Data: 2013-04-19 16:10:54 | |
Autor: kogutek444 | |
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty. | |
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 00:19:33 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
No właśnie, pytanie do speców od silników, Co "grozi" za jeżdżenie autem Trzeba by najpierw spytać konstruktora silnika czy przy 2000 obr/min jest wystarczająco wysokie ciśnienie oleju. Jeśli jest to nic się nie może uszkodzić. |
|
Data: 2013-04-20 01:14:12 | |
Autor: anacron | |
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty. | |
W dniu 20.04.2013 01:10, kogutek444@gmail.com pisze:
W instrukcji mojego napisali, że należy go utrzymywać między 2 a 4 tys. obr./min, a to CRDI. |
|
Data: 2013-04-19 16:21:25 | |
Autor: kogutek444 | |
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty. | |
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 01:14:12 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
W dniu 20.04.2013 01:10, kogutek444@gmail.com pisze: to tyle utrzymuj. |
|
Data: 2013-04-20 10:24:45 | |
Autor: jerzu | |
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty. | |
On Fri, 19 Apr 2013 16:21:25 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com wrote:
to tyle utrzymuj. To mu spalanie wzrośnie i znowu będzie jęczał. I tak źle, i tak niedobrze. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2013-04-20 08:55:54 | |
Autor: Robert RÄdziak | |
Nowoczesne turbodoĹadowane diesle i zbyt niskie obroty. | |
On Fri, 19 Apr 2013 16:10:54 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
<kogutek444@gmail.com> wrote: Trzeba by najpierw spytać konstruktora silnika czy przy 2000 obr/min jest wystarczająco wysokie ciśnienie oleju. Jeśli jest to nic się nie może uszkodzić. Rozjaśnisz? RR. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2013-04-22 08:20:42 | |
Autor: Ukaniu | |
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty. | |
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:618f319e-1e3e-4775-bd90-b3b92368ae24googlegroups.com... Trzeba by najpierw spytać konstruktora silnika czy przy 2000 obr/min jest wystarczająco wysokie ciśnienie oleju. Jeśli jest to nic się nie może uszkodzić. A to przypadkiem nie chodzi prędkości poruszających się względem siebie elementów i zrywanie filmu olejowego? Do smarowania nie potrzeba wysokiego ciśnienia oleju, co widać po tym że silnik na biegu jałowym się nie zaciera. Co innego połączenie wysokiego obciążenia panewek i niskich obrotów, tu ciśnienie oleju nie pomoże. Pozdrawiam, Łukasz |
|
Data: 2013-04-26 00:44:03 | |
Autor: ptoki | |
Nowoczesne turbodoładowane diesle i zbyt niskie obroty. | |
On 22 Kwi, 08:20, "Ukaniu" <l99ukaszWYWA...@gazeta.pl> wrote:
U ytkownik <kogutek...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:618f319e-1e3e-4775-bd90-b3b92368ae24googlegroups.com...U forda na formularzu przeglądu jest osobno ujęte żeby inaczej przeglądać samochody długo pracujące na wolnych obrotach (min radiowozy). Więć coś tam inaczej sie zuzywa ale nie sądzę żeby to było jakoś bardzo mocniej... |
|