Data: 2019-02-26 22:54:04 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Nowoczesność w autach | |
-- Brak dostępu do klamek po wypadku.
awaria systemu, zdarza sie -- Takich rozwi±zań powinni zakazać. nie ma przymusu kupowania tego auta a na przyglupow nie ma rady https://www.motofakty.pl/artykul/auto-bez-klamek-czyli-pulapka-ekstremalnego-tuningu-wideo.html?dsc00043&zdjecie=5#galeria1 |
|
Data: 2019-02-27 15:08:11 | |
Autor: RadoslawF | |
Nowoczesność w autach | |
W dniu 2019-02-27 o 07:54, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Brak dostępu do klamek po wypadku. Że awaria się zdarza wiedza wszyscy? Dowiadujemy się że konstruktorzy Tesli tego jednak ne wiedzieli. Czy przyjmujemy do wiadomo¶ci że inteligencja konstruktorów oscyluje na poziomie naszych speców od wiejskiego tuningu. -- Takich rozwi±zań powinni zakazać. Ale jak ten przygłup stworzył co¶ co jest seryjnie sprzedawane to ja tu widzę zagrożenie życia a nie tylko przygłupa. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-02-28 23:20:54 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Nowoczesność w autach | |
W dniu 2019-02-27 o 07:54, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Brak dostępu do klamek po wypadku. A ten "system" to w ogóle istnieje czy to miejska legenda? https://www.youtube.com/watch?v=oNRPTsD0BLE https://www.youtube.com/watch?v=7uhhYKJWEBw Nie widzę żeby klamki się wysuwały, chociaż widać że w pierwszej chwili przeci±żenie prawie je wypchnęło. Silniczek od klamek jest słaby i do¶ć powolny i z pewno¶ci± wymaga zasilania przez pewien czas, co po dzwonie jest już do¶ć sporym problemem. Co ciekawe - procedura crashtestów ENCAP mówi o sprawdzeniu siły potrzebnej do otwarcia drzwi (str. 24) "door opening force": http://www.unit.eu/cours/ingenierie_crash/Complements_pdf/EuroNCAP-protoV4/EuroNC-poteauV4-uk.pdf Nie ma o tym żadnej wzmianki w protokole testowym Tesli: https://cdn.euroncap.com/media/4873/euroncap_tesla_model_s_2014_5stars.pdf -- Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów Engine power, torque and gear ratios calculator online: http://powertorque.cba.pl |
|
Data: 2019-03-01 00:40:36 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Nowoczesność w autach | |
Acording to Tesla's Model S Emergency Response Guide "When an airbag inflates, Model S unlocks all doors, unlocks the trunk, and extends all door handles." see page 23.
The airbags didn't deflate after the crash and trapped the person inside. jak dla mnie to awaria |
|
Data: 2019-03-03 14:44:51 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Nowoczesność w autach | |
W dniu 2019-03-01 o 09:40, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Acording to Tesla's Model S Emergency Response Guide "When an airbag inflates, Model S unlocks all doors, unlocks the trunk, and extends all door handles." see page 23. Tak, jednak jest dostępnych kilka crashtestów i w żadnym nie widziałem żeby tak to zadziałało. -- Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów Engine power, torque and gear ratios calculator online: http://powertorque.cba.pl |
|