Nowości na sezon 09/10 - wyciągi

Data: 2009-06-23 09:26:10
Autor: Mirosław Nowak
Nowości na sezon 09/10 - wyciągi

Użytkownik "Fafek" <> napisał w wiadomości
Jeszcze grupa nie zginęła póki my żyjemy... :P
1) Jeziersko - 4os., Osobiście nie znam okolicy, więc nawet nie wiem, w którym miejscu ten nowy wyciąg
http://www.skibachledova.sk/ to w Zdiarze przy wyjeździe. Bardzo fajny ośrodek . Prywatny od 3-4 lat . Nowy system naśnierzania
jeden z nowocześniejszych, nowe ratraki ,jeden karnet na wszystkie przyległości np. Deny
2) Szczyrbskie Pleso - wyprzęgana od Pomy
Ma biec wzdłuż trasy "Furkota" czyli tej, którą w zeszłym sezonie otwarli.
Krzesełeczko ma zastąpić górny talerz na Solisku o który i tak były walki z "ekologami" .
Jechałem "nową" trasą w tym roku i orientacyjnie jast prosta jak ... kończy się tam gdzie łamany orczyk
i gdzie ustawiają start na eS-ce. :)
A tak na marginesie to planuja więcej http://www.lanovky.sk/?page=rep&id=617
klikamy na "Projekty výstavby nových lanoviek" na dole strony i cieszymy się ,że można.
Grupa żyje
Pozdrawiam
mirek

Nowości na sezon 09/10 - wyciągi