Nowe zwyczaje?

Data: 2011-08-15 14:33:06
Autor: ererer
Nowe zwyczaje?
Dwa numery, formalnie dwóch różnych klientów w /Erze/. Umowy skończyły się w lipcu, do tej pory nikt nie dzwonił. Najniższe abonamenty, ale w ostatnim czasie przekraczany limit "darmowych" minut, więc zawsze można zaproponować droższy pakiet. Wcześniej dzwonili nawet pół roku przed końcem. To jakaś nowa strategia - umowy na czas nieokreślony ze starymi stawkami?

Trzeba się będzie rozstać przez przeniesienie numeru. Bo sentymentów do marki T-mobile nie mam ;)

--
ererer

Data: 2011-08-15 10:23:46
Autor: axyt
Nowe zwyczaje?
On 15 Sie, 14:33, ererer <ere...@nie.pamietam.maila> wrote:
Dwa numery, formalnie dwóch ró¿nych klientów w /Erze/. Umowy skoñczy³y
siê w lipcu, do tej pory nikt nie dzwoni³. Najni¿sze abonamenty, ale w
ostatnim czasie przekraczany limit "darmowych" minut, wiêc zawsze mo¿na
zaproponowaæ dro¿szy pakiet. Wcze¶niej dzwonili nawet pó³ roku przed
koñcem. To jaka¶ nowa strategia - umowy na czas nieokre¶lony ze starymi
stawkami?

Trzeba siê bêdzie rozstaæ przez przeniesienie numeru. Bo sentymentów do
marki T-mobile nie mam ;)

--
ererer

Od kiedy barwy zmienili nie dzwoni±, albo maj± kientów w d... albo
maj± za du¿o kasy - nie wiem. Ja sobie tak czy owak da³em spokój z t-
mobile i dwa numery przenios³em do play.

Data: 2011-08-15 21:42:26
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Nowe zwyczaje?
W dniu 2011-08-15 19:23, axyt pisze:

Od kiedy barwy zmienili nie dzwoni±, albo maj± kientów w d... albo
maj± za du¿o kasy - nie wiem. Ja sobie tak czy owak da³em spokój z t-
mobile i dwa numery przenios³em do play.

Do klientów biznesowych dzwoni±, na 3 miesi±ce przed terminem.

Data: 2011-08-15 23:40:18
Autor: ToMasz
Nowe zwyczaje?
W dniu 15.08.2011 19:23, axyt pisze:
[...]

trochê ot, ale ja ostatnio by³em z te¶ciow± w Orange zarejestrowaæ prepaida. Tak bez dyskusji, bez t³umaczeñ. PAni rejestruje i uprzejmie mówi, zeby w Playu podaæ tylko jedno imie bo odrzuc± pro¶bê o przeniesienie. Pytam j± sk±d wie ze niby przeniesienie.. i to do Playa? Wszyscy tak... - odpowiada
Wczoraj pyta³em oficjalnie Rzecznika Jabczyñskiego czy maj± zamiar obni¿yæ cene rozmów bo mtr spad³ do (chyba) 27groszy. dosta³em odpowied¼ oficjaln± ze spadek MTR nie nakazuje operatorowi obni¿ki....

Fajnie bêdzie

ToMasz

Data: 2011-08-16 00:11:10
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Nowe zwyczaje?
ToMasz wrote:

[...]

Fajnie to ju¿ jest. W rodzinie kumpla by³y 3 abonamenty
plus jeden prepaid w Orange, 1 abonament w Play - teraz
s± dwa abo w Play, (bêd± 3 w grudniu), 1 Orange ma byæ
utrzymany nadal jako zabezpieczenie na okoliczno¶æ ew.
problemów z zasiêgiem, preaid oczywi¶cie te¿ jest ju¿ w
Play.

Tylko czy to dziwne? skoro wielcy operatorzy maj± takie
a nie inne oferty, tak a nie inaczej klientów traktuj±.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-08-16 09:13:35
Autor: Florian
Nowe zwyczaje?
W dniu 2011-08-16 00:11, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:
..

Tylko czy to dziwne? skoro wielcy operatorzy maj± takie
a nie inne oferty, tak a nie inaczej klientów traktuj±.

A Play to dobrze traktuje?

Co do W3 i ich ofert ............ skoñczy siê korzystny MTR, skoñcz± siê te¿ ofert Play.  :)

--
Florian

Data: 2011-08-16 15:37:06
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Nowe zwyczaje?
Florian wrote:

Tylko czy to dziwne? skoro wielcy operatorzy maj± takie
a nie inne oferty, tak a nie inaczej klientów traktuj±.

A Play to dobrze traktuje?

zale¿y od konkretnych potrzeb, dla czê¶ci klientów oferty
play mog± byæ du¿o lepiej dopasowane, a przez zdecydowanie
atrakcyjniejsze..

Co do W3 i ich ofert ............ skoñczy siê korzystny MTR,
skoñcz± siê te¿ ofert Play.  :)

do¶æ dawna to s³yszê, a jako¶ tego kataklizmu nie widaæ
pomimo sukcesywnie malej±cej asymetrii w MTR :)

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-08-16 15:54:59
Autor: Florian
Nowe zwyczaje?
W dniu 2011-08-16 15:37, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

do¶æ dawna to s³yszê, a jako¶ tego kataklizmu nie widaæ
pomimo sukcesywnie malej±cej asymetrii w MTR :)

To zobacz w obecne stawki

MTR do Play - 0,35z³ netto
MTR do W3   - 0,17z³ netto

Widaæ ró¿nicê?

Na chwilê obecn± ¿yj± na interconneccie.
Jeszcze chwila i Play przestanie zarabiaæ 0,18z³ netto za frico tylko dlatego, ¿e ma preferencyjny MTR.

W3 w zasadzie to za bardzo nie przeszkadza.
Dzisiaj widzia³em ofertê ze stawk± 0,15z³ do wszystkich sieci (w tym Play) wiêc mo¿na.

Sam mam 0,05z³ do wszystkich (³±cznie z Play) wiêc nie narzekam i Play ze swoimi u³omno¶ciami jest dla mnie nie do przyjêcia (co nie przeszkadza mi przetestowaæ smartfona :) )

--
Florian

Data: 2011-08-19 20:31:12
Autor: Leszek Król
Nowe zwyczaje?
Florian wrote on Tue, 16 Aug 2011 15:54:59 +0200 in pl.misc.telefonia.gsm:

MTR do Play - 0,35z³ netto
MTR do W3   - 0,17z³ netto

do P4 27,21 gr
http://telepolis.pl/news.php?id=22053
do W3 15,20 gr
http://telepolis.pl/news.php?id=22038

Na chwilê obecn± ¿yj± na interconneccie.

A do po³±czeñ za 29 gr (Play Fresh) dok³adaj±?

--
(-) Leszek Król
Przed wys³aniem odpowiedzi zapoznaj siê z tre¶ci± nazapków do³±czonych do

Data: 2011-08-16 10:31:02
Autor: J.F.
Nowe zwyczaje?
Dnia Mon, 15 Aug 2011 23:40:18 +0200, ToMasz napisa³(a):
Wczoraj pyta³em oficjalnie Rzecznika Jabczyñskiego czy maj± zamiar obni¿yæ cene rozmów bo mtr spad³ do (chyba) 27groszy. dosta³em odpowied¼ oficjaln± ze spadek MTR nie nakazuje operatorowi obni¿ki....

No bo i nie maja.
Byc moze Pani Prezes udalo sie doprowadzic do sytuacji gdy MTR odpowiada
rzeczywistemu kosztowi, i dalszych obnizek cen juz nie bedzie.
Tzn cen dla klienta, bo MTR byc moze tak..

J.

Data: 2011-08-15 18:48:21
Autor: Mariusz
Nowe zwyczaje?
Może nie ma kto dzwonić? A może nie mają motywacji?
T-mobile jest chyba tak bardzo zadowolone z siebie i swoich reklam, że od klientów oczekuje tego samego... a ja się z tym nie zgadzam :-)

Tylko dokąd spadać? Do Playa? Najpierw potestuję, potem się zobaczy...

Data: 2011-08-15 23:16:30
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Nowe zwyczaje?
ererer wrote:

[...]

Polecam poczytać
http://www.telepolis.pl/news.php?id=22393

Z szczególnym uwzględnieniem pozycji: Koszt pozyskania
klienta, Koszt utrzymania klienta, a następnie porównanie
tego ile T-Mobile wydał w 2Q2011 w porównaniu do tego
ile wydawał w poprzednich trzech kwartałach..

Sądzę, że po lekturze tego url przestaniesz się dziwić..

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-08-16 02:27:04
Autor: J.F.
Nowe zwyczaje?
Dnia Mon, 15 Aug 2011 23:16:30 +0200, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
ererer wrote:
[...]

Do takich to dzwonili bez ograniczen. "Panu sie zdarza przekroczyc,
polecamy nowy, lepszy abonament, wiecej darmowych minut, i juz nigdy nie
doplaci pan do rachunku". Byc moze ktos doszedl do wniosku ze strategia szukania idiotow nie przynosi
skutkow.

jaka¶ nowa strategia - umowy na czas nieokre¶lony ze starymi
stawkami?

Uwazaj, bo to by byla naprawde nowa strategia. Do tej pory Era stala na twardym stanowisku - umowe zawarlismy jaka
zawarlismy, przez 24 miesiace mial pan stawke promocyjna, a teraz sie
skonczyla.

Polecam poczytaæ
http://www.telepolis.pl/news.php?id=22393
Z szczególnym uwzglêdnieniem pozycji: Koszt pozyskania
klienta, Koszt utrzymania klienta, a nastêpnie porównanie
tego ile T-Mobile wyda³ w 2Q2011 w porównaniu do tego
ile wydawa³ w poprzednich trzech kwarta³ach..

Ale to wcale nie tak. Ja np policzylem, policzylem, i stwierdzilem ze mi
sie nie oplaca telefon od Ery. Wole ulge na abonamencie. Co prawda w umowie nadal wpisano jaka to wielka ulge mi Era udzielila, wiec
jestem ciekaw jak to licza w sprawozdaniach :-)

Ale konkurencja wcale nie byla lepsza.

No i ja juz poprzednio tak sie doliczylem, wiec w statystykach
roznicy nie robie :-)

A takie drobne to moze byc kwestia spadku cen elektroniki, albo zmiany
kursu dolara, albo np obnizki cen na reklamy - tylko ze ona tez juz podobno
od dawna jest.
A nie mieli ostatnio mniej reklam ? Moze chcieli poczekac na t-mobile ? J.

Data: 2011-08-20 23:05:03
Autor: Iksinski
Nowe zwyczaje?

Użytkownik "ererer" <ererer@nie.pamietam.maila> napisał w wiadomości news:j2b3m1$kkc$1news.onet.pl...

Wcześniej dzwonili nawet pół roku przed
końcem.

Dalej dzwonią. Moja umowa kończy się w styczniu, a od dwóch tygodni mnie molestują, żebym podpisał aneks.

To jakaś nowa strategia - umowy na czas nieokreślony ze starymi
stawkami?

Nie wiem co rozumiesz przez stwierdzenie "starymi stawkami". Po zakończeniu umowy terminowej kończą się rabaty.

Trzeba się będzie rozstać przez przeniesienie numeru. Bo sentymentów do marki T-mobile nie mam ;)

To się rozstań. Za dwa lata będziesz pisał to samo o nowych wybrańcach. ;-)

Nowe zwyczaje?