Nowosci z autostrad II

Data: 2019-08-19 21:54:58
Autor: Grzegorz Niepolowski
Nowosci z autostrad II
W dniu 1W dniu 15.08.2019 o 17:22, 'TomN' pisze:> Rzadko ostatnio jeździłem (...)
> 1 -- problem ze sprawnym wyprzedzaniem (można 140, jedzie 110 i wyprzedza
> jadącego 105)
I co w tym złego?

> 2 -- brak problemu ze zjechaniem na prawy pas (rejestracje DE, 1/100 to PL)
> bez potrzeby zwolnienia o milisekundę
Skoro nie ma problemu ze zjechaniem na prawy.... To już chyba przypadłość lub fobia - tzn. ta milisekunda - co psycholog na to? Gorzej byłoby, gdyby nie zjechał.

> Miszczów lewego pasa,(...) jednak prawym pasem wyprzedzałem
bez komentarza

> Pierdoły o 20 sekundach pana Dworaka,
> <https://www.youtube.com/watch?v=irQEUXF_OCc>

Dworak ma rację.

> że tak w Niemczech... Ech! Niemcy
> zjechali bez dotknięcia hamulca i wrócili (oni noge z gazu zdjeli
.... zmusiłeś ich do jazdy z mniejszą prędkością? Jak to zrobiłeś 'mój miszczu'?  Siedziałeś im na zderzaku? A może 'trąbiłeś'?

> Dwadzieścia sekund jazdy ze 140 to ponad pół kilometra, a bezpieczna
> odległość wg DE hto 1/2 prędkości czyli 70 metrów -- ciekawe który napisze o
> względnej i bezwzględnej -- ale to do Dworaka proszę...

Jak definiujesz w tym przypadku względną prędkość? Istnienie bezwzględnej prędkości nie implikuje istnienia względnej. O ile rozumiesz, co w tym zdaniu napisałem.

> PS
> (...)  bo se kurwa jebane ciule
No tak, mamy tu 'miszcza intelektu', o 'miszczu kierownicy' nie wspomnę, bo to oczywiście - oczywista oczywistość.

Dalej brakuje mi już sił... Aż ciarki przechodzą po plecach, gdy wyobrażę sobie, że na autostradzie tacy siedzą za kierownicą.

Dołączam różne wyrazy,

Data: 2019-08-20 09:15:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nowosci z autostrad II
Hello Grzegorz,

Monday, August 19, 2019, 9:54:58 PM, you wrote:

> [...]
I co w tym złego?

To w tym złego, że z tyłu dwudziestu właśnie hamuje z dozwolonych 140 i
rzuca mięsem. I za chwilę zaczną się ryzykowne manewry.

[...]

bez komentarza

W Polsce legalne.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2019-08-20 15:37:22
Autor: mk4
Nowosci z autostrad II
On 2019-08-20 09:15, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Grzegorz,

I co w tym złego?

To w tym złego, że z tyłu dwudziestu właśnie hamuje z dozwolonych 140 i
rzuca mięsem. I za chwilę zaczną się ryzykowne manewry.

Dokładnie - zamiast płynnej jazdy wtedy dopiero rozpoczyna się ściganie. Bo każdy chce nadrobić i każdy chce się wyrwać z tego bagna.

bez komentarza

W Polsce legalne.

No i całe szczęście bo na niektórych po prostu nie ma rady.

--
mk4

Nowosci z autostrad II