Data: 2013-04-20 21:02:15 | |
Autor: J.F. | |
Nowoczesne turbodoĹadowane diesle i zbyt ni skie obroty. | |
Dnia Sat, 20 Apr 2013 00:19:33 +0200, anacron napisał(a):
No właśnie, pytanie do speców od silników, Co "grozi" za jeżdżenie autem Na pewno ? Po cos im ten 6-ty bieg dokladaja. J. |
|
Data: 2013-04-22 13:54:02 | |
Autor: anacron | |
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty. | |
W dniu 20.04.2013 21:02, J.F. pisze:
Dnia Sat, 20 Apr 2013 00:19:33 +0200, anacron napisał(a): Nie wiem, przy 100km/h na VI jest ciut powyżej 2000 obr./min. Co innego też (tu moja wina) toczenie się na równym z równą, a co innego przyspieszanie. A co do VI biegu to myślałem, że to będzie tak coś na V, a zestawieniu z "klasycznymi" 5-cio biegowymi od 1 do 4 jest tak samo, potem V skrócona względem tożsamej w "klasyku" i 6 do tego, Parząc na prędkościomierz tak kompromisem między ekooptymalnie a w miarę dynamicznie to wychodzi I do 0-20 km/h (~2750 obr./min) II do 20-40 km/h (~2750 obr./min) III do 40-60 km/h (~2500 obr./min) IV do 60-80 km/h (~2250 obr./min) V do 80-90 km/h (~2250 obr./min) VI na 90 km/h (~1900 obr./min) A według mnie, IV powinna dawać te 1900 tak przy 120 :> Po mieście praktycznie nie ma żadnej różnicy między 5-cio a 6-cio biegową bo i tak rzadko powyżej IV wychodzisz. Pozdrawiam |
|
Data: 2013-04-22 14:32:43 | |
Autor: J.F | |
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty. | |
Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
W dniu 20.04.2013 21:02, J.F. pisze: Na pewno ? Po cos im ten 6-ty bieg dokladaja. IV do 60-80 km/h (~2250 obr./min) Byc moze oni wszystko przeliczyli, i wiedza ze przy 120 ten silnik powinien miec 2500 rpm, a nie 1900 :-) J. |
|