Nowenna do św. Michała Archanioła - 8

Data: 2011-09-27 18:48:49
Autor: abc
Nowenna do św. Michała Archanioła - 8
Dzień ósmy

Najświetniejszy archaniele, św. Michale, któremu pisane jest zadąć w trąbę
zapowiadającą Sąd Ostateczny i iść przed Synem Człowieczym i z Jego Krzyżem
w Wielkiej Dolinie, spraw, by Pan osądził mnie dobrotliwie i łaskawie,
wcześniej ukarawszy za moje grzechy, tak by ciało moje mogło zmartwychwstać
wśród sprawiedliwych, dostępując błogosławionej i chwalebnej
nieśmiertelności, a duch mój krzepił się widokiem Pana Jezusa, stanowiącego
radość i pociechę dla wszystkich wybranych.

Ojcze nasz... Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...

Litania do św. Michała Archanioła
http://www.traditia.fora.pl/modlitwa-i-duchowosc-katolicka,4/litania-do-sw-michala-archaniola,4359.html

oraz modlitwa do św. Michała Archanioła - Modlitwa Papieża Leona XIII
http://www.traditia.fora.pl/msza-swieta-ryt-trydencki,5/widzenie-leona-xiii-13-pazdziernika-1884-roku,4340.html

Nowenna do św. Michała Archanioła - 8