Nowicka-243 Klempa-154

Data: 2011-11-08 20:29:51
Autor: Grzegorz Z.
Nowicka-243 Klempa-154
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/koniec-sporu-w-sejmie-wanda-nowicka-wicemarszalkie,1,4901947,wiadomosc.html

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending
quest for truth, irrespective of artificial backgrounds or practical
consequences." -H. P. Lovecraft

Data: 2011-11-09 09:48:04
Autor: Bambaryla
Nowicka-243 Klempa-154

Uzytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisal w wiadomosci news:dp8ckozbf5ek$.9x9a7rahfku5.dlg40tude.net...
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/koniec-sporu-w-sejmie-wanda-nowicka-wicemarszalkie,1,4901947,wiadomosc.html

Swietokrzyska megera oberwala po uszach! Dobrze! Dobrze! ;)

BBR

Data: 2011-11-10 22:08:23
Autor: pluton
Nowicka-243 Klempa-154

Swietokrzyska megera oberwala po uszach! Dobrze! Dobrze! ;)

Bo ja wiem ? A ona kaczystowska kandydatka byla czy ziziulowa ?

Nullification

Data: 2011-11-09 13:29:33
Autor: WW
Nowicka-243 Klempa-154
W dniu 2011-11-08 20:29, Grzegorz Z. pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/koniec-sporu-w-sejmie-wanda-nowicka-wicemarszalkie,1,4901947,wiadomosc.html

KoĹ›ciół katolicki ponownie przegraĹ‚ z Palikotem.   :-P

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2011-11-09 13:37:15
Autor: Bambaryła
Nowicka-243 Klempa-154

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:j9drnj$kna$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-11-08 20:29, Grzegorz Z. pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/koniec-sporu-w-sejmie-wanda-nowicka-wicemarszalkie,1,4901947,wiadomosc.html

KoĹ›ciół katolicki ponownie przegraĹ‚ z Palikotem.   :-P

Moim zdaniem nie była to gra przeciwko Kościołowi ale przeciwko Kempie i ułatwieniu decyzji J.Kaczyńskiemu co do wypędzenia "ziobrystów" z PiS. Być może był to cichy układ prezesa PiS z Tuskiem.

BBR

Data: 2011-11-09 14:03:27
Autor: WW
Nowicka-243 Klempa-154
W dniu 2011-11-09 13:37, Bambaryła pisze:

Kościół katolicki ponownie przegrał z Palikotem. :-P

[...]

A kogoĹĽ to obecnie popiera p. Rydzyk i czarni ?
Oni stawiają tylko na wygranych a p. Kaczyński przegrał 6 razy z rzędu.

Data: 2011-11-10 22:10:19
Autor: pluton
Nowicka-243 Klempa-154
A kogoż to obecnie popiera p. Rydzyk i czarni ?
Oni stawiaj± tylko na wygranych a p. Kaczyński przegrał 6 razy z rzędu.

Ale ciagle probuje. A zizu przegra raz (jak posadka jest najwazniejsza)
i po nim.

Nullification

Data: 2011-11-10 22:00:12
Autor: obserwator
Nowicka-243 Klempa-154
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Ale ciagle probuje. A zizu przegra raz (jak posadka jest najwazniejsza)
i po nim.

nieuwaznie czytasz grupe, tylko traktujesz ja jako miejsce do odreagowywania swoich frustracji.

zamiescilem kilka minut temu link do wywiadu z panem R. Ziemkiewiczem.
Mowi on w tym wywiadzie m.innymi i o tym, ze w odrodzenie polskiej
panstwowosci wierzyla tylko garsta ludzi (rzedu ok. tylko 3 %, a nie jak
obecnie 30% Polakow, ktorzy popieraja PiS). Reszta w ogole nawet o tym nie marzyla - to Polska sie wlasnie odrodzila jako
nowoczesne panstwo. Panstwo z ktorego wzorce czerpaly takie obecne potegi jak
Wielka Brytania czy USA.

Wklejam link do wywiadu pomownie:

http://vod.gazetapolska.pl/668-rozmowa-niezalezna-rafal-ziemkiewicz

Data: 2011-11-10 23:17:21
Autor: pluton
Nowicka-243 Klempa-154
zamiescilem kilka minut temu link do wywiadu z panem R. Ziemkiewiczem.

I co ? Myslisz, ze poswiece chocby 10 sekund mojego cennego zycia na czytani
tego pana ?

Nullification

Data: 2011-11-10 22:24:41
Autor: obserwator
Nowicka-243 Klempa-154
> [...]

I co ? Myslisz, ze poswiece chocby 10 sekund mojego cennego zycia na czytani

wiem, ze nie lubisz czytac. Widac to po twoich wpisach:) --

Data: 2011-11-11 03:47:05
Autor: Remek
Nowicka-243 Klempa-154
Użytkownik "pluton" napisał:

I co ? Myslisz, ze poswiece chocby 10 sekund mojego cennego zycia na czytani
tego pana ?

Za głupi jeste¶, aby zrozumieć cokolwiek z tego co on pisze. Nawet butów by ci
nie pozwolił wyczy¶cić, bo nie miał by czym zmyć smrodu po tobie. Głupie
¶cierwo.

Remek

Data: 2011-11-11 08:27:49
Autor: pluton
Nowicka-243 Klempa-154
> [...]

by ci
nie pozwolił wyczy¶cić, bo nie miał by czym zmyć smrodu po tobie. Głupie

No, nareszcie pisiorki wracaja na grupe.

Tylko kto to jest pisiorek... Kaczoliz czu ziziulowiec ?

Nullification

Nowicka-243 Klempa-154