Nowinki w ST Citi i mBanku

Data: 2017-03-02 10:01:21
Autor: J.F.
Nowinki w ST Citi i mBanku
Użytkownik "Imka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1r60h2my2965j.asmg0fit865i.dlg@40tude.net...
A w mBanku powitała mnie cyferka 3 przy nowej(?) opcji "Nadchodzące
płatności".

Propozycja: trzy przelewy - skopiowane dwa z lutego, jeden ze stycznia
jako propozycja na bieżący miesiąc.
Wszystkie trzy terminowo trafione (propozycja powtórki styczniowego mnie
nawet zaskoczyła, ciekawe jak go wyłapali) - ale niestety kwoty będą
inne.
Można zaakceptować, można odrzucić, można odrzucić i zabronić
proponowania na przyszłość (ja odrzuciłam i zabroniłam, nie lubię gdy
bank za dużo za mnie myśli).
Ale uważam opcję za ciekawą, na pewno komuś może się przydać.

Po pewnym czasie zacznie cie wk* :-)

nadchodzace platnosci, patrzysz co cie czeka, a tam same propozycje :-(
Choc osobom, ktore maja ich duzo i zdarza im sie zapomniec, moze sie przydac.

Ha, a moze to skutek braku akcji - nie odrzucam, to bank znow przypomina ..

J.

Nowinki w ST Citi i mBanku