Nowe wybory

Data: 2010-04-27 08:31:19
Autor: Zirhan
Nowe wybory
Zbliżają się nowe wybory.
Problem w tym, że nie mam na kogo głosować, SLD wystawiło kandydata równie prawicowego co PiS i PO. Oni się niczym nie różnią. Gdyby SLD postawiła na Arłukowicza, to dostrzegłbym różnicę i 30% Polaków o lewicowych przekonaniach Głosowało by za.
Wsadzili Napieralskiego i chcą wygrać? Ba, nawet nie chcecie wygrać, wy walczycie o stołki tzw, Zawodowego Posła co z punktu demokracji jest absurdem. 90% was siedzi na tych stołkach z powodu przyrostu pupy od 20 lat. Ja wam powiadam, koniec tego..
Polski naród jest cierpliwy, ale w końcu ktoś wjedzie konno na waszą salę i was rozgoni. Nowy Piłsudski jest potrzebny!begin:vcard
fn:Zirhan
n:;Zirhan
url:http://www.antykler.frix.pl
version:2.1
end:vcard

Data: 2010-04-27 08:37:37
Autor: abc
Nowe wybory
Zbliżają się nowe wybory.
Problem w tym, że nie mam na kogo głosować,

Głosując na "mniejsze zło" - także popierasz zło. Demokracja to diabelski
pomysł. Dlatego nie powinno się przykładać ręki do demokratycznych
procederów - trzeba je bojkotować.

Data: 2010-04-27 08:51:57
Autor: jadrys
Nowe wybory
W dniu 2010-04-27 08:31, Zirhan pisze:
[...]

Jeżeli chodzi o SLD, to na mój głos mogłaby liczyć tylko pani Senyszyn.  Naprawdę nie widzę różnicy między Arłukowiczem a Napieralskim czy chociażby Kaliszem. - Jest to jedna banda oszustów nie mająca nic wspólnego (poza nazwą) z lewicą..

Data: 2010-04-27 15:17:32
Autor: cirrus
Nowe wybory
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr61jd$oub$1news.onet.pl...
[...]

Na mój też gdyby były wybory na straszydło roku.

--
stevep

Data: 2010-04-27 15:24:04
Autor: jadrys
Nowe wybory
W dniu 2010-04-27 15:17, cirrus pisze:

[...]

Dlaczego straszydło? Pani Senyszyn jest zadbana kobitką.

Data: 2010-04-28 08:06:19
Autor: cirrus
Nowe wybory
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr6oi5$4eb$1news.onet.pl...
[...]

Nie dziwię się, ze ci się antenka podoba. ;)

--
stevep

Data: 2010-04-27 10:26:56
Autor: -heÂŽsk-
Nowe wybory
On Tue, 27 Apr 2010 08:31:19 +0200, Zirhan <zirhan@nospam.wp.pl>
wrote:

Zbliżają się nowe wybory.
 [...]
Polski naród jest cierpliwy, ale w końcu ktoś wjedzie konno na waszą salę i was rozgoni. Nowy Piłsudski jest potrzebny!

 zirhanku, nie martw sie. kleru i tak nie pokonasz ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-27 14:54:26
Autor: raff
Nowe wybory
Zirhan pisze:
[...]

"przyrostu pupy", jak grzecznie, bo chodzi o dupy lewicowe.

R.

Nowe wybory