Nowenna do św. Michała Archanioła - 7

Data: 2011-09-26 18:05:11
Autor: abc
Nowenna do św. Michała Archanioła - 7
Dzień siódmy

Najświetniejszy archaniele, św. Michale, który, z troskliwością większą od
rodzicielskiej, zstępujesz do Królestwa Czyśćcowego, pełnego udręki, by
uwalniać dusze wybranych i przenosić je w wieczną szczęśliwość, wyjednaj dla
mnie to, bym poprzez świątobliwy i ofiarny żywot zasłużył na uniknięcie tych
strasznych męczarni; a jeżeli ze względu na jakiekolwiek przewiny lub na
niedostatek pokuty w tym życiu skazany zostanę na znoszenie ich przez jakiś
czas, wstaw się za mną u Pana i nakłoń wszystkich moich przyjaciół, by
poparli mnie, umożliwiając jak najrychlejsze przeniesienie do nieba, gdzie
opromieni mnie najświętsza światłość, obiecana Abrahamowi i wszystkim jego
potomkom.

Ojcze nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...

Litania do św. Michała Archanioła
http://www.traditia.fora.pl/modlitwa-i-duchowosc-katolicka,4/litania-do-sw-michala-archaniola,4359.html

oraz modlitwa do św. Michała Archanioła - Modlitwa Papieża Leona XIII
http://www.traditia.fora.pl/msza-swieta-ryt-trydencki,5/widzenie-leona-xiii-13-pazdziernika-1884-roku,4340.html

Nowenna do św. Michała Archanioła - 7