Nowe zasady wyborów do czegokolwiek

Data: 2017-07-15 07:47:16
Autor: Bene Natus
Nowe zasady wyborów do czegokolwiek
Wg pomysłu włąściela kota i wykonawcy Zero wybory będą się odbywały na zasadzie: Teraz K..wa My!. Jeżeli wynik wyborów będzie "sfałszowany" czyli niekorzystny dla PiS SN unieważni wybory i będą odbywać się az PiS zdobędzie 99,99% poparcia biorących udział w głosowaniu czyli tej całej moherowskiej hołoty.

CL

Data: 2017-07-15 07:06:53
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Bene Natus napisał:
[...]

Ale wrzutkami internetów nie odbijesz. Musisz wywęchać coś extra, coś co
zatopi pisiorstwo na amen:)
 Mała podpowiedź, lud nie kupi martwych wiewiórek i wycinki drzew
zaatakowanych przez kornika.

Data: 2017-07-15 18:45:33
Autor: Bene Natus
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:cba9f67f-35c0-4492-a32b-5e300386e3e1googlegroups.com...
[...]

To domena u2 więc z soba dogadajcie się dziewczynki.

Musisz wywęchać coś extra,

Z tego co piszesz jesteś nieźle jebniety.

coś cozatopi pisiorstwo na amen:)

Przyjdzie czas. Taczki czekają. tez sie załapiesz.

Mała podpowiedź, lud nie kupi martwych wiewiórek i wycinki drzew
zaatakowanych przez kornika.

A co z bażantami? ;-))))

CL

Data: 2017-07-15 10:35:12
Autor: Bytomir Kwasigroch
Nowe zasady wyborów do czegokolwiek
użytkownik Bene Natus napisał:

> Mała podpowiedź, lud nie kupi martwych wiewiórek i wycinki drzew
> zaatakowanych przez kornika.

A co z bażantami? ;-))))

Co z bażantami? Ano sitwa bierze zamach trzymając gówno w ręku, już wycelowali

.... i nastąpiło samo-ujebanie gównem.
http://i.iplsc.com/cimoszewicz-woli-zubry/000248RMTUTLL4TU-C322-F4.jpg

Tak to widzę:)

Data: 2017-07-15 09:11:58
Autor: A. Filip
Nowe zasady wyborów do czegokolwiek [A wybór Marcinkiewicza (PiS), wybory sędzi Ăłw TK(PO), ...]
"Bene Natus" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

A PO nie zaliczyło przesunięcia terminu wyborów sędziów TK "pod siebie"
żeby wybrać za Sejm kolejnej kadencji?  Jak to nazwiesz?

Żeby nie było: jak pamiętam jak za poprzedniej tury u żłoba władzy PiS
gmerał w ordynacji wyborczej pod wybór Marcinkiewicza (wtedy PiS) na
stanowisko prezydenta Warszawy po Lechu Kaczyńskim (PiS).  Wtedy została
nim Hanna Gronkiewicz-Waltz (PO).

Może te *oba* przykłady nauczą nie idiotów że bezczelnie gmerają idioci
albo tacy co bez bezczelnego gmerania mają dokumentnie przesrane.
Mi PO najbardziej podpadła przed wyborami "stanem ducha" że nie ma
dla nich alternatywy.  Ty sugerujesz że PiS koniecznie chce powtórzyć
ten _fundamentalny_ błąd.

--
A. Filip

Data: 2017-07-15 10:02:39
Autor: Bene Natus
Nowe zasady wyborów do czegokolwiek [A wybór Marcinkiewicza (PiS), wybory sędziów TK(PO), ...]
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Tak, tak. Kwak, kwak. Miała być dobra zmiana? A co k..wa jest? Dzielenie
koryt, żłobów, Misieiwcze i obłuda! Oni kradli to i my możemy? Taka jest
wasza moralność? Wypierdalaj na pl.soc.prawo i tam głoś swoje mądrości jak
to cie PO skrzywdziła.

CL

Data: 2017-07-15 11:57:57
Autor: LeoTar Gnostyk
Nowe zasady wyborów do czegokolwiek [A wybór Marcinkiewicza (PiS), wybory sędziĂłw TK(PO),Q1|
Bene Natus pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
"Bene Natus" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Wg pomysłu włąściciela kota i wykonawcy Zero wybory będą się
odbywały na zasadzie: Teraz K..wa My!. Jeżeli wynik wyborów
będzie "sfałszowany" czyli niekorzystny dla PiS SN unieważni
wybory i będą odbywać się aż PiS zdobędzie 99,99% poparcia
[...]

Dzielenie koryt, żłobów, Misiewicze i obłuda! Oni kradli to i my
możemy? Taka jest wasza moralność? Wypierdalaj na pl.soc.prawo i tam
głoś swoje mądrości jak to cie PO skrzywdziła.

CL

Przyznajesz więc, żeście wy PO-wiacy i wasi poplecznicy, nagminnie
kradli. A teraz, biorąc za punkt odniesienia własną historię, uznajecie,
że ci, którzy przyszli po was też muszą być notorycznymi złodziejami.
Nie jesteś w stanie, głąbie jeden, widzieć dalej niż czubek swego
parszywego nosa.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju - Piotr Kropotkinbegin:vcard
fn;quoted-printable:W=C5=82adys=C5=82aw Tarnawski
n;quoted-printable:Tarnawski;W=C5=82adys=C5=82aw
org:Sunrise Services;R&D, analyst/therapist
adr;quoted-printable:;;Ostrowina 21;Ole=C5=9Bnica;Lower Silesia;56-00;Poland
email;internet:leotar@leotar.net
title:Founder/Owner
tel;work:+48797692475
tel;home:+48661294908
tel;cell:+48728919244
url:www.leotar.net
version:2.1
end:vcard

Data: 2017-07-15 12:21:38
Autor: Bene Natus
psychol "LeoTar Gnostyk" <leotar@leotar.net> napisał w wiadomości news:okcov9$48b$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Taki głąb jak ty nie rozumie słowa pisanego tylko kij! Sądzisz psycholu, że uleczysz tu swoje urojenia z dzieciństwa? Jesteś starym stukniętym zboczkiem! Do budy kundlu!

CL

Data: 2017-07-15 14:29:58
Autor: LeoTar Gnostyk
Bene Natus pisze:
[...]

I ciągle ten sam błąd popełniasz: nie wypowiadasz się na temat a jedynie
starasz się zdyskredytować interlokutora inwektywami i obelgami.

Gdybyś choć jeszcze niepospolicie smrodził ale ty śmierdziel pospolity
jesteś.

EOT.

Data: 2017-07-15 19:16:02
Autor: LeoTar Gnostyk
Bene Natus pisze:
[...]

Zamknij paszczę bo ci więcej naszczę, śmierdzielu.

Data: 2017-07-15 10:30:19
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe zasady wyborów do czegokolwiek [A wybór M arcinkiewicza (PiS), wybory sędziów TK(PO), ...]
Krzywdy mu nie zrobisz. On po kursach w niemieckim budelu na emerytowanych nazistow w absorbcji zlotego deszczyku. Gowno w morde tez mu niestraszne. Zgadnij co pizdziak  der sperkolektor lykal na deser?

Data: 2017-07-15 20:04:23
Autor: LeoTar Gnostyk
Zenek Kapelinder pisze:

[...]

Nie zgadnę.:-(  Alem nie wiedział, że on taki frykaśny. ;-)

Data: 2017-07-15 22:50:59
Autor: Presidente de San Escobar
Nowe zasady wyborów do czegokolwiek [A wybór Marcinkiewicza (PiS), wybory sędziów TK(PO), ...]
LeoTar Gnostyk <leotar@leotar.net> napisał(-a):

Zenek Kapelinder pisze:

Dobrało się towarzystwo lizania po fiutkach :DDDD
Chory umysłowo i... chory umysłowo :DDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-16 02:08:17
Autor: LeoTar Gnostyk
Zenek Kapelinder pisze:

Dobrało się towarzystwo lizania po fiutkach :DDDD
Chory umysłowo i... chory umysłowo :DDDDDDDDDDD

Chcesz do nas dołączyć? Niezaspokojonyś? :DDDDDDDDDD
Bo wyczuwam w tobie  pragnienie czegoś...:DDDDDDDDDD

Data: 2017-07-16 23:17:43
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

Presidente de San Escobar pisze:

> Dobrało się towarzystwo lizania po fiutkach :DDDD
> Chory umysłowo i... chory umysłowo :DDDDDDDDDDD

Chcesz do nas dołączyć?

Nie. Walcie się dalej :DDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-17 09:13:40
Autor: Bene Natus
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:5sinmcpv72d3ptg918q33thn25qj89mmqm4ax.com...
> [...]

Presidente de San Escobar pisze:

> Dobrało się towarzystwo lizania po fiutkach :DDDD
> Chory umysłowo i... chory umysłowo :DDDDDDDDDDD

Idealna para zboczków: Leo i Kogutek ;-)))

CL

Data: 2017-07-15 17:26:06
Autor: Zenek Kapelinder
Nowe zasady wyborów do czegokolwiek
Ale pizdziak dopiero za minimum 14 lat taki myk moglby byc. Na najblizsze trzy kadencje wyborow mozna nie robic bo pis je w przedbiegach wygrywa. Poza tym ciebie pizdziak to nie dotyczy, siedzisz w psychiatryku, dowodu ci nie oddadza zebys mogl glosowac.

Nowe zasady wyborów do czegokolwiek