Nowoczesne rozwišzania na parujšcš maskę

Data: 2012-07-28 09:03:54
Autor: Pszemol
Nowoczesne rozwišzania na parujšcš maskę
Nurkujecie dużo w zimnej wodzie, więc pewnie problem parowania
maski nie jest Wam obcy, jak również jego rozwišzania...
Każdy zna tradycyjne metody jak œlina, szampon dla dzieci, itp.
Sš nawet maski z permanentnymi pokryciami anty-fog wewnštrz.

Wiemy jak sš skuteczne i kiedy zawodzš...
Czy ktoœ interesował się nowoczesnymi metodami?

Ja natknšłem się na wyrób firmy Nanofilm opierajšcy się o nowy
dział techniki: nanotechnologię. Produkujš œciereczki zostawiajšce
cieniutki film na szkle który zapobiega formowaniu się mgły.

Główne zastosowania: okulary, gogle narciarskie, motocyklowe hełmy,
szyby samochodu...
Niby polecajš go również do scuba ale nie wiem czy nie nacišgajš.
Chętnie poczytałbym czy ktoœ tego już używał. Bo opisy sugerujš,
że aplikuje się to na sucho a wiadomo że maska nurka jest i będzie
zawsze mokra a jak jest sucha na łódce to może być mokra
w trakcie nura i co potem?

Tu informacje na temat tego produktu:
http://www.defogitworks.com/
http://www.nanofilmproducts.com/products/clarity-defog-it.htm

Do kupienia na Amazon.com w postaci œciereczek wielokrotnego użycia:
http://www.amazon.com/Clarity-Defog-Anti-fog-Reusable-Wipes/dp/B002BG588K
lub płynu w buteleczce 5ml:
http://www.amazon.com/Clarity-Defog-concentrate-microfiber-cloth/dp/B003AJGJ3A

Data: 2012-07-28 18:51:17
Autor:
Nowoczesne rozwiązania na parującą maskę
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Czy ktoœ interesował się nowoczesnymi metodami?

Zabytkowe metody działają wyśmienicie, np wycieraczka w masce, działa i w OC też w CC. W OC jest stosowany nawiew na przednią "szybę" dotyczy to masek AGA i podobnej klasy FFM. pozdrawiam rc

Data: 2012-07-29 08:45:41
Autor: Pszemol
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:jv1cb5$ccg$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Czy ktoo interesował się nowoczesnymi metodami?

Zabytkowe metody działają wyśmienicie, np wycieraczka w masce, działa i w OC też
w CC. W OC jest stosowany nawiew na przednią "szybę" dotyczy to masek AGA i
podobnej klasy FFM.

A jeśli mówimy o maskach rekreacyjnych, nie FFM?
Widziałeś taką z wycieraczkami albo nawiewem? :-)

Data: 2012-07-29 07:14:47
Autor: hdo
W dniu niedziela, 29 lipca 2012 15:45:41 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message

A jeśli mówimy o maskach rekreacyjnych, nie FFM?

Widziałeś taką z wycieraczkami albo nawiewem? :-)

Tak z jedną szybą, też w skafandrze UGK.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-29 11:02:39
Autor: Pszemol
<hdo@tlen.pl> wrote in message news:aa7a1e7c-0f43-4091-8a5f-13454aa20353googlegroups.com...
[...]

Kto jest producentem i jaki to model?
Rzuć garść konkretów...

Data: 2012-07-29 16:49:15
Autor:
Nowoczesne rozwiązania na parującą maskę
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Tak z jedną szybą, też w skafandrze UGK.

Kto jest producentem i jaki to model?
Rzuć garść konkretów...

Rosjanie dla wojska produkowali.

pozdrawiam rc --

Data: 2012-07-29 15:34:57
Autor: Pszemol
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:jv3pia$5p1$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> Tak z jedną szybą, też w skafandrze UGK.

Kto jest producentem i jaki to model?
Rzuć garść konkretów...

Rosjanie dla wojska produkowali.

Czyli nie ma takich teraz do kupienia...
Znowu wyskoczyłeś z jakąś bzdurą bez znaczenia.

Data: 2012-07-29 21:02:51
Autor:
Nowoczesne rozwiązania na parującą maskę
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Czyli nie ma takich teraz do kupienia...
Znowu wyskoczyłeś z jakąś bzdurą bez znaczenia.

Chronicznie popisujesz się głupotą, Faser produkuje maski z wycieraczkami możesz od nich kupić. Tylko musisz istnieć jako byt rzeczywisty.
http://www.rebreathers.pl/forum/download.php?id=33
Tu przykład możliwości tej wycieraczki.
Osobiście nie muszę kupować mam z Zabezpieczenia Reaktora Atomowego "Maria" kilka masek z wycieraczkami. Ale Ty "Pszemol" dupa jesteś.

pozdrawiam rc --

Data: 2012-07-29 18:46:00
Autor: Pszemol
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:jv48dr$plq$1inews.gazeta.pl...
[...]

A Ty czytać nie umiesz.

Przypomnę o co ja pytałem:
A jeśli mówimy o maskach rekreacyjnych, nie FFM?

Widziałeś taką z wycieraczkami albo nawiewem? :-)

A Ty na to pokazujesz Full Face Mask.

Maski na całą twarz z wycieraczką znalazłem sam, więc
pytałem o inne maski - żebyś tylko umiał czytać to nie byłbyś
taka dupa aby ciągle pisać nie na temat.

Data: 2012-07-30 05:47:38
Autor:
Nowoczesne rozwiązania na parującą maskę
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Ale Ty "Pszemol" dupa jesteś.

A Ty czytać nie umiesz.

Czy muszę cokolwiek kupować żeby posiadać ?
Można wejść w legalne posiadanie na drodze innych działań prawnych.

Przypomnę o co ja pytałem:

A Ty na to pokazujesz Full Face Mask.

Maski na całą twarz z wycieraczką znalazłem sam, więc
pytałem o inne maski - żebyś tylko umiał czytać to nie byłbyś
taka dupa aby ciągle pisać nie na temat.

Podałem Tobie informację gdzie potrzebny element możesz kupić (Faser). Celowo kasujesz ten wpis. Po to żeby po ujadać. Leszek Górski produkuje hełmy nurkowe, nie są to pełne maski. Mają jeszcze inne rozwiązanie. Możesz kupić w wielu zakątkach świata i poprzez sieć Aqua Lung. Nawet w Technice Podwodnej, możesz kupić najlepszy pod słońcem AO Poseidon, zamiast najlepszego w Polsce Apeksa. I Leszek Górski i Apeks są własnością Aqua Lung, czyli Air Liquide.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-30 07:10:18
Autor: Pszemol
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:jv575q$bd0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Czy muszę cokolwiek kupować żeby posiadać ?
Można wejść w legalne posiadanie na drodze innych działań prawnych.

Nie o tym jest wątek. Skup się!

Przypomnę o co ja pytałem:

> [...]

Poseidon, zamiast najlepszego w Polsce Apeksa. I Leszek Górski i Apeks są
własnością Aqua Lung, czyli Air Liquide.

Czyli pogadaliśmy sobie :-) Jak zwykle.

Pytam jeszcze raz: czy widziałeś gdzieś maski krótkie, zakrywające
tylko oczy i nos (nie FFM) z wycieraczką czy nie widziałeś?

Data: 2012-07-30 19:09:00
Autor:
> [...]
> Czy muszę cokolwiek kupować żeby posiadać ?
> Można wejść w legalne posiadanie na drodze innych działań prawnych.

Tobie się wydaje że możesz coś nakazać.
Nie możesz pamiętaj o tym.

> [...]
> Poseidon, zamiast najlepszego w Polsce Apeksa. I Leszek Górski i Apeks są
> własnością Aqua Lung, czyli Air Liquide.

Zapamiętaj, ta informacja nie jest skierowana tylko i wyłącznie do Ciebie.

Pytam jeszcze raz: czy widziałeś gdzieś maski krótkie, zakrywające
tylko oczy i nos (nie FFM) z wycieraczką czy nie widziałeś?

Tak już mówiłem Rosjanie dla Specnazu akie produkowali. Również podałem jak wejść w posiadanie wycieraczki z Faser. A szyby z pleksi to robiłem do masek nurkowych trochę ponad 35 lat temu, żadna trudność.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-30 17:24:08
Autor: Pszemol
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:jv6m4b$5ah$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Czy muszę cokolwiek kupować żeby posiadać ?
> Można wejść w legalne posiadanie na drodze innych działań prawnych.

Nakazuję Ci kontynuować ten wątek! :-)
Nie wolno Ci na tym poprzestać!!!

Pytam jeszcze raz: czy widziałeś gdzieś maski krótkie, zakrywające
tylko oczy i nos (nie FFM) z wycieraczką czy nie widziałeś?

Tak już mówiłem Rosjanie dla Specnazu akie produkowali.

Później pytałem czy widziałeś takie krótkie maski do kupienia,
na co Ty podałeś zdjęcie do FFM i zacząłeś chwalić że dobrze
żebrać umiesz i nie musisz kupować. Wniosek: nie umiesz czytać!

Również podałem jak wejść w posiadanie wycieraczki z Faser.

Po co podajesz jakieś informacje o które nikt nie pytał?

A szyby z pleksi to robiłem do masek
nurkowych trochę ponad 35 lat temu, żadna trudność.

A ktoś tu kuźwa twierdził że to trudność?
Naprawdę myślisz żeś taki gieroj bo uciąłeś kawałek pleksi???
Ty się naprawdę masz za niesamowite cudo natury :-))))

Data: 2012-07-31 07:05:49
Autor:
Nowoczesne rozwiązania na parującą maskę
> [...]

Część informacji które linkowałeś jest pomocna w innym projekcie.
Jakim, nie dowiesz się.

> [...]

na co Ty podałeś zdjęcie do FFM i zacząłeś chwalić że dobrze
żebrać umiesz i nie musisz kupować. Wniosek: nie umiesz czytać!

Niestety "Pszemolku" wniosek jest inny, po co kupować skoro się dostaje.
Dodatkowo drugi "W padi" szkolą ludzi którzy nie są kreatywni.

> Również podałem jak wejść w posiadanie wycieraczki z Faser.

Po co podajesz jakieś informacje o które nikt nie pytał?

Że dla Ciebie to informacja nie jest strawna intelektualnie, to wiadoma sprawa. Lecz kilku osobom może się to przydać.

> [...]

Naprawdę myślisz żeś taki gieroj bo uciąłeś kawałek pleksi???
Ty się naprawdę masz za niesamowite cudo natury :-))))

Osobiście wolę osoby które mówią wprost kurwa, zamiast szukać onomatopeji "kuźwa".
W tamtej masce zrobiłem całe przejście z cylindrycznej powierzchni iluminatora na płaską.
A TY ?

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-31 17:20:40
Autor: Pszemol
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:jv804d$jva$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> Tobie się wydaje że możesz coś nakazać.
> Nie możesz pamiętaj o tym.

Nakazuję Ci kontynuować ten wątek! :-)
Nie wolno Ci na tym poprzestać!!!

I nie pomyliłem się - mogę coś nakazać :-)

Część informacji które linkowałeś jest pomocna w innym projekcie.
Jakim, nie dowiesz się.

Nie interesuje to nikogo. Naprawdę.

> [...]

Niestety "Pszemolku" wniosek jest inny, po co kupować skoro się dostaje.
Dodatkowo drugi "W padi" szkolą ludzi którzy nie są kreatywni.

Żebranie i wyłudzanie to nie jest kreatywność.

> [...]

Że dla Ciebie to informacja nie jest strawna intelektualnie, to wiadoma
sprawa. Lecz kilku osobom może się to przydać.

Nie miej złudzeń - nikt Cię tu nie czyta.

> [...]

Ty się naprawdę masz za niesamowite cudo natury :-))))

Osobiście wolę osoby które mówią wprost kurwa, zamiast szukać onomatopeji

A kogoś obchodzi co Ty wolisz? Bo mnie nie...

W tamtej masce zrobiłem całe przejście z cylindrycznej powierzchni iluminatora
na płaską.

I kogoś to obchodzi co zrobiłeś?
Kiedy wreszcie zrozumiesz, że nie interesujesz tu nikogo.

A TY ?

A ja wciąż nie dostałem od Ciebie odpowiedzi na temat.
Ale nie mam złudzeń i wcale takiej od Ciebie nie oczekiwałem.
Jak zwykle wymiana zdań z Tobą kończy się bezproduktywnym biciem piany.

Data: 2012-08-01 07:43:14
Autor:
Nowoczesne rozwiązania na parującą maskę

I nie pomyliłem się - mogę coś nakazać :-)

Zachowujesz się jak zwykła szmata moralna.
Rozmowa wyglądała tak:

"> Nakazuję Ci kontynuować ten wątek! :-)
Nie wolno Ci na tym poprzestać!!!

Część informacji które linkowałeś jest pomocna w innym projekcie.
Jakim, nie dowiesz się."

Dostałeś zupełnie inną odpowiedź, którą skasowałeś. Żeby stworzyć wygodne kłamstwo.
Moja odpowiedź była słodząca.

> Część informacji które linkowałeś jest pomocna w innym projekcie.
> Jakim, nie dowiesz się.

Nie interesuje to nikogo. Naprawdę.

To po co zamieszczasz link, skoro on również jest zbędny, sam się zredukowałeś do absurdu.

> Niestety "Pszemolku" wniosek jest inny, po co kupować skoro się dostaje.
> Dodatkowo drugi "W padi" szkolą ludzi którzy nie są kreatywni.

Żebranie i wyłudzanie to nie jest kreatywność.

Wiesz jak powstał drut aluminiowy ?
Ile razy żalisz się że coś jest za drogie, jak otrzymujesz informację że coś może być za darmo to trafia Ciebie szlak, próbujesz poniżania. Tyle że taki sposób prowadzenia dyskusji pogrąża Ciebie "Pszemolka" z Królewskiego Krakowa emigranta w Cebulowie.

> Że dla Ciebie to informacja nie jest strawna intelektualnie, to wiadoma
> sprawa. Lecz kilku osobom może się to przydać.

Nie miej złudzeń - nikt Cię tu nie czyta.

Dziękuję za zauważenie że jesteś nikim.
Skoro nikt to również ty tego nie przeczytałeś dlatego nie mogłeś odpowiedzieć.
Na AGH uczyli logiki ?

> Osobiście wolę osoby które mówią wprost kurwa, zamiast szukać onomatopeji
> "kuźwa".

A kogoś obchodzi co Ty wolisz? Bo mnie nie...

Taka wielka pustka Ciebie ogarnia że rozmawiasz ze mną.

> W tamtej masce zrobiłem całe przejście z cylindrycznej powierzchni > iluminatora
> na płaską.

I kogoś to obchodzi co zrobiłeś?
Kiedy wreszcie zrozumiesz, że nie interesujesz tu nikogo.

Wiesz jak przepinam link do for na których jest licznik wejść to widzę poziom zainteresowania.
Natomiast Ty stosujesz określenia ze świata głupków, że cienie to nie interesuje to nie jest jednoznaczne że nikogo to nie interesuje.

> [...]

Ale nie mam złudzeń i wcale takiej od Ciebie nie oczekiwałem.
Jak zwykle wymiana zdań z Tobą kończy się bezproduktywnym biciem piany.

Wcale moim celem nie jest dawanie Tobie rozwiązań na tacy, skoro nawet jak je otrzymujesz, to zachowujesz się jak gówniarz rozwrzeszczany.

Jesteś myszko do łapania i wypuszczania, tak jak kot bawi się myszą, przed zeżarciem.

pozdrawiam rc

Data: 2012-08-01 19:40:31
Autor: Pszemol
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:jvammi$pe4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie otrzymałem takiego jeszcze w tym wątku. Nie napisałeś niczego
konstruktywnego na temat "Nowoczesne rozwiązania na parującą maskę".
Wręcz przeciwnie, zaprezentowałeś stare, znane, wręcz antyczne metody.

Po co piszesz nie na temat?
Popisujesz się przed kimś nieumiejętnością czytania?

Data: 2012-08-02 06:13:52
Autor:
> [...]

Po co piszesz nie na temat?
Popisujesz się przed kimś nieumiejętnością czytania?

"Pszemol" gratulacje nikt stał się "kimś".

Tu ponawiam odpowiedzi dotyczące Twojego braku logiki i metod wycinania tekstów nie wygodnych:
> [...]

Jesteś myszko do łapania i wypuszczania, tak jak kot bawi się myszą, przed zeżarciem.
"

Nawiew na szybę, wycieraczka i dobre przewodnictwo cieplne obudowania szyby ułatwia skraplanie wody na właśnie tej powierzchni. Proste inżynierskie działanie, zdjęcie widziałeś i jak zwykle AGH "Pszemol" gówno zrozumiał.

pozdrawiam rc --

Nowoczesne rozwišzania na parujšcš maskę