Nowomoda - mycie roweru

Data: 2009-09-06 12:37:23
Autor: Saurus
Nowomoda - mycie roweru
On 6 Wrz, 20:43, "Rafał VFR" <rafal...@tlen.pl> wrote:
Ale to co widziałem dziś to już dla mnie była rewelacja - po maratonie w
Poznaniu na Malcie - ludzie trzymając za siodełko i kierownice moczyli całe
rowery ! - tak że było tylko widać siodełko i kierownicę !
Dla mnie to błoto to pikuś w stosunku do tej wody .....
No ale każdy ma tam jakieś sposoby - zresztą ja tam specjalistą nie jestem i
się nie znam ...

Też widziałem dzisiaj tych na Malcie - naprawdę tamta woda jest
straszniejsza od masy błota?
Było patrzeć na nasze zawody w sprincie na 100m skoro tamto Cię
gorszyło :P

Nowomoda - mycie roweru