Nowosmieszna bankrutuje

Data: 2017-11-25 21:53:05
Autor: Yogi
Nowosmieszna bankrutuje
Dnia Sat, 25 Nov 2017 01:01:13 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

Palcem do wlasnej dupy nie moga trafic a chca zarzadzac duzym panstwem. Ubaw po pachy.

Rozumiem, że ty swoim palcem trafiasz do własnej dupy albo robi to twój
kochaś. Y

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2017-11-26 07:11:15
Autor: Opozycja Totalna
Nowosmieszna bankrutuje

Użytkownik "Yogi" <yogiboo@vp.pl> napisał w wiadomości news:i3j5yrnt0uum.clfymofl0r3m$.dlg40tude.net...
[...]

Zenek posiada więc predyspozycje by zarządzać państwem. Zenek na premiera! W grudniu akurat zwolni się koryto!

CL

Data: 2017-11-25 23:51:25
Autor: japanizer
Nowosmieszna bankrutuje
On Sunday, November 26, 2017 at 3:31:11 PM UTC+9, Opozycja Totalna wrote:

> [...]

Zenek posiada więc predyspozycje by zarządzać państwem. Zenek na premiera! W grudniu akurat zwolni się koryto!

Ostatnio podważał kompetencje GUS i usiłował wmówić, że ceny w Polsce spadają, a nie rosną.

W innej swojej wiadomości ze złotymi myślami wykłócał się, jak to dobrze, że inflacja w Polsce jest coraz większa.

Zdecydować się nie może, he he.

Data: 2017-11-26 06:13:15
Autor: Zenek Kapelinder
Nowosmieszna bankrutuje
Jestem odporny na twoje durne prowokacje.

Nowosmieszna bankrutuje