Nówka z salonu ma 36km ??

Data: 2009-05-18 09:23:21
Autor: Usrobo
Nówka z salonu ma 36km ??
Hej!
ciągnę sprawę zakupu autka

mam do kupienia nowe auto z salonu z 2008 roku
ale niepokoi mnie tylko stan licznika
jest 36km
w sumie to pryszcz, ale większość osób, które pytałem przy zakupie miało do 5km naliczniku.

i teraz jest problem
czy przepychając auto z miejsca na miejsce u dilera mozna nastukać 36km ?

auto przeznaczone było na rynek czeski, ale podobno u nich nie ma takiego bumu na auta wiec w tym roku przyjechało do polski, jako ze w Polsce jest większa szansa na sprzedaż niż w czechach.

to by niby tłumaczyło większy stan licznika ale 36km?
przepychane?
a jeśli odpalane to prawdopodobnie trzeba wlać paliwo bo w baku w nowych autach jest paliwa na kilka km.

co o tym myślicie?

michal

Data: 2009-05-18 00:34:10
Autor: m.kicinski
Nówka z salonu ma 36km ??
On 18 Maj, 09:23, Usrobo <usr...@op.pl> wrote:
do 5km naliczniku.

Kupowałem dwa nowe Fiaty i miały na liczniku 20km - to podobno u nich
standard. Napisz jakie to auto.

Pozdrawiam
MK

Data: 2009-05-18 09:45:18
Autor: Usrobo
Nówka z salonu ma 36km ??
m.kicinski@op.pl pisze:
[...]

dzwoniłem do kilku salonów ;)

standardowo do 20km mają

wiec w tym przypadku gdy auto juz zwiedzilo troche europy te 36km chyba jest ok ;)

michal

Data: 2009-05-18 08:48:00
Autor: Waldek Godel
Nówka z salonu ma 36km ??
Dnia Mon, 18 May 2009 09:23:21 +0200, Usrobo napisał(a):

czy przepychając auto z miejsca na miejsce u dilera mozna nastukać 36km ?

Nie. Ale jadąc po placu z taśmy produkcyjnej, wcześniej na hamowni
kontrolnej, później jeszcze wjeżdzając np. na statek transportowy,
zjeżdzając z niego, przejeżdzając z placu na którym były magazynowane do
rampy kolejowej albo do miejsca gdzie lawety transportowe podjeżdzają i to
co później u dealera - spokojnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-05-18 09:27:32
Autor: kurdybanek
Nówka z salonu ma 36km ??
jest 36km

Moze z salonu pojechalo do lakierni na drugi koniec miasta?

Data: 2009-05-18 09:29:09
Autor: kurdybanek
Nówka z salonu ma 36km ??
> jest 36km

Moze z salonu pojechalo do lakierni na drugi koniec miasta?

Tylko jak? Bez ubezpieczenia i rejestracji?

Data: 2009-05-18 09:33:49
Autor: Usrobo
Nówka z salonu ma 36km ??
kurdybanek pisze:
jest 36km
Moze z salonu pojechalo do lakierni na drugi koniec miasta?

Tylko jak? Bez ubezpieczenia i rejestracji?

no właśnie

z informacji kolegów z innego forum

1. transport po placach i skladach włochy->skład w czechach->salon w czechach->skład w czechach->polska->skład w polsce->salon w polsce

2. wymiana bodykomputera i innego auta, komuś padło przy 36km wiec wzieli z nowego na szybko, potem naprawili w wstawili do nowego

3. pokazówka na zamkniętym terenie, podobno dealer przywozi nowe auta na spotkania firmowe i pozwala "pojezdzić" na np. zamkniętym lotniksu.

Data: 2009-05-18 09:37:07
Autor: JG
Nówka z salonu ma 36km ??
Usrobo pisze:
(...)
co o tym myślicie?
Sprawdź, czy kierownica i nakładki na pedałach nie wytarte, bo na pewno ma 2 razy więcej :)

Ja w swoich autach miałem w okolicy 20 km, ale czynności przeładunkowe też swoje nabijają.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-18 10:12:20
Autor: Lewis
Nówka z salonu ma 36km ??

co o tym myślicie?

Ze nie był kręcony ;)
A tak na serio to czasami się zdarza, ostatnio robilem kilka upgreadów w salonach na nowych autach to miały od 5 do 30km nastukane.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 143.4dB ;)

Data: 2009-05-18 11:10:21
Autor: Pafcik
Nówka z salonu ma 36km ??
w skodzie miałem 9km

Data: 2009-05-18 11:11:22
Autor: Wild Root
Nówka z salonu ma 36km ??
 W poście <gur2d9$9ri$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:
[...]

Ja miałem 0. Ponoć można raz licznik wyzerować :) Ponoć, bo nie wiem na
100%, tak tylko słyszałem no i sam fakt, że ja miałem równo 0 jak wsiadałem
do auta, ale mój kolega już miał np. 11. (Nie pamiętam ile miałem we
wcześniejszych autach jak z salonu wyjeżdżałem).

--
Wild Root

Data: 2009-05-18 12:43:41
Autor: Mar
Nówka z salonu ma 36km ??

Ja mialem 300000 km ale salon byl fajny zwal sie auto szrot.

Data: 2009-05-18 12:44:47
Autor: Andrzej
Nówka z salonu ma 36km ??

Użytkownik "Usrobo" <usrobo@op.pl> napisał w wiadomości news:gur2d9$9ri$1news.onet.pl...
Hej!
ciągnę sprawę zakupu autka

mam do kupienia nowe auto z salonu z 2008 roku
ale niepokoi mnie tylko stan licznika
jest 36km

36 km przez rok? Hm, trudno uwierzyć - na pewno był kręcony! I bity! Nie bierz strucla!

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-05-18 12:50:22
Autor: Usrobo
Nówka z salonu ma 36km ??
Andrzej pisze:
[...]

ja tu poważnie pytam a Wy sobie żarty stroicie

wiem ze problem nie jest do porównania np z pytaniem czy BMW 525i z 1991   ma 345 000 km i czy jest to przekręcone.

ale w salonach raczej byly auta do 10km na liczniku a tu taki rodzynek ;)

michal

Data: 2009-05-18 13:12:57
Autor: Andrzej
Nówka z salonu ma 36km ??
Użytkownik "Usrobo" <usrobo@op.pl> napisał w wiadomości news:gurehe$gkj$1news.onet.pl...
[...]

Mam wrażenie, że z tymi żartami to pierwszy zacząłeś.

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-05-18 13:20:49
Autor: Usrobo
Nówka z salonu ma 36km ??
Andrzej pisze:
[...]

moze i masz rację

ale sugestie innych jednak sporo mogą namieszać w psychice
jakby ci wszyscy mowili ze jak oni kupowali nowe auta to mieli 1km na liczniku i te 36km to jest strasznie podejrzane to tez byś sie zastanowił czy wydać uzbieraną kasę na auto którym planujesz jeździć 4-5 lat

michal

Data: 2009-05-18 13:56:20
Autor: Paweł Ubysz
Nówka z salonu ma 36km ??

Użytkownik "Usrobo" <usrobo@op.pl> napisał w wiadomości news:gurgah$mb7$1news.onet.pl...
Andrzej pisze:
[...]

A nie maja w tym salonie takiego co ma na liczniku mniej ?  Znaczy spróbuj obejrzec jakieś inne auta w tym samym salonie.

Data: 2009-05-18 14:01:47
Autor: Usrobo
Nówka z salonu ma 36km ??

Andrzej pisze:
[...]

standardowo auta mają miedzy 5-15km
jest to związane z cyklem technologicznym
te auto z fabryki trzeba jakoś do dilera przywieść

ja zamówiłem nówkę z 2009 roku z kolorem i dodatkami jakie mi pasowały
okazało się ze jest takie auto na składzie w polsce nie trzeba wiec czekać 6-8 tyg tylko ok 2 tygodni wiec sie ucieszylem

auto przyjechało do dilera i sie okazało ze wszytko sie zgadza poza rocznikiem, jest 2008, a w systemie był z 2009, ktoś sie pomylił.

jako ze nie chcialem czekać kolejnych 6 tygodni na nowe auto, a te mi idealnie pasowalo poza rocznikiem postanowilem ze jesli bedzie w dobrej cenie to go kupie

no i dochodze do etapu gdzie na liczniku jest 36km

wiec mamy lukę w czasie gdzie w maju 2008 roku znajduje sie auto z sieprnia 2008, widziane w systemie jako 2009 i ma 36km przejechane

dziwne ?

Data: 2009-05-18 14:10:14
Autor: Mirek Ptak
Nówka z salonu ma 36km ??
Dnia 2009-05-18 14:01,  *Usrobo* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

no i dochodze do etapu gdzie na liczniku jest 36km

Zupełnie bym się nie przejmował - byc może auto było na jeździe testowej w fabryce - zdarza się.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-05-18 14:30:39
Autor: yabba
Nówka z salonu ma 36km ??
Andrzej pisze:
[...]

;)

[...]

Nie masz też pewności, że egzemplarz z 10 km liczniku nie był przez ten
dystans katowany i może być w gorszym stanie niż ten z 36 km.
Jeśli ten samochód odwiedził po drodze jeszcze jednego dealera, to przebiegiem nie ma się co przejmować. Jak będzie go odbierał to ustawią ci idealnie 0 km. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-05-23 10:28:19
Autor: DoQ
Nówka z salonu ma 36km ??
Usrobo pisze:

[...]

Skoro 36kilometrów to wg. ciebie mieszający w psychice przebieg, to może odpuść tę markę - pomyśl co będzie jak przekroczysz 1000 km...?
ATSD przejechał się 2x na jazdę próbną i tyle, jakby chcieli ściemniać to by go wyzerowali zanim bys się zorientowal.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-18 13:40:38
Autor: pluton
Nówka z salonu ma 36km ??

36 km przez rok? Hm, trudno uwierzyć - na pewno był kręcony! I bity! Nie
bierz strucla!

No bez przesady, to tylko babcia na msze pojechala do kosciola.
Oczywiscie babcia byla niepalaca.

pozdrawiam
pluton

Nówka z salonu ma 36km ??