Nowosci z autostrad II

Data: 2019-08-15 09:26:52
Autor: sczygiel
Nowosci z autostrad II
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 10:22:31 UTC-5 użytkownik TomN napisał:

PS
I 4km korka na A4 za Krakowem, bo se kurwa jebane ciule musza popatrzeć na stojące na pasie awaryjnym: lawetę, dwa małe zgnioty, i sukę na niebieskich!

A moze po prostu zwalniaja bo ktos moze po autostradzie lazic, jakies smieci moga lezec itp?

Ja, np. bym wolal aby ludzie zwalniali przy moim wypadku niz zapierdalali 120 bo kij wie co sie moze zdarzyc i gdzie sie jeden z drugim zagapi.

Tak do przemyslenia:
https://www.youtube.com/watch?v=6qXR16QDS8I

Masz alternatywe, postac w korku albo taki wypadek. Bo sie ktos zapatrzyl, nie spodziewal itp.

Data: 2019-08-15 18:54:46
Autor: 'TomN'
Nowosci z autostrad II
sczygiel@gmail.com w <news:6687809f-097d-4977-9b8a-052eb1a215dfgooglegroups.com>:

A moze po prostu zwalniaja bo ktos moze po autostradzie lazic,

A może poszli do lasu...

Nikt nie łaził, a idioci zwalniali i sie gapili. W efekcie korek na 4km bez powodu.

--
'Tom N'

Data: 2019-08-15 12:24:02
Autor: sczygiel
Nowosci z autostrad II
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 11:54:47 UTC-5 użytkownik TomN napisał:
> [...]

A może poszli do lasu...

Nikt nie łaził, a idioci zwalniali i sie gapili. W efekcie korek na 4km bez powodu.

Ale wideo co wrzucilem widziales czy tylko tak sobie narzekasz bo musisz?

I nie, to nie jest takie sobie jedno video.
Jest tego na peczki. Dlatego tez sie sugeruje zeby z auta na autostradzie nie wylazic.

Ale widze ze wogole nie zrozumiales przeslania, no coz, usenet. Tylko troche lepiej niz na onecie...

Data: 2019-08-15 21:50:33
Autor: 'TomN'
Nowosci z autostrad II
sczygiel@gmail.com w <news:e02f4168-899d-44be-addc-746c2c9c300fgooglegroups.com>:

[...]
Ale wideo co wrzucilem
[...]
Ale widze

Nie było "mnie" tam, ale...

I ile jeszcze Ali zawołasz dzieciaku? --
'Tom N'

Data: 2019-08-15 13:28:34
Autor: sczygiel
Nowosci z autostrad II
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 14:50:34 UTC-5 użytkownik TomN napisał:
sczygiel@gmail.com w <news:e02f4168-899d-44be-addc-746c2c9c300fgooglegroups.com>:

> Ale wideo co wrzucilem
[...]
> Ale widze Nie było "mnie" tam, ale...

I ile jeszcze Ali zawołasz dzieciaku?
PLONK

Data: 2019-08-16 14:42:43
Autor: 'TomN'
Nowosci z autostrad II
sczygiel@gmail.com w <news:e7bfeaf7-c901-4c5a-ae65-5f3cff02a257googlegroups.com>:

Ale wideo co wrzucilem
[...]
Ale widze
Nie było "mnie" tam, ale...
I ile jeszcze Ali zawołasz dzieciaku?
PLONK

Nie udało ci sie wcisnąć kitu, to sie obraziłeś...
Pa!

--
'Tom N'

Data: 2019-08-20 15:35:26
Autor: mk4
Nowosci z autostrad II
On 2019-08-15 18:26, sczygiel@gmail.com wrote:
[...]

Ale o co ci chodzi? Toz tam nic nie widać. Nawet ciężko ocenić gdzie stali. Bo jeśli na normalnym pasie to chyba ich pogrzało. A jeśli na jakimś awaryjnym to chyba pogrzało tego co przywalił.

Chcesz zbawić świat zakazami i nakazami?

--
mk4

Data: 2019-08-21 08:30:39
Autor: sczygiel
Nowosci z autostrad II
On 2019-08-15 18:26, sczygiel@gmail.com wrote:

> [...]

Ale o co ci chodzi? Toz tam nic nie widać. Nawet ciężko ocenić gdzie stali. Bo jeśli na normalnym pasie to chyba ich pogrzało. A jeśli na jakimś awaryjnym to chyba pogrzało tego co przywalił.

Na awaryjnych pasach stali.
Tak jak napisalem, ludzie zwalniaja w takich miejscach bo nie wiedza co sie dzieje. I w pewnym sensie to jest poprawne zachowanie bo nie dosc ze cos moze lazic po drodze w czasie wypadku i w czasie jego ogarniania albo tak jak widac tu, ktos moze sie popierdolic i zjechac z pasa na awaryjny i przywalic.

Takich filmikow gdzie w radiowoz na pasie awaryjnym ktos przywalil jest multum.

Chcesz zbawić świat zakazami i nakazami?

Chce zeby ktos kto fandzoli ze by chcial zapierdalac w miejscu zamieszania widzial tez druga strone medalu.
Ale w przypadku tego toma chyba trafilem na debila lub trola.

W kanadzie na odcinkach prac drogowych wszelkie mandaty za predkosc sa podwojne.
To sie wpisuje w te sama sytuacje.

Data: 2019-08-22 09:53:33
Autor: J.F.
Nowosci z autostrad II
On 2019-08-15 18:26, sczygiel@gmail.com wrote:

> [...]

Takich filmikow gdzie w radiowoz na pasie awaryjnym ktos przywalil jest multum.

Chyba w USA. U nas to sie chyba bardzo rzadko zdarza.

J.

Data: 2019-08-22 06:39:52
Autor: sczygiel
Nowosci z autostrad II
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 02:56:46 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

>Takich filmikow gdzie w radiowoz na pasie awaryjnym ktos przywalil >jest multum.

Chyba w USA. U nas to sie chyba bardzo rzadko zdarza.

Bo u nas policja zabiera delikwenta do mop-a, a ludzie w takich sytuacjach zwalniaja.

Relatywnie rzadko widzialem wideokino zatrzymujace sie wprost na pasie awaryjnym choc rzeczywiscie trafialo sie.

Data: 2019-08-22 17:13:06
Autor: J.F.
Nowosci z autostrad II
Użytkownik  sczygiel napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ad3654c9-5ceb-4223-8852-54bbf17dbc5c@googlegroups.com...
> [...]
>jest multum.

Chyba w USA. U nas to sie chyba bardzo rzadko zdarza.

Bo u nas policja zabiera delikwenta do mop-a,

U nas policji na autostradach prawie nie ma.
A jak jest ... chyba lawete wezwa, bo zabrac do MOP ... i zostawic auto bez opieki ?
A jak beda 4 osoby jechac ?

a ludzie w takich sytuacjach zwalniaja.

Jak widza pojazd na pasie awaryjnym ?
Bardzo rzadko.

I bardzo rzadko jada pasem awaryjnym, wiec nie przywalaja w kogos, kto tam stoi ...

J.

Data: 2019-08-22 08:26:44
Autor: sczygiel
Nowosci z autostrad II
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 10:15:41 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

U nas policji na autostradach prawie nie ma.
A jak jest ... chyba lawete wezwa, bo zabrac do MOP ... i zostawic auto bez opieki ?

Mialem na mysli zatrzymanie do kontroli.
Jak awaria to stawiaja pacholki i jakies lampki. Potem jak laweta wywiezie pojazd to te pacholki jeszcze troche stoja.

> a ludzie w takich sytuacjach zwalniaja.

Jak widza pojazd na pasie awaryjnym ?
Bardzo rzadko.

Ale jednak zwalniaja.

I bardzo rzadko jada pasem awaryjnym, wiec nie przywalaja w kogos, kto tam stoi ...

Tu nie chodzi o jazde po awaryjnym. Bo i u amerykanow to nie jest tak ze ktos jedzie po nim i nie patrzy. Po prostu czasem jada normalnie, i przez gapiostwo zjezdzaja z pasa. Tak przynajmniej w ogolnej statystyce.

Jak caly sznurek aut zwalnia to i szansa na wypadek nieco mniejsza i szkody tez.

Nie jest to jakas drastyczny efekt ale jest.

To samo przy wypadku, ludzie zwalniaja ale nie sadze aby z powodu ogladania co sie stalo. Zwalniaja bo sytuacja jest niecodzienna, ruch i tak jest zaburzony wiec i czesciej o stluczke/wypadek.

IMHO nawet jak to niezamierzona reakcja to jednak pozyteczna. Tyle ze czesto tworzy korek.

Podobnie jak maruderzy co na zwezkach nagle magicznie jada -20 a jak zwezka sie konczy to od razu moga +20.

Tez mnie to denerwuje. Bo o ile rozumiem ze mozna zwolnic jak cos sie na drodze dzieje o tyle zwezka to same pacholki, maruder jedzie pierwszy i widzi w cholere daleko ale jedzie pomalu. Ale to juz inna bajka...

Data: 2019-08-23 19:48:06
Autor: kk
Nowosci z autostrad II
On 2019-08-22 17:26, sczygiel@gmail.com wrote:

[...]

Dokładnie tak

[...]

No ale .. sytuacja jest niecodzienna. Poza tym mają ograniczenia.

Nowosci z autostrad II