Nowe z 3 osobnymi fotelami w 2 rzedzie

Data: 2017-09-01 04:51:21
Autor: Tomasz Zakrecki
Nowe z 3 osobnymi fotelami w 2 rzedzie
On Wednesday, 30 August 2017 22:04:01 UTC+2, Marcin  wrote:
Witam

Chcę kupić nowe auto i chciałbym mieć w drugim rzędzie 3 osobne fotele, najchętniej aby każdy miał mocowanie ISOFIX.

[...ciach...]

Miałem S-Max-a z 2011, teraz mam Verso z 2015.
W Verso nie ma trzech ISOFIX-ów, jedynie dwa skrajne. Fotele węższe niż w SMAX i mały bagażnik dla rodziny z trójką dzieci. W SMAX z kolei klimatyzacja wolno chłodziła (zbyt małe otwory nawiewu). W obu przypadkach niezależne fotele z regulacją nachylenia oparcia czy przesuwania przód-tył.
Generalnie mogę polecić oba, aczkolwiek pomimo małego bagażnika osobiście preferuję Verso za moim zdaniem lepsze wykonanie.

--
TZ

Nowe z 3 osobnymi fotelami w 2 rzedzie