Nowoczesny barbarzyńca Sowa zdemaskowany przez Pawłowicz [samospaleńcze gierki politycznie]

Data: 2017-11-09 07:52:19
Autor: A. Filip
Nowoczesny barbarzyńca Sowa zdemaskowany przez Pawłowicz [samospaleńcze gierki politycznie]
Sowa i przyjaciele muszą mieć całkowitą rację, nieprawdaż?

https://wiadomosci.wp.pl/wszyscy-wstali-tylko-nie-ona-pawlowicz-tlumaczy-dlaczego-6185797326087809a
"Barbarzyńcy" - tak Krystyna Pawłowicz nazwała pomysłodawców uczczenia
minutą ciszy śmierci Piotra S. Mężczyzna zmarł po podpaleniu się przed
Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. Posłanka Prawa i Sprawiedliwości
jako jedyna nie podniosła się z krzesła i tego nie żałuje. [...]
Jej zdaniem "wykorzystano ofiarę również po jej śmierci". Zarzuciła
politykom, że nie przeprosili mężczyzny. Zwróciła się też bezpośrednio
do posła Nowoczesnej Marka Sowy, który był inicjatorem uczczenia pamięci
Piotra S. [...]
- Czy poseł Sowa był na pogrzebie? Czy poprzestał na sejmowo-medialnym
pokazie hipokryzji? - zapytała. [...]

Jak ta cyniczka śmie oceniać innego polityka cynika aż tak _publicznie_?!

Data: 2017-11-08 23:55:11
Autor: japanizer
On Thursday, November 9, 2017 at 3:52:54 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

> pokazie hipokryzji? - zapytała. [...]

Jak ta cyniczka śmie oceniać innego polityka cynika aż tak _publicznie_?!

Pawłowicz jak zwykle robi z siebie czołową debilkę Polski, a Filip A. jej przyklaskuje:

  Pogrzeb Piotra Szczęsnego, który 19 października podpalił się pod Pałacem   Kultury i Nauki i zmarł 10 dni później, odbędzie się 14 listopada na Cmentarzu   Salwatorskim w Krakowie. Rodzina prosi o uszanowanie żałoby.

Data: 2017-11-09 09:05:15
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

  Pogrzeb Piotra Szczęsnego, który 19 października podpalił się pod Pałacem   Kultury i Nauki i zmarł 10 dni później, odbędzie się 14 listopada na Cmentarzu   Salwatorskim w Krakowie. Rodzina prosi o uszanowanie żałoby.

Czy wiesz że jak nie podajesz linka na źródło to powołujesz się na agencje
fake news/wyssane z brudnego palucha?

http://www.se.pl/wiadomosci/polska/pogrzeb-piotra-szczesnego-ktory-podpalil-sie-przed-palacem-kultury-i-nauki-znamy-date_1026474.html
Pogrzeb Piotra Szczęsnego, który podpalił się przed Pałacem Kultury i Nauki. Znamy datę
08.11.2017, godz. 11:14

Data: 2017-11-09 00:10:45
Autor: japanizer

Proszę bardzo, link specjalnie dla Filipa i pozostałych sprawnych inaczej: http://bfy.tw/Ew4b

Data: 2017-11-09 12:50:29
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+cywxusdt8f-hb94@wp.eu...
Czy wiesz że jak nie podajesz linka na źródło to powołujesz się na agencje
fake news/wyssane z brudnego palucha?

Wg ciebie jedynym prawdziwym źródłem informacji jest Nowogrodzka albo Toruń.

CL

Data: 2017-11-09 13:43:49
Autor: A. Filip
"Totalna Opozycja" <ciemny.lud@totalna.opozycja.prl> pisze:
[...]

A ty jak bez podania linka na źródło zawsze odróżniasz Jedynie Słuszne
SŁOWO Totalnej Opozycji od wrzut fake news przez trolli Putina?
Wierzysz aż do momentu gdy gówno walnie w wentylator? :-)

Ja się zajmuje zwalczaniem spamu emailowego i codziennie widzę że
napisać to da się wszystko a naprawdę liczy się "uciułana" wiarygodność
piszącego.  Ile to milionów które mi w tydzień w tydzień na siłę wręcz
wciskają usłużni "nigeryjczycy" odrzucam jak jakiś głupi Niewierny Tomasz! ;-)

Data: 2017-11-10 07:42:38
Autor: Totalna Opozycja
[...]

W przeciwieństwie do ciebie potrafię myślec.

Wierzysz aż do momentu gdy gówno walnie w wentylator? :-)

Wulgaryzmy? Nie masz dziadzia argumentów? ;-)

CL

Data: 2017-11-09 08:23:32
Autor: boukun
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> Wrote in message:
[...]

-- A. Filip
Ci z PO i nowoczesnej to faktycznie barbarzyńcy zamordowali faceta
 praktycznie i teraz jeszcze hucpe robią w sejmie z tego
 powodu
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-09 08:38:04
Autor: A. Filip
boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

Jakby opozycja zupełnie nic nie chciała tym ugrać to byliby
"nietypowymi" politykami.  Wiec precyzyjnie rozgraniczaj zarzuty.
Co jest tylko "niezbyt stosowne" ale uświęcone polityczną tradycją
a co _konkretnie_ już jest/ma być *bardzo* "niestosowne"?

Jak w 2011 ktoś się samospalił zostawiając list do premiera Tuska (PO) [1]
to wtedy opozycyjny PiS politycznie sprawę przespał?

[1] http://www.newsweek.pl/polska/samospalenie-przed-kancelaria-premiera-jest-list-dla-tuska,82480,1,1.html
Samospalenie przed Kancelarią Premiera. Jest list dla Tuska
Data publikacji: 23.09.2011, 13:00 Ostatnia aktualizacja: 20.10.2017,
11:42

Data: 2017-11-09 12:49:27
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+inhzuw4tlf-hb94@wp.eu...
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=c8S487rSlaY

CL

Data: 2017-11-09 12:47:33
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ou0vpl$1pi5$1gioia.aioe.org...
Ci z PO i nowoczesnej to faktycznie barbarzyńcy zamordowali faceta
praktycznie i teraz jeszcze hucpe robią w sejmie z tego powodu

Wam boukun już zupełnie odbija albo jesteście durnowaci z urodzenia.

CL

Data: 2017-11-09 14:15:48
Autor: jacekbialy80
Nowoczesny barbarzyńca Sowa zdemaskowany przez Pawłowicz [samospaleńcze gierki politycznie]
A co? Nie lubisz go?

Nowoczesny barbarzyńca Sowa zdemaskowany przez Pawłowicz [samospaleńcze gierki politycznie]