Nowe zastosowanie dla OC?

Data: 2011-10-25 15:59:35
Autor: nazgul
Nowe zastosowanie dla OC?
No to teraz każdy poszkodowany w wypadku pasażer może
się domagać kasy z OC.

sprawa nie taka nowa
s± już firmy które specjalizuj± się w odsysaniu kasy z OC
np. kto¶ ci wjechał pół roku temu w bagażnik
a dzi¶ przypominasz sobie, że cię szyja boli.
Jak masz jak±¶ tam dokumentację powypadkow±
to firma za procent (np. 50%)
występuje w Twoim imieniu o odszkodowanie.
kiedy¶ się z tym spotkałem, ale brali się tylko za duże firmy np. PKP teraz już eksploatuj± każdego kto OC posiada.
skutek będzie łatwy do przewidzenia.

Data: 2011-10-25 16:39:03
Autor: TheWarAgainstTerror
Nowe zastosowanie dla OC?
[...]