Nowe zycie Omnii I z WM6.5 i TouchFlo

Data: 2010-01-14 10:20:10
Autor: Jan Strybyszewski
Nowe zycie Omnii I z WM6.5 i TouchFlo
Tym razem pokaże Omnie I wyposażoną w WIndows Mobile 6.5 oraz w interfejs firmowy HTC - TouchFlo (Manila). I mówiąc szczerze po takim "tuningu" ta Omnia wygląda całkiem zachęcająco i w atrakcyjnej cenie rynkowej. Zasadniczo zabija też sens kupna Omni Lite która choć nowsza to uboższa technicznie i droższa.

http://www.youtube.com/watch?v=x-fcZ-1lHH0

Data: 2010-01-14 10:29:03
Autor: Piotr M
Nowe zycie Omnii I z WM6.5 i TouchFlo
Dnia 14-01-2010 o 10:20:10 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):

Tym razem pokaże Omnie I

Załóż sobie swój blog i tam męcz swoich głupich czytelników..
Wont.
Ekshibicjonista od siedmiu boleści..

BTW.
Zapomniałem Cię w nowym czytniku dać gdzie trzeba..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-01-14 10:49:08
Autor: Jan Strybyszewski
Piotr M pisze:
[...]

Nie troluj juz i nie zasmiecaj grupy swoimi urazami psychicznymi.

Data: 2010-01-14 14:32:44
Autor: monowalker
W dniu 2010-01-14 10:20, Jan Strybyszewski pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=x-fcZ-1lHH0

Co to "wjewty"?

--
monowalker

Data: 2010-01-14 19:29:43
Autor: ToMasz
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

stylistycznie kiepsko, technicznie słabiutko, ale zaangażowanie pełne!
Sory ale nie mogłem sie powstrzymać.

Dziwie sie ze marnujesz czas na Omnie, ale mimo wszystko wykonałeś
kawałek dobrej roboty i chwała Ci za to. Krytyką sie nie przejmuj, Bo
jak ktoś chce Ci dowalić, to napewno nie za teleklony i testy na YT.

Czy w WM6.5 działa touchpad jako myszka optyczna?

ToMasz

Data: 2010-01-15 10:28:25
Autor: Jan Strybyszewski
Nowe zycie Omnii I z WM6.5 i TouchFlo

stylistycznie kiepsko, technicznie słabiutko, ale zaangażowanie pełne!
Sory ale nie mogłem sie powstrzymać.

Zawsze mozesz zrobic lepiej. Tak wiem tekst czytany z kartki itd.
Pewnie rezysera dzwieku i oswietlenia itd... to niech se portale robia.

[...]

Nie dziala bo Omnia nie ma oficjalnie 6.5 a wiec nie ma sterownika touchpada. Sam WM to jakis DEV build sklecony przez domoroslych "hakierow", o ile wiem proby przniesienie tego z WM6.1 sie nie udaly.

Ale osobiscie nigdy z tego Touchpada nie korzystalem podobnie jak i trackballe w Androidach sa mi zbedne

Data: 2010-01-14 23:58:21
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ig natowski)
Jan Strybyszewski pisze:
Tym razem pokaże Omnie I wyposażoną w WIndows Mobile 6.5 oraz w interfejs firmowy HTC - TouchFlo (Manila). I mówiąc szczerze po takim
/.../

Świetnie, że robisz takie testy - chodzi głównie o teleklony (taka niezdrowa fascynacja u mnie:).
Co do Omnii - strasznie to wolne jakoś.

ALex

Nowe zycie Omnii I z WM6.5 i TouchFlo