Nowinki w ST Citi i mBanku

Data: 2017-03-01 22:46:24
Autor: Imka
Nowinki w ST Citi i mBanku
Zmieniony ST Citi. Wygląda eee.... no nie wiem. Nijako jakoś. Mam tylko
kartę, więc i tak poruszam się po systemie w ograniczonym zakresie.

A w mBanku powitała mnie cyferka 3 przy nowej(?) opcji "Nadchodzące
płatności".

Propozycja: trzy przelewy - skopiowane dwa z lutego, jeden ze stycznia
jako propozycja na bieżący miesiąc.
Wszystkie trzy terminowo trafione (propozycja powtórki styczniowego mnie
nawet zaskoczyła, ciekawe jak go wyłapali) - ale niestety kwoty będą
inne.

Można zaakceptować, można odrzucić, można odrzucić i zabronić
proponowania na przyszłość (ja odrzuciłam i zabroniłam, nie lubię gdy
bank za dużo za mnie myśli).

Ale uważam opcję za ciekawą, na pewno komuś może się przydać.

--
Imka

Data: 2017-03-02 07:15:16
Autor: jureq
Nowinki w ST Citi i mBanku
On Wed, 01 Mar 2017 22:46:24 +0100, Imka wrote:

A w mBanku powitała mnie cyferka 3 przy nowej(?) opcji "Nadchodzące
płatności".

Nie całkiem nowej

[...]

I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie jeden drobiazg. Jest taka opcja "Ustawienia/Asystent płatności/Propozycje płatności na bazie historii operacji". I niestety bank postanowił to ustawienie całkowicie olać.

Data: 2017-03-02 04:01:32
Autor: MrMrooz
Nowinki w ST Citi i mBanku
W dniu czwartek, 2 marca 2017 08:30:03 UTC+1 użytkownik jureq napisał:
On Wed, 01 Mar 2017 22:46:24 +0100, Imka wrote:

> A w mBanku powitała mnie cyferka 3 przy nowej(?) opcji "Nadchodzące
> płatności".

Nie całkiem nowej

Może włączali sukcesywnie, ale u mnie pojawiło się to po ostatniej przerwie technicznej (ostatni tydzień/dwa), ale było już dużo wcześniej w aplikacji mobilnej - tam mogłem odrzucić tylko albo wykonać, w ST widzę, że jest opcja proponuj/nie proponuj za miesiąc/czas jakiś.

Data: 2017-03-02 11:24:16
Autor: Imka
Nowinki w ST Citi i mBanku
Dnia 02 Mar 2017 07:15:16 GMT, jureq napisał(a):

A w mBanku powitała mnie cyferka 3 przy nowej(?) opcji "Nadchodzące
płatności".

Nie całkiem nowej

Dla mnie nowa, pierwszy raz coś takiego mi się pojawiło :)

I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie jeden drobiazg. Jest taka opcja "Ustawienia/Asystent płatności/Propozycje płatności na bazie historii operacji". I niestety bank postanowił to ustawienie całkowicie olać.

Poszłam w nadziei że jakieś ciekawe rzeczy tam będzie można poustawiać.
Okazało się, że jedyne co mogę to wyłączyć. Wyłączyłam. Zobaczę jaki
będzie efekt. Dzięki na namiar i ostrzeżenie :)

--
Imka

Data: 2017-03-02 11:38:12
Autor: J.F.
Nowinki w ST Citi i mBanku
Użytkownik "Imka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dyre9owseur.7oehwdsceq7y.dlg@40tude.net...
[...]

Jest od dluzszego czasu ... dluzszy czas sie nie logowalas na konto, znowu "sukcesywnie wlaczali", czy robisz tam tak malo platnosci, ze odszukal jakas sprzed roku ...

J.

Data: 2017-03-02 10:01:21
Autor: J.F.
Nowinki w ST Citi i mBanku
Użytkownik "Imka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1r60h2my2965j.asmg0fit865i.dlg@40tude.net...
[...]

Po pewnym czasie zacznie cie wk* :-)

nadchodzace platnosci, patrzysz co cie czeka, a tam same propozycje :-(
Choc osobom, ktore maja ich duzo i zdarza im sie zapomniec, moze sie przydac.

Ha, a moze to skutek braku akcji - nie odrzucam, to bank znow przypomina ..

J.

Nowinki w ST Citi i mBanku