Nowo?ci balastowe market

Data: 2011-02-26 12:32:48
Autor: Włodek
Nowo?ci balastowe market
Witam

Zapraszam do zapoznania się z nowością na rynku czyli balastem specjalnie przygotowanym do kieszonek trymujących jacketów
http://allegro.pl/show_item.php?item=1478410945

Także ciekawa propozycja balastu do kieszeni (tego typu balastu używam od kilku lat)
Balast do kieszeni balastowych zintegrowanych z jacketem lub na taśmę nośną uprzęży.
http://allegro.pl/show_item.php?item=1478411200

Pozostała oferta na allegro (daleko nie pełna - do obejrzenia pełnej zapraszam na swoją stronę http://www.balastnurkowy.yoyo.pl/galeria.htm )

Dla nurków mniej doświadczonych i już "zabalastowanych" zapraszam do zapoznania się z moją stroną traktującą trochę szeżej o sprawach wyważania się nurków i trymowania http://www.balastnurkowy.yoyo.pl/podstawwywa.htm

Życzę pożytecznej lektury.
--
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2011-02-26 15:52:23
Autor:
Nowo?ci balastowe market
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam

Też witamy, jak widzę długo nie wytrzymałeś bez sekty. pozdrawiam rc

Data: 2011-02-28 22:02:11
Autor: R.R.
Nowo?ci balastowe market
Marzę o tym abyś Ty umiał wytrzymać choć tyle co Włodek

R.

Data: 2011-02-28 21:17:46
Autor:
Nowo?ci balastowe market
R.R. <rafal-rutkowski@wp.pl> napisał(a):
Marzę o tym abyś Ty umiał wytrzymać choć tyle co Włodek

Wiele razy wytrzymuję dużo dłużej, jak ma temat nie zgłoszony.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-01 22:17:13
Autor: Rasmi
Nowo?ci balastowe market
Dnia Mon, 28 Feb 2011 21:17:46 +0000 (UTC), demolant@NOSPAM.gazeta.pl
napisał(a):

R.R. <rafal-rutkowski@wp.pl> napisał(a):
Marzę o tym abyś Ty umiał wytrzymać choć tyle co Włodek

Wiele razy wytrzymuję dużo dłużej, jak ma temat nie zgłoszony.

pozdrawiam rc
Możesz wyjaśnić o kim Ty piszesz? O sobie czy o Włodku? Ortografia i stylistyka w Twoim wydaniu wali na kolana.
W innym wątku dopominasz się tłumaczenia na język literacki,
może sam zacznij go używać.

Pozdrawiam

Data: 2011-03-02 06:04:16
Autor:
Nowo?ci balastowe market
Rasmi <grzmic2@wp.pl> napisał(a):
> Wiele razy wytrzymuję dużo dłużej, jak ma temat nie zgłoszony.

Możesz wyjaśnić o kim Ty piszesz? O sobie czy o Włodku?

Włodek planował zgłoszenie pewnych rozwiązań, ja zgłaszam swoje, czasem szybiej, czasem wolno, też wcale.
Wpis jest prosty i gramatyczny, czego nie zrozumiałeś, masz trudności z tekstem pisanym ?

Ortografia i stylistyka w Twoim wydaniu wali na kolana.

Żadna nowość, tak pozostanie.

W innym wątku dopominasz się tłumaczenia na język literacki,
może sam zacznij go używać.

Do drugiego rozmówcy w inkryminowanym temacie, nie odważyłeś się odezwać, dlaczego ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-02 15:46:38
Autor: Rasmi
Nowo?ci balastowe market
Dnia Wed, 2 Mar 2011 06:04:16 +0000 (UTC), demolant@NOSPAM.gazeta.pl
napisał(a):

Wiele razy wytrzymuję dużo dłużej, jak ma temat nie zgłoszony.

Nie chcę się czepiać ale to jak piszesz wielokrotnie utrudnia zrozumienie
tego co masz na myśli np. jak w tym watku:
"wytrzymuję"  1 os. l.poj. -> czyli JA, czyli w tym wypadku RC
"jak ma temat" czyli on, czyli w tym wypadku ON (Włodek)

[...]

Oczywiście nie mogłeś powstrzymać się by nie kopnąć.;) Ja tylko zapytałem
grzecznie byś powiedział co (KOGO) masz na myśli w swym ZAWIŁYM i NIEGRAMATYCZNYM zdaniu. Tyle.

[...]

Ponieważ, mimo błędów i literówek które popełnia rozumiem o kim i o czym pisze. Daję radę. U Ciebie jest gorzej. Pozdrawiam
RASMI

Data: 2011-03-02 16:54:20
Autor:
[...]

Zapominasz o zdaniu:
"Marzę o tym abyś Ty umiał wytrzymać choć tyle co Włodek"
Moja odpowiedź dotyczy tego zdania również mnie. Gdzie tu widzisz Włodka ?
Dlaczego nie czepiasz się osoby piszącej poza tematem ?

[...]

To jest grzecznie ?
Wpis do którego się odnosiłem jest widoczny, również zostawiłem cytat.

Ponieważ, mimo błędów i literówek które popełnia rozumiem o kim i o czym pisze. Daję radę. U Ciebie jest gorzej.

Tyle że nie ma chęci do mówienia o konkretach, to Tobie nie przeszkadza, że stosuje pomówienia również. Dlatego trujesz.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-02 18:51:09
Autor: Rasmi
Nowo?ci balastowe market
Dnia Wed, 2 Mar 2011 16:54:20 +0000 (UTC), demolant@NOSPAM.gazeta.pl
napisał(a):

[...]

Poddaję się. Jak zawsze masz rację. Zdrowia życzę.

Rasmi

Data: 2011-03-02 18:20:23
Autor:
Nowo?ci balastowe market
Rasmi <grzmic2@wp.pl> napisał(a):
Poddaję się. Jak zawsze masz rację.

Nie oceniam tego w takich kategoriach.

Zdrowia życzę.

Wzajemnie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-09 19:58:57
Autor: Rechot
Nowo?ci balastowe market

No żesz w morde....
nie zauważyłem że ten ....wynalazca sie odezwał w tym wątku
Muszę zwiekszyć czujnośc ;-)))

cześć Rysiu ;-)

Data: 2011-03-09 19:25:39
Autor:
Nowo?ci balastowe market
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
No żesz w morde....
nie zauważyłem że ten ....wynalazca sie odezwał w tym wątku
Muszę zwiekszyć czujnośc ;-)))

cześć Rysiu ;-)

Jak już Włodek zgłosi co planuje, to też jego w dupę cmokniesz ?

pozdrawiam rc

--

Nowo?ci balastowe market