Nowe wyczyny zwolenników PiS-u.

Data: 2011-09-18 00:54:38
Autor: stevep
Nowe wyczyny zwolenników PiS-u.
# Pięciu pseudokibiców Legii Warszawa usłyszało zarzuty kradzieży na  stacji paliw. Decyzj± prokuratury w Zgierzu wszyscy otrzymali również  dwuletni zakaz uczestniczenia w meczach Legii i reprezentacji Polski.
Czterej mieszkańcy Warszawy w wieku od 18 do 43 lat oraz 23-latek z  Lublina zostali zatrzymani przez policję w pi±tek, w czasie powrotu z  meczu Ligi Europejskiej Legii z PSV Eindhoven. Zatrzymanie było skutkiem  kradzieży, jakiej dopu¶cili się na jednej ze stacji benzynowych w drodze  do Holandii.

14 wrze¶nia po godzinie 23 dyżurny policji w Zgierzu (łódzkie) odebrał  zgłoszenie o kradzieży na stacji usytuowanej przy autostradzie A2.  Funkcjonariusze ustalili, że w tym czasie autostrad± jechał autokar z  kibicami Legii.

"Po zatrzymaniu autobusu na stacji paliw w okolicach miejscowo¶ci  Chrz±stów w powiecie zgierskim grupa chuliganów wtargnęła do sklepu i  skradła z regałów różnego rodzaju artykuły. Po zdarzeniu odjechali w  kierunku Poznania" - poinformowała Joanna K±cka z biura prasowego łódzkiej  policji.

Po odebraniu zgłoszenia o kradzieży za autokarem wioz±cym kibiców ruszyło  kilka radiowozów. Pojazd został zmuszony do zjechania na postój w  okolicach Turku w Wielkopolsce. Funkcjonariusze wsparci przez miejscowych  policjantów wylegitymowali ponad 40 pasażerów w wieku od 18 do 43 lat,  sprawdzili także ich stan trzeĽwo¶ci i przeszukali autobus.

"Żadna z osób nie pozostała anonimowa. Z tej kontroli zabezpieczono  również materiał filmowy z wizerunkami pseudokibiców niezbędny do  identyfikacji poszczególnych sprawców konkretnych naruszeń prawa. Od tego  momentu rozpoczęła się analiza zapisu monitoringu ze stacji paliw. ¦ledczy  przesłuchali ¶wiadków. Podczas oględzin zabezpieczyli również wiele ¶ladów  kryminalistycznych. Policjanci z łódzkiego nawi±zali także kontakt ze  stołeczn± policj± maj±c± większe rozpoznanie w ¶rodowisku pseudokibiców  warszawskiego klubu" - wyja¶niła K±cka. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1h5v

--
stevep

Data: 2011-09-18 07:55:36
Autor: Przemysław W
Nowe wyczyny zwolenników PiS-u.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v1y5xcalv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Administratywistka Kempa nie poręczy?

Przemek

--

Jarosław Kaczyński przeprosił na antenie TVP Info za swoj± wypowiedĽ,
 jakoby posłowie PSL opowiedzieli się za legalizacj± miękkich narkotyków.

Adam Hofman i Tomasz Poręba politycy PiS przyznaj±, że mówili nieprawdę twierdz±c,
 iżPlatforma Obywatelska ma b±dĽ to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach..

Data: 2011-09-18 08:38:30
Autor: A. Filip
Warzywny: Nowe wyczyny zwolennikĂłw PiS-u (czyli Legii ITI/TVN)
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> pisze:
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości
# Pięciu pseudokibiców Legii Warszawa usłyszało zarzuty kradzieży na
stacji paliw. DecyzjÄ… prokuratury w Zgierzu wszyscy otrzymali rĂłwnieĹĽ
dwuletni zakaz uczestniczenia w meczach Legii i reprezentacji Polski.
Czterej mieszkańcy Warszawy w wieku od 18 do 43 lat oraz 23-latek z
Lublina zostali zatrzymani przez policjÄ™ w piÄ…tek, w czasie powrotu z
meczu Ligi Europejskiej Legii z PSV Eindhoven. Zatrzymanie było skutkiem
kradzieży, jakiej dopuścili się na jednej ze stacji benzynowych w drodze
do Holandii.

Administratywistka Kempa nie poręczy?

PO już nie podtrzyma *swojej* tradycji ręczenia za kibiców Legii?
No przecież wybory się zbliżają, będzie jak znalazł a inaczej PO
po-sugeruje że dopuściła się w przeszłości "błędów i wypaczeń" :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Na drzewie dobrych intencji jest wiele kwiatów, lecz mało owoców.

Data: 2011-09-18 08:43:48
Autor: u2
Warzywny: Nowe wyczyny zwolenników PiS-u (czyli Legii ITI/TVN)
W dniu 2011-09-18 08:38, A. Filip pisze:
PO już nie podtrzyma *swojej* tradycji ręczenia za kibiców Legii?
No przecież wybory się zbliżaj±, będzie jak znalazł a inaczej PO
po-sugeruje że dopu¶ciła się w przeszło¶ci "błędów i wypaczeń"

No wlasnie, zabawne, ze przed poprzednimi wyborami pelomafia poreczala
za legionistow, a teraz kiedy glosza hasla patriotyczne to zaczela ich
tepic za pomoca aparatu represji sadowej. :)

Data: 2011-09-18 09:48:15
Autor: pluton
[...]

A czym ma ich tepic ? Muchozolem ?

Nullification

Data: 2011-09-18 08:20:12
Autor: (He®Sk)
Nowe wyczyny zwolenników PiS-u.
On Sun, 18 Sep 2011 00:54:38 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

# Pięciu pseudokibiców Legii Warszawa usłyszało zarzuty kradzieży na  stacji paliw. Decyzj± prokuratury w Zgierzu wszyscy otrzymali również  dwuletni zakaz uczestniczenia w meczach Legii i reprezentacji Polski.

 jakiech pseudokibicow. to BANDYCI! elektorat PiS.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-18 09:02:23
Autor: jadrys
Nowe wyczyny zwolennikĂłw PiS-u.
W dniu 2011-09-18 00:54, stevep pisze:
# Pięciu pseudokibiców Legii Warszawa usłyszało zarzuty kradzieży na stacji paliw. Decyzją prokuratury w Zgierzu wszyscy otrzymali również dwuletni zakaz uczestniczenia w meczach Legii i reprezentacji Polski.

Dlaczego tak mało? Powinno być dożywocie i dołożony zakaz wstępu do wszystkich muzeów na 30 lat.

A takm swojÄ… drogÄ… od kiedy to prokuratura jest od stosowania zakazĂłw, nowoprawo a`la PO?

Data: 2011-09-18 09:50:46
Autor: pluton
Nowe wyczyny zwolenników PiS-u.
Dlaczego tak mało? Powinno być dożywocie i dołożony zakaz wstępu do
wszystkich muzeów na 30 lat.

To ma w planach Truposlaw, ale niestety bedzie musial poczekac jeszcze ze 2
kadencje.

A takm swoj± drog± od kiedy to prokuratura jest od stosowania zakazów,
nowoprawo a`la PO?

Od zawsze ?

Nullification

Data: 2011-09-18 10:10:18
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-18 09:50, pluton pisze:
Dlaczego tak mało? Powinno być dożywocie i dołożony zakaz wstępu do
wszystkich muzeĂłw na 30 lat.

To ma w planach Truposlaw, ale niestety bedzie musial poczekac jeszcze ze 2
kadencje.

"Truposław" ma dopiero w planach a Tusk już stosuje.

A takm swojÄ… drogÄ… od kiedy to prokuratura jest od stosowania zakazĂłw,
nowoprawo a`la PO?
Od zawsze ?

Ty się mnie nie pytaj.. Z tego co się orientuje prokuratura jest (była) tylko od oskarżeń, a nie od wyroków.

Data: 2011-09-18 12:39:16
Autor: pluton
> [...]
ze 2
> kadencje.

"Truposław" ma dopiero w planach a Tusk już stosuje.

Juz ktos dostal dozywocie ?

Ty się mnie nie pytaj.. Z tego co się orientuje prokuratura jest (była)
tylko od oskarżeń, a nie od wyroków.

A kogo mam sie pytac, jak nie wybitnego znawcy prawa i procedur prwanych ?

Nullification

Data: 2011-09-18 17:16:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-18 12:39, pluton pisze:
[...]

Wzorem różnych dyktatorskich tyranów stosuje odpowiedzialność zbiorową.

Ty się mnie nie pytaj.. Z tego co się orientuje prokuratura jest (była)
tylko od oskarżeń, a nie od wyroków.

A kogo mam sie pytac, jak nie wybitnego znawcy prawa i procedur prwanych ?

KogoĹ› na grupie "Prawo".

Data: 2011-09-18 09:47:03
Autor: pluton
Nowe wyczyny zwolenników PiS-u.
# Pięciu pseudokibiców Legii Warszawa usłyszało zarzuty kradzieży na
stacji paliw.

Poslowie PiS to wzory moralnosci i cnot wszelakich, ale akurat
w tym przypadku bym ich nie nasladowal.

Nullification

Nowe wyczyny zwolenników PiS-u.