"Nowy Ład"

Data: 2021-04-07 09:50:33
Autor: Runt
"Nowy Ład"
Tak było:

https://dzieje.pl/ksiazki/nowy-lad-stalina-sowietyzacja-europy-1945-1953

a tak będzie:

https://businessinsider.com.pl/finanse/nowy-lad-jest-nastawiony-na-wspieranie-rodzin-jak-jaroslaw-kaczynski-chce/4g0eq1p

"Nowy Ład jest nastawiony na to, żeby rodziny łatwiej powstawały, żeby przychodziły na świat dzieci i żeby to wszystko było dla przeciętnego Polaka po prostu łatwiejsze czy realniejsze - powiedział Jarosław Kaczyński w rozmowie z serwisem Albicla.com wyemitowanej w niedzielę w TV Republika."

Dobrze jest posłuchać experta w "tych sprawach" ;-).

--
Runt

Data: 2021-04-07 10:24:46
Autor: _Master_
"Nowy Ład"
W dniu środa-07-kwietnia-2021 o 09:50, Runt pisze:

Dobrze jest posłuchać experta w "tych sprawach"

Spłodziłeś cokolwiek? Nie wstydź się ;-)

Data: 2021-04-07 16:53:13
Autor: Runt
"Nowy Ład"
W dniu 2021-04-07 o 10:24, _Master_ pisze:
--

W dniu środa-07-kwietnia-2021 o 09:50, Runt pisze:

Dobrze jest posłuchać experta w "tych sprawach"

Spłodziłeś cokolwiek? Nie wstydź się ;-)

To twój "tate" powinien się wstydzić za to że ciebie "spłodził"  ;-)))

masz cos do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2021-04-08 09:00:19
Autor: _Master_
"Nowy Ład"
Nie wiem co napisałeś bo nie czytam stópek ;-)

Data: 2021-04-08 09:57:40
Autor: Runt
"Nowy Ład"
W dniu 2021-04-08 o 09:00, _Master_ pisze:
Nie wiem co napisałeś bo nie czytam stópek ;-)

za cienki jesteś ;-)))

--
Runt

Data: 2021-04-07 11:28:58
Autor: Sylvio Balconetti
"Nowy Ład"
Am 07.04.21 um 09:50 schrieb Runt:
[...]

Coś mi to przypomina dawny projekt pt. "Lebensborn".

>Lebensborn (niem. Źródło życia) - instytucja niemiecka oficjalnie funkcjonująca jako opiekuńczo-charytatywne stowarzyszenie ,,Lebensborn e.V." (niem. Lebensborn eingetragener Verein, pol. stowarzyszenie zarejestrowane ,,Źródło życia"), która funkcjonowała w strukturach organizacyjnych SS. Została powołana na mocy rozkazu Reichsführera-SS Heinricha Himmlera w 1936 roku. Statut został przyjęty oficjalnie 12 grudnia 1935. Prezesem stowarzyszenia został Heinrich Himmler.

Lebensborn w założeniach miał stworzyć odpowiednie warunki w sieci swoich ośrodków do ,,odnowienia krwi niemieckiej" i ,,hodowli nordyckiej rasy nadludzi"[1] poprzez odpowiednią selekcję kobiet i mężczyzn przeznaczonych do rozmnażania w ramach demograficzno-politycznych założeń nazistowskiej polityki rasowej. Działalność Lebensborn była również próbą zahamowania wzrastającej liczby aborcji prawnie zakazanej w nazistowskich Niemczech, co dla planującej ekspansję militarną III Rzeszy (z punktu widzenia prowadzonej polityki ludnościowej) było zjawiskiem niekorzystnym. Rzeczywisty wpływ na liczbę przeprowadzanych aborcji pozostawał niewielki - w 1938 w Niemczech liczba zabiegów aborcyjnych wynosiła ponad 600 tysięcy rocznie (cały program Lebensborn przyniósł zaledwie kilkanaście tysięcy nowych urodzeń). <
(Wikipedia)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/yyobd2ju

"Never argue with a fool, onlookers may not be able to tell the difference" (Mark Twain)

Data: 2021-04-08 09:01:16
Autor: _Master_
O ten to jest dopiero POPIERDOLONY

"Nowy Ład"