Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Nowoczesność w autach

Nowoczesność w autach

Data: 2019-02-26 22:54:04
Autor: przemek.jedrzejczak
Nowoczesność w autach
-- Brak dostępu do klamek po wypadku.

awaria systemu, zdarza sie

-- Takich rozwi±zań powinni zakazać.

nie ma przymusu kupowania tego auta a na przyglupow nie ma rady

https://www.motofakty.pl/artykul/auto-bez-klamek-czyli-pulapka-ekstremalnego-tuningu-wideo.html?dsc00043&zdjecie=5#galeria1

Data: 2019-02-27 15:08:11
Autor: RadoslawF
Nowoczesność w autach
W dniu 2019-02-27 o 07:54, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

-- Brak dostępu do klamek po wypadku.

awaria systemu, zdarza sie

Że awaria się zdarza wiedza wszyscy?
Dowiadujemy się że konstruktorzy Tesli tego jednak ne wiedzieli.
Czy przyjmujemy do wiadomo¶ci że inteligencja konstruktorów
oscyluje na poziomie naszych speców od wiejskiego tuningu.

-- Takich rozwi±zań powinni zakazać.

nie ma przymusu kupowania tego auta a na przyglupow nie ma rady

https://www.motofakty.pl/artykul/auto-bez-klamek-czyli-pulapka-ekstremalnego-tuningu-wideo.html?dsc00043&zdjecie=5#galeria1

Ale jak ten przygłup stworzył co¶ co jest seryjnie sprzedawane
to ja tu widzę zagrożenie życia a nie tylko przygłupa.


Pozdrawiam

Data: 2019-02-28 23:20:54
Autor: Tomasz Pyra
Nowoczesność w autach
W dniu 2019-02-27 o 07:54, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Brak dostępu do klamek po wypadku.

awaria systemu, zdarza sie

A ten "system" to w ogóle istnieje czy to miejska legenda?
https://www.youtube.com/watch?v=oNRPTsD0BLE
https://www.youtube.com/watch?v=7uhhYKJWEBw

Nie widzę żeby klamki się wysuwały, chociaż widać że w pierwszej chwili przeci±żenie prawie je wypchnęło.

Silniczek od klamek jest słaby i do¶ć powolny i z pewno¶ci± wymaga zasilania przez pewien czas, co po dzwonie jest już do¶ć sporym problemem.

Co ciekawe - procedura crashtestów ENCAP mówi o sprawdzeniu siły potrzebnej do otwarcia drzwi (str. 24) "door opening force": http://www.unit.eu/cours/ingenierie_crash/Complements_pdf/EuroNCAP-protoV4/EuroNC-poteauV4-uk.pdf

Nie ma o tym żadnej wzmianki w protokole testowym Tesli: https://cdn.euroncap.com/media/4873/euroncap_tesla_model_s_2014_5stars.pdf

--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online: http://powertorque.cba.pl

Data: 2019-03-01 00:40:36
Autor: przemek.jedrzejczak
Nowoczesność w autach
Acording to Tesla's Model S Emergency Response Guide "When an airbag inflates, Model S unlocks all doors, unlocks the trunk, and extends all door handles." see page 23.

The airbags didn't deflate after the crash and trapped the person inside.

jak dla mnie to awaria

Data: 2019-03-03 14:44:51
Autor: Tomasz Pyra
Nowoczesność w autach
W dniu 2019-03-01 o 09:40, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Acording to Tesla's Model S Emergency Response Guide "When an airbag inflates, Model S unlocks all doors, unlocks the trunk, and extends all door handles." see page 23.

The airbags didn't deflate after the crash and trapped the person inside.

jak dla mnie to awaria


Tak, jednak jest dostępnych kilka crashtestów i w żadnym nie widziałem żeby tak to zadziałało.


--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online: http://powertorque.cba.pl

Nowoczesność w autach

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona