Nowości na sezon 09/10 - wyciągi

Data: 2009-06-23 00:01:32
Autor: Fafek
Nowości na sezon 09/10 - wyciągi
Jeszcze grupa nie zginęła póki my żyjemy... :P

U nas chyba bida jeśli chodzi o nowe inwestycje (albo mało się w oczy rzucają),
jeśli ktoś ma jakieś wieści niech się podzieli :)

Natomiast nieco na południe, w SK realizowane są 3 nowe kolejki:

1) Jeziersko - 4os., ok. 800m, niewyprzęgana, Tatrapoma
Osobiście nie znam okolicy, więc nawet nie wiem, w którym miejscu ten nowy wyciąg

2) Szczyrbskie Pleso - wyprzęgana od Pomy
Ma biec wzdłuż trasy "Furkota" czyli tej, którą w zeszłym sezonie otwarli. I dobrze,
dałem się raz nabrać w zeszłym roku na tą nową trasę, z której potem musiałem zapieprzać
przez las pod górę, żeby jakoś wrócić :]

3) Chopok - gondolka 8os. w miejsce tej starej klaustrofobicznej. Ma się zaczynać niżej,
tj. pod hotelem Grand, w związku z czym również trasa będzie przedłużona o te 300-400 metrów.
Dobrze o tyle, że to podejście tam do wyciągu jest strasznie upierdliwe. Gorzej, że o tej wymianie
już od kilku lat się mówiło, a dopiero teraz realizuje... a w kolejce czekają jeszcze ważniejsze,
trudniejsze (i droższe) inwestycje jak np. funitel (dwulinowa gondolka) na sam szczyt.
Strach pomyśleć jakie będą ceny, gdy już to wszystko zrealizują...

Maciek

Data: 2009-06-22 16:38:12
Autor: pmolski
Nowości na sezon 09/10 - wyciągi
Czesc
to ja tez przylacze sie do ratowania Grupy ;) ;) ;)
otworzyli (czy zmodernizowali) osrodek w Jurgowie
http://www.hawran.pl/trasy_zjazdowe.html

Samego osrodka nie znam, ale bylem przy jego budowie - plywalem sobie
na kajaczku gorskim na Bialce gdy obok nas zakopywali rury
dostarczajace wode do nasniezania.

pozdr
Piotr

Data: 2009-06-23 09:26:10
Autor: Mirosław Nowak

Użytkownik "Fafek" <> napisał w wiadomości
Jeszcze grupa nie zginęła póki my żyjemy... :P
1) Jeziersko - 4os., Osobiście nie znam okolicy, więc nawet nie wiem, w którym miejscu ten nowy wyciąg
http://www.skibachledova.sk/ to w Zdiarze przy wyjeździe. Bardzo fajny ośrodek . Prywatny od 3-4 lat . Nowy system naśnierzania
jeden z nowocześniejszych, nowe ratraki ,jeden karnet na wszystkie przyległości np. Deny
2) Szczyrbskie Pleso - wyprzęgana od Pomy
Ma biec wzdłuż trasy "Furkota" czyli tej, którą w zeszłym sezonie otwarli.
Krzesełeczko ma zastąpić górny talerz na Solisku o który i tak były walki z "ekologami" .
Jechałem "nową" trasą w tym roku i orientacyjnie jast prosta jak ... kończy się tam gdzie łamany orczyk
i gdzie ustawiają start na eS-ce. :)
A tak na marginesie to planuja więcej http://www.lanovky.sk/?page=rep&id=617
klikamy na "Projekty výstavby nových lanoviek" na dole strony i cieszymy się ,że można.
Grupa żyje
Pozdrawiam
mirek

Data: 2009-06-25 13:58:09
Autor: J.F.
Użytkownik "Fafek" <fafeczek@ciacho2.pl> napisał w wiadomości news:h1ouvt$1k7$1news.onet.pl...
U nas chyba bida jeśli chodzi o nowe inwestycje (albo mało się w oczy rzucają),
jeśli ktoś ma jakieś wieści niech się podzieli :)
Natomiast nieco na południe, w SK realizowane są 3 nowe kolejki:

A na inne poludnie, czyli .cz
http://www.lanove-drahy.cz/?page=proj

Choc tak mowiac szczerze i u nich sie troche spozniaja i lekka bryndza z tymi nowymi ..

J.

Nowości na sezon 09/10 - wyciągi