[OT] Nowe zg³oszenie

Data: 2011-01-28 19:54:43
Autor:
[OT] Nowe zg³oszenie
Stoi Ryszard nad Wis³± i siê masturbuje. Podchodzi do niego jacekpalcek i pyta "Rysiu, s³oñce narodu co tak rêk± przy rozporku gmerasz?"
Ryszard na to: "wymy¶lam zg³oszenie jak tu dzieci z Warszawy ma³ym kosztem na wczasy nad Ba³tyk wys³aæ! Jak siê uda to zg³oszê i bêdê mia³ 4 zg³oszenia zwi±zane z wod± i nikt mi nie podskoczy!"
Jacekplacek zmusi³ siê aby nie parsn±æ, a Rysio kontynuowa³: "a jutro wymy¶lê wzór na saturacjê stolca w zalezno¶ci od diety stawiaj±cego i bêdzie 5-te zg³oszenie, a wtedy jako mistrzowi ¶wiata mares da mi pakiet kontrolny w spólce; siê wycofa wszystkie skafandry i po³o¿y na pó³kach PW Foka i radzieckie automaty"

Data: 2011-01-29 10:21:17
Autor: Wiesiek
[OT] Nowe zg³oszenie

U¿ytkownik <dragonkiller@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ihv6u3$45p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ha, ..Ha, ha.....! U¶mia³em sie ¿e .....
Jakie to dowcipne, finezyjne ...a¿ rzygaæ siê chce.
Wiesiek

Data: 2011-01-29 17:43:45
Autor:
[OT] Nowe zg³oszenie
Wiesiek <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisa³(a): ...a¿ rzygaæ siê chce.
Wiesiek
No w³asnie, rzygaæ siê chce. Aktywno¶æ pewnego pana 2 posty wy¿ej niezbyt jednoznacznie okre¶lonego - ale i tak kazdy wie o kogo chodzi doprowadzia³a w³a¶nie do tego, ¿e rzygaæ siê chce. Spowodowa³, ¿e wszyscy st±d odeszli...

Ja anuluje subskrypcjê tej grupy, a szkoda bo j± kilka lat czytywa³em ale ¶rednio mnie obchodz± przygody niespe³nionego wynalazcy a do tego od roku siê grupa sprowadza ...
Choæ przyznaæ trzeba, ¿e go¶æ jest zawziêty- potrafi³ "obesraæ" wszystkie nurkowe fora! --

Data: 2011-01-29 19:27:09
Autor: WiesiekUMPC
[OT] Nowe zg³oszenie

Ja anuluje subskrypcjê tej grupy, a szkoda .....

Jesli masz jeszcze odrobinê samokrytyzmu .... zrób to!
Ja ¶ledzê te grupê od kilku lat i ostatnich obrzucañ sie gównami nie rozumiê. Nawet nie kumam o co chodzi i odnoszê wra¿enie, ¿e oprócz Ciebie i Twojego adwersarza, tak¿e wiêkszo¶æ czytelników.
Zrób to!
Wiesiek

Data: 2011-01-29 21:20:18
Autor:
[OT] Nowe zg³oszenie
WiesiekUMPC <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisa³(a): zrób to!
Wiesiek

i to robiê.

Mo¿e siê Wiesiek poczytamy za lat parê ... mój wczorajszy wystêp by³ sprowokowany wszecwiedz± niew³a¿±cego do wody wynalazcy ... ponios³o mnie bo granice s± po to aby je ³amaæ, ale po z³amaniu ka¿dy ma prawo pokrzyczeæ!

Data: 2011-01-29 21:46:23
Autor: jacekplacek
[OT] Nowe zg³oszenie
  <dragonkiller@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]

bo
granice s± po to aby je ³amaæ, ale po z³amaniu ka¿dy ma prawo pokrzyczeæ!

Bez przesady. Mnie to nie urazi³o a mog³o jedynie wielbicieli Ryska. Bo jak chodzi o poziom wulgaryzmów i odlotu od grupy, nie osi±gnê³o nawet procenta przeciêtnego Ry¶kowego(i wcieleñ) poziomu. Trudno przebiæ tak paskudnego trolla... Chyba, ¿e potraktowaæ Ciê jak osobê atakuj±c± umys³owego kalekê - wtedy te¿ siê przy³±czê, ¿e nie ³adnie post±pi³e¶. Z drugiej strony... kojarzy siê z kim¶ ta pioseneczka? http://www.youtube.com/watch?v=s6078t8BP6g&feature=related

Data: 2011-01-30 07:22:05
Autor:
> [...]

Mo¿e siê Wiesiek poczytamy za lat parê ... mój wczorajszy wystêp by³ sprowokowany wszecwiedz± niew³a¿±cego do wody wynalazcy ... ponios³o mnie bo granice s± po to aby je ³amaæ, ale po z³amaniu ka¿dy ma prawo pokrzyczeæ!

Ty ³amiesz jakie¶ granice ? b±d¼ powa¿ny. Tak± chamówê uskutecznia³ ju¿: Jacek Biernacki, Grzegorz Reder, Tomasz ¯abierek, Adam Frajtak i Pawe³ Morkowicz/Mordkiewicz jeszcze kilka osób da siê wymieniæ. To pole na którym widniejesz.
Tak poza nim to Ciebie niema, podobnie jak czê¶ci wymienionych (jak widzisz nie uzy³em okre¶lenia wszystkich).
Mo¿esz wylaæ na ekrany swoje frustracje, tyle ¿e ma³o osób Tobie wspó³czuje.
Kolejny psychiczny z dostêpem do komputera. http://www.krab.agh.edu.pl/forum/viewtopic.php?t=257&start=735

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-01 19:40:40
Autor: wieza blaznow
Nowe zg³oszenie
On 30 Sty, 01:22, " " <demol...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
  <dragonkil...@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):

> [...]

Mo¿esz wylaæ na ekrany swoje frustracje, tyle ¿e ma³o osób Tobie wspó³czuje.
Kolejny psychiczny z dostêpem do komputera.

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/
Tak sobie   pomyslalem ze skrobne slow kilka w w/w temacie.
Ja nie wiem kim jest Rys, Stac,  Wies czy ktokolwiek tam inny.NIe mam
jebanego pojecia o czym wogole mowa  jesli chodzi o obrzucanie sie
gownem przez niektorych.Ale musze sie zgodzic ze tego belkotu juz nie
da sie czytac.Kiedy bym nie otworzyl postu,  wiedze ze ten to  a
tamten tamto a najbardziej to ten trzeci ktorego imienia  sie nie
wymienia ale niby kazdy wie o co chodzi.
Ja nie wiem.Mam to zreszta w dupie chcialbym jednak poczytac od czasu
do czasu o jakies madrych rzeczach zwiazanych  z nurowaniem,posluchac
o nowinkach czy tez ciekawostkach.A tutaj  najwiecej pisze sie o
jakies pieprzonych plotkach.I rzeczywiscie idzie sie wyrzygac...
O ile dwa lata temu jeszcze szlo w tym belkocie wylowic  jakies
wazkie  info tak teraz naprawe jawi sie ta grupa jako  skupisko gorsze
od wiejskich bab.Jak mowila Zagloba, wstyd i srom waszmociowie.
A najgorsze ze szkoda, wielka szkoda....
Pozdrowienia dla  tych co normalni.
Jacek

Data: 2011-02-02 06:56:30
Autor:
Nowe zg³oszenie
wieza blaznow <wiezablaznow@gmail.com> napisa³(a):
Ja nie wiem.Mam to zreszta w dupie chcialbym jednak poczytac od czasu
do czasu o jakies madrych rzeczach zwiazanych  z nurowaniem,posluchac
o nowinkach czy tez ciekawostkach.

Odsy³acz na forum w którym o czym¶ siê mówi, dosta³e¶.
Wejd¼ zapytaj, dowiesz siê.

pozdrawiam rc

--

[OT] Nowe zg³oszenie