Nowosmieszna bankrutuje

Data: 2017-11-25 01:01:13
Autor: Zenek Kapelinder
Nowosmieszna bankrutuje
Palcem do wlasnej dupy nie moga trafic a chca zarzadzac duzym panstwem. Ubaw po pachy.

Data: 2017-11-25 12:05:24
Autor: stevep
Nowosmieszna bankrutuje
Palcem do wlasnej dupy nie moga trafic a chca zarzadzac duzym panstwem. Ubaw po pachy.

No, no licz się ze słowami, nie drwij z "dobrej zmiany".

--
stevep

Data: 2017-11-25 12:30:23
Autor: Opozycja Totalna
Palec w dupie
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości
Palcem do wlasnej dupy nie moga trafic a chca zarzadzac duzym panstwem.
Ubaw po pachy.

No, no licz się ze słowami, nie drwij z "dobrej zmiany".

--

Rozumiem, że Zenus trafia paluchem bez problemu! Może rządzić państwem!
;-)))

CL

Data: 2017-11-25 20:31:36
Autor: Presidente de San Escobar
Palec w dupie
"Opozycja Totalna" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

> [...]
>>
> No, no licz się ze słowami, nie drwij z "dobrej zmiany".

Rozumiem, że Zenus trafia paluchem bez problemu! Może rządzić państwem!

On nie musi palcem, on już tam cały jest :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-25 14:31:51
Autor: jacekbialy80
Nowosmieszna bankrutuje
Nie widzę powodu do egzaltacji. Ostatnie dziecko służb specjalnych to strzał we własne jaja. Gdyby nie urodzili nowośmiesznej, PiS miałby dziś poważne kłopoty z przewagą nad PO.
Od dawna widać, że główną animatorką partii .N jest pani Lubnauer. To jest osoba o znacznie wyższym poziomie IQ od pana Petru, więc można się spodziewać tego, że notowania nowośmiesznej trochę powindują w górę, ale kto tam jest? Platformy nigdy nie wygryzą, bo nie mają ani pieniędzy, ani uznania u naszych zachodnich sąsiadów. Za to będą walczyć jak szczury o ubecki elektorat PO (chyba że SLD wyjdzie spod progu, to będzie jeszcze lepiej). Reasumując - niech się bujają w rozkroku.
Pozdrawiam
Jacek

Data: 2017-11-26 08:44:39
Autor: stevep
Nowosmieszna bankrutuje
W dniu 2017-11-25 o 23:31, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Ty tak sam z siebie, czy z przekazu dnia?

--
stevep

Data: 2017-11-26 13:11:33
Autor: jacekbialy80
Nowosmieszna bankrutuje
Myślisz, że wszyscy potrafią tylko pastować? (jak ty tutaj robisz - nie pamiętam, żebyś kiedykolwiek coś napisał od siebie) Gdybym coś przekazywał to bym podał link i krótki fragment.

Data: 2017-11-26 22:42:36
Autor: u2
Nowosmieszna bankrutuje
W dniu 26.11.2017 o 22:11, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Myślisz, że wszyscy potrafią tylko pastować? (jak ty tutaj robisz - nie pamiętam, żebyś kiedykolwiek coś napisał od siebie) Gdybym coś przekazywał to bym podał link i krótki fragment.

to nie ten sam pieprzyskoski, tamten ciągle wyzywał od kretynów, zwykle o 5 nad ranem:)))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-11-26 14:42:59
Autor: jacekbialy80
Nowosmieszna bankrutuje
Ten sam, tylko teraz nieco spłoszony :)))

Data: 2017-11-27 11:35:03
Autor: stevep
Nowosmieszna bankrutuje
W dniu .11.2017 o 23:42 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Ten sam, tylko teraz nieco spłoszony :)))

Drżę na samą myśl o jakości twoich wypocin.

--
stevep

Data: 2017-11-27 11:33:34
Autor: stevep
Nowosmieszna bankrutuje
W dniu .11.2017 o 22:42 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Hmm, ty nie ten sam bez względu na porę dnia.

--
stevep

Data: 2017-11-27 11:31:55
Autor: stevep
Nowosmieszna bankrutuje
W dniu .11.2017 o 22:11 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Myślisz, że wszyscy potrafią tylko pastować? (jak ty tutaj robisz - nie  pamiętam, żebyś kiedykolwiek coś napisał od siebie) Gdybym coś  przekazywał to bym podał link i krótki fragment.
A i to widać po niskiej jakości tych wypocin.

--
stevep

Data: 2017-11-25 21:53:05
Autor: Yogi
Nowosmieszna bankrutuje
Dnia Sat, 25 Nov 2017 01:01:13 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

Palcem do wlasnej dupy nie moga trafic a chca zarzadzac duzym panstwem. Ubaw po pachy.

Rozumiem, że ty swoim palcem trafiasz do własnej dupy albo robi to twój
kochaś. Y

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2017-11-26 07:11:15
Autor: Opozycja Totalna
Nowosmieszna bankrutuje

Użytkownik "Yogi" <yogiboo@vp.pl> napisał w wiadomości news:i3j5yrnt0uum.clfymofl0r3m$.dlg40tude.net...
[...]

Zenek posiada więc predyspozycje by zarządzać państwem. Zenek na premiera! W grudniu akurat zwolni się koryto!

CL

Data: 2017-11-25 23:51:25
Autor: japanizer
Nowosmieszna bankrutuje
On Sunday, November 26, 2017 at 3:31:11 PM UTC+9, Opozycja Totalna wrote:

> [...]

Zenek posiada więc predyspozycje by zarządzać państwem. Zenek na premiera! W grudniu akurat zwolni się koryto!

Ostatnio podważał kompetencje GUS i usiłował wmówić, że ceny w Polsce spadają, a nie rosną.

W innej swojej wiadomości ze złotymi myślami wykłócał się, jak to dobrze, że inflacja w Polsce jest coraz większa.

Zdecydować się nie może, he he.

Data: 2017-11-26 06:13:15
Autor: Zenek Kapelinder
Nowosmieszna bankrutuje
Jestem odporny na twoje durne prowokacje.

Nowosmieszna bankrutuje