"Nowoczesna" geometria ram

Data: 2010-09-17 15:33:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
"Nowoczesna" geometria ram
PeJot bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Nie znalazłem rysunku z wymiarami, nie wiem co kryje się za hasłem "nowoczesna geometria". Podejrzewam że chodzi o amortyzator ze skokiem rzędu 100 mm. Jako że w podstawowej wersji amortyzatora nie planuję, chciałbym pokombinować z tuleją pod sterami, żeby dziecko nie orało suportem po ziemi. Kluczową sprawą jest wysokość tej tulejki; w zaprzyjaźnionym serwisie podpowiadają 40 mm, mnie się wydaje że i 60 mm nie będzie za dużo. Co sądzicie na ten temat ? Nie znalazłem seryjnego roweru montowanego na tej ramie.

Bez szału. Po rozmowie z miejscowym mikim, który wymiennie ma widelec
sztywny i ze skokiem 100mm stwierdziłem, że wymiana 60mm -> sztywniak mnie
nie zabije. I nie zabiła. Więc Ty też nie świruj z tylejkami. Jak dzieciak
zrobi raz OTB to nauczy się modulować siłę hamowania ;-))

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

"Nowoczesna" geometria ram