
> [...]

Ro nie jet standardowa oferta, wiec cie dalej obowiazuje - tak sie
dowiedzialem na infolinii (zmniejszajac limity na dwoch kartach ;)

Swietnie - czyli do czasu az "mojego modelu karty" (silver MC) nie
wycofaja z oferty, to powinna zostac na takich warunkach jak
uzgodnione :)

Data: 2011-09-07 06:42:45
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowe w KK Citi
On 11-09-06 07:55, krzysztofsf wrote:

Swietnie - czyli do czasu az "mojego modelu karty" (silver MC) nie
wycofaja z oferty, to powinna zostac na takich warunkach jak
uzgodnione :)

Pytanie, czy masz swoja oferte do konca swiata czy na oznaczony czas - mnie chyba dali na obroty 2 lata...

Data: 2011-09-07 23:48:31
Autor: krzysztofsf
Nowe w KK Citi
On 7 Wrz, 06:42, Micha³ 'Amra' Macierzyñski <p...@macierzynski.pl>
wrote:
> [...]

> uzgodnione :)

Pytanie, czy masz swoja oferte do konca swiata czy na oznaczony czas -

Nie podawali mi terminu.
Ot - ponegocjowalem na bazie rezygnowania z karty , poinformowamo, ze
beda bezplatne przedluzenia przy okreslonych warunkach - i tyle.
Informacja zaczela pojawiac sie na wyciagach - "jeszcze tyle brakuje,
zeby karta miala bezplatne przedluzenie".
Nie mam nic na pismie. Wg citiphone mialo byc bezterminowo (przy
uzgadnianiu warunkow).

Data: 2011-09-08 20:42:46
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowe w KK Citi
On 11-09-08 08:48, krzysztofsf wrote:
Nie mam nic na pismie. Wg citiphone mialo byc bezterminowo (przy
uzgadnianiu warunkow).

tez tak mam ale cos mi swita, ze mi to zaoferowali na 2 kolejne lata (wczesniej mnie zwolnili z oplaty).

Data: 2011-09-10 14:53:26
Autor: szczurwa
Nowe w KK Citi
On 8 Wrz, 08:48, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

Informacja zaczela pojawiac sie na wyciagach - "jeszcze tyle brakuje,
zeby karta miala bezplatne przedluzenie".

Przejrza³em kilka osatnich wyci±gów i nic takiego nie znajdujê...A
mo¿e kart LOT-owskich to nie obejmuje ? Co roku muszê dzwoni i sie
wyk³ócac...

Data: 2011-09-11 21:42:59
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowe w KK Citi
On 11-09-10 23:53, szczurwa wrote:
Przejrzałem kilka osatnich wyciągów i nic takiego nie znajduję...A
może kart LOT-owskich to nie obejmuje ? Co roku muszę dzwoni i sie
wykłócac...

Ja mialem pierwsze dwa lata za free (wniosek przez internet), potem chyba dali oferte za obroty, bo zaczalem rezygnowac (juz po okresie wypowiedzenia, wiec mogli pobrac oplate ;).

Roznie pewnie podchodza - na wyciagu nie znajdziesz ,bo najpierw musza Ci to zaoferowac.
Obroty do wyrobienia mam dosyc duze w sumie, ale karta wygodna - wszystkie rahcunki z niej place i jeszcze paybacki zbieram ;)

Data: 2011-09-11 22:38:08
Autor: krzysztofsf
Nowe w KK Citi
On 10 Wrz, 23:53, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
> [...]

Przejrza³em kilka osatnich wyci±gów i nic takiego nie znajdujê...A
mo¿e kart LOT-owskich to nie obejmuje ? Co roku muszê dzwoni i sie

Widocznie co klient, to inny sposob przedluzenia :)
Ja mam zwykla KKMC srebrna.

Data: 2011-09-16 00:51:06
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Nowe w KK Citi
[...]

Za to na infolinii dedykowanej MC Tesco automat informuje o zmianach -
o p³atno¶ciach rachunków w oddzia³ach Luka B±k oraz o zmianie nazwy z
Luka B±k na Kredi Agrikol.
Czyli ju¿ siê nie zap³aci rachunków dogodnie "przy codziennych
zakupach", trzeba siê fatygowaæ do oddzia³u.
MC Tesco teraz oferuje darmowe raty w zale¿no¶ci od wysoko¶ci rachunku
- 5,10 lub 15 rat.
Transakcji nie roz³o¿y siê na raty w kasach automatycznych, a kiedy¶
by³a taka opcja. Zg³asza³em to do Tesco, ¿eby dla wygody klientów
uruchomili tak± mo¿liwo¶æ. Ale najwyra¼niej Tesco ma w³asn± wizjê
wygody klientów.

Nowe w KK Citi