Nowenna do św. Antoniego dzień 6

Data: 2014-06-09 21:01:13
Autor: abc
Nowenna do św. Antoniego dzień 6
Nowenna do św. Antoniego z Padwy trwa od 4 do 12 czerwca.

Święty Antoni jest patronem ubogich, narzeczonych i mał­żeństw oraz
orędownikiem w poszukiwaniu zagubionych rzeczy.

O chwalebny święty Anto­ni, ciebie Bóg obdarzył wielkim i zaszczytnym
przywilejem wspomagania ludzi.

Tysiącom zwracającym się do ciebie z róż­nymi kłopotami udzielałeś pomocy:
umierającym niosłeś pociechę, trędowatym uwolnienie, chorym zdrowie,
studentom jasną myśl, żeglującym bezpieczny port, uwięzionym wolność,
okradzionym własność, a gubiącym ich zgubę.

Kto zresztą zdoła zliczyć tych wszystkich, kto przez ciebie otrzymali
pociechę i pomoc, której ciągle obficie udzielasz. Uciekamy się więc ciebie
i błagamy o pomoc i radę w tych sprawach, które pragniemy ci przedstawić.
(chwila cichej modlitwy).

Polecenie próśb i podziękowań Bogu za pośrednictwem św. Antoniego

Modlitwa na poszczególne dni nowenny

Na szósty dzień

O święty Antoni, twoja niedo­ścigniona uległość Woli Bożej, jakże gorzkim
jest dla mnie wyrzutem za niecierpliwość i bunt przeciwko świętym zamiarom
Bożej Opatrzności. Chorobę i cierpienie, które Bóg zsyła dla dobra mej
duszy, uważam najwyższą karę. Prześladowania, które przecież dają mi okazję
do ćwiczenia się w cnocie cierpliwości, uważam za największą
niesprawiedliwość.

Uproś mi u Boga, święty mój Opiekunie, cierpliwe znoszenie wszystkiego,
cokolwiek na mnie dobrotliwy Bóg raczy zesłać.

..-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Nowenna do św. Antoniego dzień 6