Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.

Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.

Data: 2013-04-19 16:10:54
Autor: kogutek444
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 00:19:33 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
No właśnie, pytanie do speców od silników, Co "grozi" za jeżdżenie autem

z silnikiem diesla na zbyt niskich obrotach? Te nowoczesne (małe) wcale

nie są nisko obrotowe i z całą pewnością przełączanie na wyższy bieg

przy 2000 obr./min im nie służy, ale co konkretnie można uszkodzić?



Pozdrawiam

Trzeba by najpierw spytać konstruktora silnika czy przy 2000 obr/min jest wystarczająco wysokie ciśnienie oleju. Jeśli jest to nic się nie może uszkodzić.

Data: 2013-04-20 01:14:12
Autor: anacron
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
W dniu 20.04.2013 01:10, kogutek444@gmail.com pisze:

Trzeba by najpierw spytać konstruktora silnika czy przy 2000 obr/min
jest wystarczająco wysokie ciśnienie oleju. Jeśli jest to nic się
nie może uszkodzić.

W instrukcji mojego napisali, że należy go utrzymywać między 2 a 4 tys.
obr./min, a to CRDI.

Data: 2013-04-19 16:21:25
Autor: kogutek444
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 01:14:12 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
W dniu 20.04.2013 01:10, kogutek444@gmail.com pisze:

>

> Trzeba by najpierw spytać konstruktora silnika czy przy 2000 obr/min

> jest wystarczająco wysokie ciśnienie oleju. Jeśli jest to nic się

> nie może uszkodzić.



W instrukcji mojego napisali, że należy go utrzymywać między 2 a 4 tys.

obr./min, a to CRDI.

to tyle utrzymuj.

Data: 2013-04-20 10:24:45
Autor: jerzu
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
On Fri, 19 Apr 2013 16:21:25 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com wrote:

to tyle utrzymuj.

To mu spalanie wzrośnie i znowu będzie jęczał. I tak źle, i tak
niedobrze.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2013-04-20 08:55:54
Autor: Robert Rędziak
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
On Fri, 19 Apr 2013 16:10:54 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
<kogutek444@gmail.com> wrote:

Trzeba by najpierw spytać konstruktora silnika czy przy 2000 obr/min jest wystarczająco wysokie ciśnienie oleju. Jeśli jest to nic się nie może uszkodzić.

 Rozjaśnisz?

 RR.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2013-04-22 08:20:42
Autor: Ukaniu
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:618f319e-1e3e-4775-bd90-b3b92368ae24googlegroups.com...
Trzeba by najpierw spytać konstruktora silnika czy przy 2000 obr/min jest wystarczająco wysokie ciśnienie oleju. Jeśli jest to nic się nie może uszkodzić.

A to przypadkiem nie chodzi  prędkości poruszających się względem siebie elementów i zrywanie filmu olejowego?
Do smarowania nie potrzeba wysokiego ciśnienia oleju, co widać po tym że silnik na biegu jałowym się nie zaciera. Co innego połączenie wysokiego obciążenia panewek i niskich obrotów, tu ciśnienie oleju nie pomoże.

Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2013-04-26 00:44:03
Autor: ptoki
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.
On 22 Kwi, 08:20, "Ukaniu" <l99ukaszWYWA...@gazeta.pl> wrote:
U ytkownik <kogutek...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:618f319e-1e3e-4775-bd90-b3b92368ae24googlegroups.com...
Trzeba by najpierw spyta konstruktora silnika czy przy 2000 obr/min jest
wystarczaj co wysokie ci nienie oleju. Je li jest to nic si nie mo e
uszkodzi .

A to przypadkiem nie chodzi  pr dko ci poruszaj cych si wzgl dem siebie
element w i zrywanie filmu olejowego?
Do smarowania nie potrzeba wysokiego ci nienia oleju, co wida po tym e
silnik na biegu ja owym si nie zaciera. Co innego po czenie wysokiego
obci enia panewek i niskich obrot w, tu ci nienie oleju nie pomo e.

U forda na formularzu przeglądu jest osobno ujęte żeby inaczej
przeglądać samochody długo pracujące na wolnych obrotach (min
radiowozy).
Więć coś tam inaczej sie zuzywa ale nie sądzę żeby to było jakoś
bardzo mocniej...

Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona