Nowe zdjęcia z miejsca katastrofy

Data: 2010-04-21 07:04:12
Autor: Nikodem Szymański
Nowe zdjęcia z miejsca katastrofy
Data: 2010-04-21 21:14:00
Autor: awe
Nowe zdjecia z miejsca katastrofy

Uzytkownik "Nikodem Szymanski" <nikodemszymanski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:1c8d4fec-3402-4c9e-839c-f2b1b87b28eau34g2000yqu.googlegroups.com...
Uwaga bardzo drastyczny widok
http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/view/364915?page=1
-- -- -- -- -
dzieki ale Ty chyba nie widziales drastycznych zdjec
awe

Data: 2010-04-21 12:37:38
Autor: Nikodem Szymański
On 21 Kwi, 21:14, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "Nikodem Szymanski" <nikodemszyman...@gmail.com> napisal w
> [...]
>http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/view/364915?page=1

-- -- -- -- -
dzieki ale Ty chyba nie widziales drastycznych zdjec

wolę napisać tak żeby dzieci neo nie wchodziły , nie napisałem że dla
mnie ...

Data: 2010-04-21 22:15:33
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Nikodem Szymański" <nikodemszymanski@gmail.com> napisał w wiadomości news:a4c67b42-dc35-465c-a9f1-0e52a0cf205fv20g2000yqv.googlegroups.com...

wolę napisać tak żeby dzieci neo nie wchodziły , nie napisałem że dla
mnie ...

Akurat dzieci neo to na takie hasła reagują
jak byki na płachtę ...

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 13:32:16
Autor: Nikodem Szymański
On 21 Kwi, 22:15, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Nikodem Szymański" <nikodemszyman...@gmail.com> napisał w
> [...]

>mnie ...

Akurat dzieci neo to na takie hasła reagują

ale przynajmniej maja swiadomosc

Data: 2010-04-21 22:57:00
Autor: awe
> [...]

awe

wolę napisać tak żeby dzieci neo nie wchodziły , nie napisałem że dla
widzialem zdjecia z Iraku cial po zamachach terorystycznych. amerykanskie forum ktore je zbieralo i publikowalo zostalo sadownie zamkniete. byly niesamowite. na tych zdjeciach ze smolenska widac "dobrze" raptem jedno cialo  i moze jeszcze z 2-3 ale nic pewnego. Do tego ostrosc i rozdzielczosc slaba. Praktycznie nic nie widac.
awe

Nowe zdjęcia z miejsca katastrofy